Hej FB:are.
Efter att ha börjat intresserat mig för psykadeliska droger under en tid har jag informationslootat internet så jädrans hårt på vad som händer när man trippar på olika hallucinogener, både fysiskt och psykiskt. Påstår mig inte kunna allt men har definitivt lärt mig mycket vilket jag anser är viktigt om man ska hålla på med hallucinogena droger. Men det är en fråga jag fortfarande är obesvarad vid som jag verkligen vill veta.
Under exempelvis ett LSD/svamprus så kan hallucinationer förekomma nästan närsomhelst. I sängen, vid TV:n, på stan eller i skogen. När jag spänner mig eller slappnar av, CEVs eller OEVs. Som några av er säkert redan fått lära er via FB eller egna erfarenheter kan även hallucinationer förekomma under ett MDMA-rus. Men av egna erfarenheter har dessa hallucinationer enbart uppenbarat sig när jag låter mina käkar spänna sig och det känns som om ögonen blir avslappnade (svårt att förklara specifikt) och jag fokuserar mina avslappnade (fast ändå extremt uppspärrade ögon) på en punkt. Varför uppenbarar dom sig endast när jag gör så? Det känns ungefär som om jag kan styra när jag får hallucinationer. Det har dessutom hänt på MDMA att min hörsel nästan försvann helt under 10 sek. Jag undrar om någon annan har haft samma sak hända er på MDMA och hallucinationer. Jag får EXTREMT stora pupiller, mina vänner får bara "lagom" stora pupiller. Dom får inga hallucinationer, finns det något samband där?
Ursäkta för tusen frågor i en fråga men nån snäll själ kanske kan förklara om detta är något jag är ensam om eller om ni känner igen er åtminstone