2013-09-06, 17:16
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Ehh, ADHD är en diagnos Cissi skrutit med i några år nu så något avslöjande var det knappast. Människan är drabbad av det mesta och har inga problem att "prata om det". Kika in på skvallertidningar om Cissi så kommer du förmodligen baxna. Verkar som att du är en hyfsat nytillkommen lyssnare?

Ja, dessutom så trodde jag att Cissi var Titti Schultz från gamla rix morgonzoo. Det p.g.a att jag hörde Gert. Så jag fick för mig att de hade gått över eller något hela gänget. Hade ingen aning om vem bruden var innan jag började lyssna. Inte insatt i skvallertidningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Varför var det repris i Aschberg idag?

Han har fått arselfeber
Senast redigerad av Smackyhead 2013-09-06 kl. 17:31.
Citera
2013-09-07, 16:49
Bannlyst
Nu har inte jag hunnit att lyssna så speciellt mycket på radio1, men vart har Svennepelle tagit vägen?
Citera
2013-09-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nu har inte jag hunnit att lyssna så speciellt mycket på radio1, men vart har Svennepelle tagit vägen?
Förhoppningsvis "Stekt" eller kommit på att han är avslöjad.

Det verkar som en ny "HittaPåAre" är på G.
"Edvard" ringde in till Eva (som jag hörde lite då och då av reprisen i kväll).
Först hade han blivit attackerad av en Kråka i Moskva, kanske är möjligt, är ingen ornitolog.
Senare ringde han in, då hade han fått en åskblixt rätt genom kroppen och ut i hälen.

Döm själva...
Citera
2013-09-08, 00:54
Medlem
Dom flesta som ringer in verkar ha fått en blixt genom skallen så inringaren var nog ärlig. Samma sak med kråkorna. Dessa djur är klokare än programledarna och trodde väl att inringaren var just en sopa.

Hatar att lyssna på den förbannade kärringen Ruusz. Hon är sjuk i huvudet och sitter och ska bota folk i direktsändning som har samma åkommor hon själv lider av.
Citera
2013-09-10, 05:38
Medlem
Herr.Hanss avatar
Lyssnar på Aschbergs radioprogram, tycker det är festligt. Sedan lyssnar jag lite på Gerts, är det värt att lyssna på de andra med? I så fall vilka?
Citera
2013-09-10, 09:13
Medlem
Vad har dom för problem med att andas på radio1? Hon som läser trafikinfo suger in luft i varje mening. Gert sörplar. Eva R sniffar. Cissi smackar och suger också in luft i varje mening. Det låter inte klokt och är grymt irriterande. Dom borde lyssna på sig själva och sedan gå till en logoped eller nåt!
Citera
2013-09-10, 21:26
Medlem
Smackyheads avatar
Fyfan vad jag skrattade när gert flippa i direktsändning i morse. Deras växel la av och han trodde det var några som ringde och la på om och om igen. Han blev så jävla sur! "Jävla förtidspensionerade som inte har något bättre för sig!"

Sedan lät det såhär i en minut "HALLÅ! VEM DÄR?!...............HALLÅ?!........HALLÅ?! VEM FAN ÄR DET?!"
hahahaha

http://play.radio1.se/catchup/8653

01:35:30 första flippet. 01:37:18 Då är det en som säger att han heter Anus och Gert säger "tjena Arne". Efter det så börjar skrattfesten.
Senast redigerad av Smackyhead 2013-09-10 kl. 21:33.
Citera
2013-09-11, 19:30
Bannlyst
Tänka sig att Rosa har börjat ringa in till Radio1. Ja, många utav er kanske inte känner igen henne, men hon har tidigare ringt in till p1 osv.
Även Eurocop har busringt henne ett flertal gånger, och ja.. Hon är allt en rolig kvinna!

http://www.youtube.com/watch?v=ncPvxHZjB7Q

Här är en ringning t.ex
Citera
2013-09-11, 23:26
Medlem
garbagepailkidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin

Vem kommer inte ihåg dejten mellan Svennepelle och Ingegärd
Citera
2013-09-12, 09:38
Medlem
ensockerbagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garbagepailkids
Vem kommer inte ihåg dejten mellan Svennepelle och Ingegärd

... som enligt Ingegerd blev någon dejt utan tydligen hade SP bara ljugit.
Citera
2013-09-12, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensockerbagare
... som enligt Ingegerd blev någon dejt utan tydligen hade SP bara ljugit.
"Är du förvånad???"...

... att Svenne-P ljugit !!!
Citera
2013-09-12, 20:31
Medlem
garbagepailkidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma60
"Är du förvånad???"...

... att Svenne-P ljugit !!!

Men en liten pratstund bjöd dom iaf på, i direktsändning dessutom.
Men snopet att dejten inte blev av, jag som diggat SvenneP lite extra för fräckheten att flirta o (som jag trodde) dejta gamla Ingegärd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in