2012-12-21, 14:17
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grr03
Tummen upp, han värkar mycket aktiv idag. Man blir ju jävla trött på honom efter ett tag -.-
Håller med! Hur orkar man? Onsdagens program måste för övrigt ha varit nåt slags rekord i antalet idioter som ringer in. Ingen särskilt genomtänkt idé att låta lyssnarna ratta programmet.
Citera
2012-12-21, 15:17
Medlem
Nyss i julsändningen,

Robban:jag har en regel i mitt program att stammisar bara får ringa en gång per program.
Rusz:s:jaha per program, inte en gång per dag då?
Robban: programmet går en gång per dag...
Senast redigerad av Krekan 2012-12-21 kl. 15:20.
Citera
2012-12-21, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Där satt den, som pitten i Greta!

Baklängespraterskan tycker jag var VÄLDIGT dålig radio. Folk som ringer in och hon säger saker baklänges, och man vet inte alls om hon faktiskt säger rätt eller inte. De borde ha förberett för att spela in och spela upp baklänges, så hade det varit lite mer intressant. Dessutom lät hon nästan exakt som Shabbe så man visste ju knappt vem som pratade.

Gnällig gubbe idag...

Hon visste inte vem Kamprad är utan sa Kamprod baklänges!
Citera
2012-12-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Hon visste inte vem Kamprad är utan sa Kamprod baklänges!

Verkade inte enbart ha vassa knivar i lådan nej.
Citera
2012-12-22, 16:24
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machine137
Hur svårt är det att ha en nummerdisplay på växeln? Fattar inte vad problemet är, registrera vissa nr som RUNKAS så kan man klicka bort det direkt när man ser numret.

Klart han är psyksjuk, det är 2-3 störda människor som låter exakt lika dant och tröttnar aldrig. Dom sitter med cp armar och får fram sina cp ljud och sitter och garvar som fan. Typiskt psykstört beteende att ringa in och skrika och sedan skratta.

Hade det varit någon som ringt 1 gång, kan det vara några pajas ungdomar som sitter och slår vad eller vafan man gjorde när man var mindre. Men vuxna män som ringer varje dag och beter sig sådär är det fel på grovt.

Så går det när MTG Radio (Kinnevikgruppen) ska spara in på personal för att göra så hög vinst som möjligt. I andra radiobolag, som SR, passerar inringarna först ett slags filter, dom får prata med en programansvarig om vilket ämne dom tänker ta upp.

Hade MTG haft råd att anställa någon med den funktionen hade radiolyssnarna sluppit den här idioten/idioterna som ringer in och förstör varenda jävla sändning med sina flåsningar, skrik och annat.
Citera
2012-12-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Så går det när MTG Radio (Kinnevikgruppen) ska spara in på personal för att göra så hög vinst som möjligt. I andra radiobolag, som SR, passerar inringarna först ett slags filter, dom får prata med en programansvarig om vilket ämne dom tänker ta upp.

Hade MTG haft råd att anställa någon med den funktionen hade radiolyssnarna sluppit den här idioten/idioterna som ringer in och förstör varenda jävla sändning med sina flåsningar, skrik och annat.

Fast det är väl lite hela vitsen med radio1, att man ska komma rakt ut i etern. Dessutom har jag för mig att när Kim vikarierade för Robert så släppte hon inte någon trots att "hon inte hade hunnit prata med den innan", och jag vet att även Robert rätt ofta tar samtalen innan han låter de gå ut i etern.
Citera
2012-12-29, 16:55
Bannlyst
Är det bara jag som sitter och lyssnar igenom olika repriser från i år av Aschberg via play?

Favoriten är; Thihi, Ulf Brunnberg och random friåkning
Citera
2012-12-29, 18:11
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grr03
Är det bara jag som sitter och lyssnar igenom olika repriser från i år av Aschberg via play?

Favoriten är; Thihi, Ulf Brunnberg och random friåkning

Kan tipsa om Bosse Bildoktorn, Jari ringer in och snackar bilkörning bla handbromssladd i 160km/h
Citera
2012-12-29, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Kan tipsa om Bosse Bildoktorn, Jari ringer in och snackar bilkörning bla handbromssladd i 160km/h

Hahaha, jari är ju allt bra rolig
Citera
2012-12-29, 21:47
Medlem
enfindams avatar
Vem är denna "riktiga" överspända och irriterande rödhåriga feminist? Det enda hon gör är att reta upp folk. Cissi Wallin heter hon visst, usch!
Senast redigerad av enfindam 2012-12-29 kl. 21:52.
Citera
2012-12-29, 23:00
Medlem
Birabackens avatar
Lyssnade på julsändningen. Katastrof med alla jävla höns (kvinnor, främst Kärnfalk) som beter sig som idioter och tjabbar. Aschberg är den enda som håller måttet. Fuck alla andra.

Var fan kommer hon Kärnfalk ifrån förresten? Avbröt Jari väldigt otrevligt när han pratade om sin döda mor. Jävligt respekt- och taktlöst. Fitta.
Citera
2012-12-30, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Lyssnade på julsändningen. Katastrof med alla jävla höns (kvinnor, främst Kärnfalk) som beter sig som idioter och tjabbar. Aschberg är den enda som håller måttet. Fuck alla andra.

Var fan kommer hon Kärnfalk ifrån förresten? Avbröt Jari väldigt otrevligt när han pratade om sin döda mor. Jävligt respekt- och taktlöst. Fitta.

Håller med, Cissi och Kim är ju totalt värdelösa. Aschbergs julklapp var dock klockren och retade upp båda biter fittorna ordentligt! Sociala meeeedier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in