2009-09-10, 06:59
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupox
Någon som handlat på www.fragrancex.com och kan rekommendera den sidan? Fann den parfym jag letat efter väldigt länge där, och jag tror inte den finns att finna i Sverige.

http://www.fragrantica.com/images/perfume/nd.5496.jpg

Så ser den ut, någon som sett den i någon affär?
Japp FragranceX funkar utmärkt. Har beställt därifrån två gånger. Båda gånger har de skickat varorna inom några timmar. Första gången tog det dock strax över två veckor eftersom paketet fastnade i svenska tullen. Andra gången kom det exakt efter en vecka. Båda gångerna fick jag betala tullavgift när jag hämtade ut varorna, fast det gjorde inte så mycket eftersom priserna hos FragranceX är riktigt bra.
Citera
2009-09-21, 17:02
Medlem
Battery6s avatar
Ge mig tips på parfym!
Är en 18årig kille och vill gärna ha nåt som inte är mainstream men fortfarande sätter sig i minnet hos folk, främst brudarna givetvis.
Vill inte dofta som min farfar, inte heller som min far eller min mormor, vill ha något som passar min ålder och liksom bara är behagligt att känna av.
Citera
2009-09-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
Ge mig tips på parfym!
Är en 18årig kille och vill gärna ha nåt som inte är mainstream men fortfarande sätter sig i minnet hos folk, främst brudarna givetvis.
Vill inte dofta som min farfar, inte heller som min far eller min mormor, vill ha något som passar min ålder och liksom bara är behagligt att känna av.
Är lika gammal som dig och jag använder "Sensi Giorgio Armani White Notes", gillar den starkt. Känns inte lika gubbig som många andra parfymer, lite mer ungdomlig och fräsch. Kolla in den
Citera
2009-09-21, 17:15
Medlem
Battery6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Är lika gammal som dig och jag använder "Sensi Giorgio Armani White Notes", gillar den starkt. Känns inte lika gubbig som många andra parfymer, lite mer ungdomlig och fräsch. Kolla in den

För kvinnor?
Du behövde inte ens läsa mellan raderna för att förstå att jag var kille, gör om - gör rätt.
Citera
2009-09-22, 23:34
Medlem
Någon här som vet vad NK tar för Terre D'Hermès, 50ml? Eller vad som är minsta flaskan?
Citera
2009-09-23, 14:26
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Någon här som vet vad NK tar för Terre D'Hermès, 50ml? Eller vad som är minsta flaskan?
Minns ej, jag beställde min på parfym.se vill jag minnas. Den var jättebillig (tror det var runt 369:- eller nåt) för att vara Hermès. Rekommenderar dock att du testar den innan du köper. I början tyckte jag den var intressant men nu kan jag inte ha den längre, luktar väldigt syntetiskt av ett ämne som heter ISO-E Super. Finns bättre dofter om man är ute efter "mineraldoftnoten" som finns i Terre d'Hermès - t.ex. L'Artisan Passage d'Enfer.
Citera
2009-09-24, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
För kvinnor?
Du behövde inte ens läsa mellan raderna för att förstå att jag var kille, gör om - gör rätt.
Den är gjord för män, men visst, varsågod för hjälpen
Citera
2009-09-24, 23:57
Medlem
Brilles avatar
Vart fasiken går det att få tag på Van gils basic instinct?
Någon måste ju ha den liggandes på lager någonstans?
Citera
2009-09-25, 23:02
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille
Vart fasiken går det att få tag på Van gils basic instinct?
Någon måste ju ha den liggandes på lager någonstans?

Åhlens.
Citera
2009-09-28, 04:57
Medlem
Någon som kan rekommendera en parfym som påminner om Jean Paul Gaultier Le male?
Citera
2009-09-28, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Någon som kan rekommendera en parfym som påminner om Jean Paul Gaultier Le male?

Rochas Man, tycker jag påminner om JPG Le Male.
Citera
2009-09-29, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Rochas Man, tycker jag påminner om JPG Le Male.
Något du skulle rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in