Jag stör mig på den där "Ylva" som ringer ganska ofta. Släpig äcklig röst och är alltid så jävla dryg. Kommer alltid med "nöjda" kommentarer.
Dom andra stammisarna:
Jari: Måste vara ett troll?
Lisa: Verkar seriöst efterbliven. Ställer alltid dumma frågor eller påståenden. Hon ringde tex in när Kjell Bergkvist var gäst och menade på att dom hade varit "På G" på en nattklubb på 80-talet. Dom hade aldrig pratat med varandra men han hade tittat på henne.
Historie Lennart: Blev nog aldrig sedd som barn och har resten av sitt liv kompenserat det med sin "Motormun".
Han verkar nästan lite tvångsmässig? Måste få varje mening sagt efter ett speciellt manus och om han blir avbruten fortsätter han bara. Skulle inte förvåna om han sitter med en uppslags bok i näven innan varje samtal.
Birgitta från Östermalm: Hon är alltid negativ och fattar inte sammanhang. Verkar ha en ganska äcklig syn på saker och ting
Ernst: AHahah. Han är alltid så jävla långsint, ringde in en gång och var helt rasande när Ashberg hade sagt att någon traktor han pratade om inte hade turbo väckan innan. Vill alltid diskutera otrolig tråkiga saker, börjar ofta sina samtal tex - Går det kanske bra att tala om Jordbruksverkets nya bestämmelser?
Karem? Ingen fattar riktigt vad han säger eller vart han vill komma. Vill ofta ha en smart åsikt, antingen säger han självklarheter eller så är hans åsikter helt åt helvette utan logik
Ingegerd: Då hon är helt borta har jag svårt att ta henne på allvar.
Kent: Han har knullat horor "Back in the days", är starkt främlingsförjäntlig och allmänt äcklig.
Jerka: Är killen som alltid ska dra ett dålig skämt på slutet, då snackar vi fruktansvärda skämt.
Kjell-Hendry: Skum jävla gubbe med hes röst som verkar hatad av andra. Folk ringer in och låtsas vara honom, ganska kul ibland
Bobby?: Tror jag han heter, raggar alltid på Shabbe. Brukar pratar om sitt företag och om hur mycket pengar han tjänar på det. Sist jag hörde skulle han betala av Torsten Flinks skulld till Aschberg.
Bosse på Österö: Gubben med "jordfel på telefonen" som Aschberg klagar på. Han vill alltid prata entreprenadmaskiner. Vill jämt att Robert ska spela upp den där tändkulemotorn.
Jag kanske låter negativ i min analys men hittade inte så mycket positiva egenskaper hos dom här stofilerna, dock roligt att lyssna på och ett grymt pogram.