2012-11-06, 15:58
Medlem
Tips:
Aschberg ska köra valvaka, börjar vid midnatt.
Kommer nog vara en hel del godbitar till människor som ringer in framåt nattkröken
Citera
2012-11-06, 20:34
Medlem
Roffedyngiss avatar
Fan vad skönt att höra Birgitta från Östermalm idag igen.
Citera
2012-11-06, 21:09
Medlem
Uriah.Heeps avatar
Jag klagade som fan på ÖstermalmsBirgitta när hon hade en egen het linje till Radio 1. Jari och historie-Lennart är ju inte ens i närheten av Birgittas bravader och jag måste erkänna att jag har saknat Birgittas stolligheter. Jag blev jävligt glad att höra hennes röst igen. Tack Birgitta, få inringare är lika underhållande som du !

Jag skulle vilja att Bert Karlsson blir programledare. Antingen som sidekick till Aschberg eller köra solo. Aschberg-programmet med Bert är en klassiker.
Jag ska också lyssna på valvakan. Historie-Lennarts långa analyser, Jaris problem med kärringar och Birgittas upplevelser och visioner...jag menar, vad slår det ?
Citera
2012-11-08, 13:30
Medlem
Är det någon här som ringt in nån gång?
Citera
2012-11-08, 16:14
Medlem
Jag har inte förstått varför Eva Rusz har blivit så enormt provocerad av Lennart. Vad har han egentligen gjort för att få henne att gå igång så där? Hon säger sig vara expert men framstår bara som hetsig och osympatisk när hon höjer rösten och hävdar sin egen förträfflighet!
Citera
2012-11-08, 16:29
Medlem
Oliveiras avatar
Historie-Lennart ringer in när Jan Mosander är gäst. Han kallar honom för Måns trots att Robban rättar honom tre gånger. Sedan frågar han om det kan ha varit så att Albert Speer jobbade aktivt som socialdemokrat efter kriget. Visst ansåg sig Speer ha blivit socialdemokrat på äldre dagar, påverkade av sina barn, men att partiet skulle vilja ta in honom aktivt är ju aningen osánnolikt.

Annars är Jan Mosander en riktigt bra gäst som kan saker och inte tramsar.
Citera
2012-11-08, 16:53
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Jag har inte förstått varför Eva Rusz har blivit så enormt provocerad av Lennart. Vad har han egentligen gjort för att få henne att gå igång så där? Hon säger sig vara expert men framstår bara som hetsig och osympatisk när hon höjer rösten och hävdar sin egen förträfflighet!
Lennart är en större EXPERT än henne, antagligen sticker det henne i ögonen.
Citera
2012-11-08, 19:06
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56

För att vara expert och legitimerad psykoterapeut är hon synnerligen klumpig och opsykologisk. Vidrig människa, helt enkelt.
Citera
2012-11-10, 00:19
Medlem
http://youtu.be/_bNCbm011qo

Kungen Robban blir lite arg!

Lyssnar varje dag vid 15:00. Riktigt trevlig kanal!
Citera
2012-11-10, 09:30
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeneds

Mellan 7-8 minuter är en klassiker när han får ett riktigt falling down-utbrott om säkerheten och berättar att de har en facebookgrupp som heter "Vi som har fastnat i svängdörren på MTG" och fortsätter med att konstatera att det måste ha "sprutat i byxorna" på de amatörer som ordnat säkerheten.
Senast redigerad av eternussermo 2012-11-10 kl. 09:34.
Citera
2012-11-10, 09:43
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeneds

HAHA tack för länken, har hört det förut men kan höras igen
Citera
2012-11-10, 21:16
Medlem
Cuprums avatar
Karim ringde in några avsnitt bakåt med ytterligare teorier som Aschberg avfärdade som trams.
Men för en gångs skull så sa han nått som stämde men som inte är så allmänt känt, nämligen att Ghandi sov naken med unga tjejer för att visa för sig själv att han kunde motstå frestelsen. Tråkigt att de avfärdades av Aschberg och att ingen annan ringde in om de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in