2012-10-27, 23:44
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Bara att trycka på startpilen ju.

Finns ingen startpil.
Citera
2012-10-28, 00:35
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Finns ingen startpil.
Har du någon flashblocker installerad i webbläsaren?
Citera
2012-10-28, 10:02
Bannlyst
http://streamcontrol.mtgradio.se/feed/4 gå in där.
Citera
2012-10-28, 11:14
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Har du någon flashblocker installerad i webbläsaren?

Vet ej. Hur blir man av med en sån?
Citera
2012-10-28, 14:20
Medlem
towbs avatar
Citat:
Vet ej. Hur blir man av med en sån?
Den brukar man installera och veta om man har installerat så jag antar att du inte har det

Det är en spelare precis som tv4play, youtube, osv. Ser du den inte? Vad har du för webbläsare? o.O
Citera
2012-10-28, 21:03
Medlem
.-.-.s avatar
http://se.linkedin.com/in/fatimenedzipovska

Nån som kan forska i radio1 stipendievinnare, jag hittar ingen info på nätet om det här projektet.
"brightful"

Hon verkade undvika vissa frågor också, som tex var dom har sina lokaler, då svarade hon Malmö.
Kanske är en blåsning? hon vet väl att om man säger sig jobba med ungdomar i Rosengård så är pengarna säkrade som i en liten ask.
Citera
2012-10-29, 01:59
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Den brukar man installera och veta om man har installerat så jag antar att du inte har det

Det är en spelare precis som tv4play, youtube, osv. Ser du den inte? Vad har du för webbläsare? o.O

IE. Men jag testade att installera en annan webbläsare (Google Chrome), och då funkade Play-funktionen.
Citera
2012-10-29, 03:06
Medlem
towbs avatar
Citat:
IE. Men jag testade att installera en annan webbläsare (Google Chrome), och då funkade Play-funktionen.
Wohoho! Spökar det kan man nästan ge sig fan på att det är IE som är i farten
Citera
2012-10-29, 09:14
Medlem
Citat:

Håll dig till Chrome framöver..

Roligt hur Aschberg gick bananas med "Tihi-klippet" i fredags.
Citera
2012-10-29, 17:43
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Jaha du berättade ju aldrig att du hade IE .

Idag var det ett jävla liv om den här fake-piloten. Salme. Framförallt ett gäng kvinnor som ringde in och var jävligt upprörda. Han verkar lite dräggig också och skriver i boken om att han vill knulla och att tjejer blir spaghetti i hans famn.
Senast redigerad av Oliveira 2012-10-29 kl. 17:49.
Citera
2012-11-05, 16:55
Medlem
Underbart alldeles nyss när Jari ringde in till aschberg och var ledsen över att Gert Fylking inte längre släppte fram honom.
Detta var enligt Jari för att han hade spekulerat i om dom kunde vara syskon eftersom dom enligt Jari var så lika.
Jaris pappa hade varit i sverige i slutet på 40-talet och haft lite roligt vilket hade resulterat i ett barn.
Citera
2012-11-06, 09:03
Medlem
Jag hade verkligen stora förväntingar på "I huvudet på en mördare" med Eva, men hela konceptet faller verkligen i min mening eftersom Gazi inte pratar flytande svenska. Hade "önskat" en som kan tala flytande svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in