2008-04-30, 23:09
Medlem
Favoriten bland herrparfymer

Den godaste herrdoften jag hittat hitintills är Lui Rochas, men den verkar vara ganska svår att få tag på.
Hursomhelst är det dominerande inslaget sandelträ.
Citera
2008-05-06, 00:24
Medlem
Hur mycket tar ni?

Var bara lite nyfiken på hur ni gör för att ta lagom mycket parfym, jag har riktigt svårt för att veta vad som är lagom. Förstår att det är induviduellt såklart men kan vara kul att höra vad folk har för åsikter.
Citera
2008-05-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ~Surfer~
Var får man tag i den?
www.shopping4net.se Bästa hemsidan evah. prisgaranti på allt, snabba leveranser Stort jävla sortiment. bra för både parfym o träningpreparat. Checka in sidan.
Citera
2008-05-06, 12:11
Medlem
pirates avatar
Måste lyfta fram 212 by Carolina Herrera, visst gammal men så jävla god!
Citera
2008-05-07, 23:27
Medlem
lopois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Måste lyfta fram 212 by Carolina Herrera, visst gammal men så jävla god!
nej.. tycker inte den luktar så gott..
Citera
2008-05-09, 21:41
Medlem
Bourbons avatar
Rakvatten eller parfym?

Nej, mitt namn är inte Hassan.

Mina parfymer luktar bara när man antingen nyss slängt på sig dom, eller när man trycker näsan nära området som parfymerats. Får endast komplimanger om att jag luktar gott när tjejen/tjejjer kommit väldigt nära, på en meters håll känns inte min dyra parfym.

Så, Rakvatten? Aldrig provat, man har ju stereotypa bilder av hur en knatar förbi och luktar t-röd, men vilka rakvatten luktar gott? Var finns dom? Statoil?
Citera
2008-05-10, 04:46
Medlem
accidentallys avatar
För det första tycker jag att du lämnar på tok för lite information om vad du vill uppnå med parfymen, när den ska användas, hur du ser ut, gillar själv m.m men om jag ska tipsa om en neutral fräsch och sexig parfym så kan jag säga Givenchy very irrésistible, eau de toilette.
Annars ralph lauren romance silver.
De borde funka för i stort sett alla, trevliga lätta men med en touch som gör att du kan skapa en "signaturdoft" kring dem..
lycka till
Citera
2008-05-10, 13:14
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourbon
Rakvatten eller parfym?

Nej, mitt namn är inte Hassan.

Mina parfymer luktar bara när man antingen nyss slängt på sig dom, eller när man trycker näsan nära området som parfymerats. Får endast komplimanger om att jag luktar gott när tjejen/tjejjer kommit väldigt nära, på en meters håll känns inte min dyra parfym.

Så, Rakvatten? Aldrig provat, man har ju stereotypa bilder av hur en knatar förbi och luktar t-röd, men vilka rakvatten luktar gott? Var finns dom? Statoil?

Hellre ha för lite än för mkt då man bara osar av parfym, och det är aldrig bra!
Citera
2008-05-10, 13:51
Bannlyst
Sean Paul är perfekt! Luktar himmel enligt tjejerna
Citera
2008-05-10, 15:06
Medlem
Bourbons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av accidentally
För det första tycker jag att du lämnar på tok för lite information om vad du vill uppnå med parfymen, när den ska användas, hur du ser ut, gillar själv m.m men om jag ska tipsa om en neutral fräsch och sexig parfym så kan jag säga Givenchy very irrésistible, eau de toilette.
Annars ralph lauren romance silver.
De borde funka för i stort sett alla, trevliga lätta men med en touch som gör att du kan skapa en "signaturdoft" kring dem..
lycka till

Jag vill ha en alldaglig doft som inte är för påträngande - men inte "osynlig" , ingen citruslukt och sen ha den som min egen "signaturdoft".

Just nu har jag en parfym som heter "Hypnôse - Homme", men jag tror att den är till för lite äldre folk. Känns som en "pappaparfym", jag är 22 och har inga barn.

Jag klär mig i mycket märkeskläder, om det nu hjälper.

Hm, hittade en reklam för parfymen jag har, inte riktigt jag på bilden om man säger så.

http://www.arp.ru/.files/offers/specialty/lancome_-_hypnose_homme/HypnoseHomme-sait.jpg
Citera
2008-05-14, 19:03
Medlem
Herr Hattuluss avatar
Vaniljparfym?

I princip aldrig ägt någon "riktig" parfym av den simpla anledningen att jag varit en datornörd utan någon som helst kvinlig kontakt.
På senare tid har jag dock tagit mig ur träsket och tänkte nu lägga några hundralappar på en parfym.

Efter en runda på kicks kom jag fram till att det mesta luktar kemikalier eller fjortis men kan inte låta bli att tycka helt vanlig vaniljparfym luktar överlägset godast.
Så min fråga är: Kan 20-åriga män använda vaniljparfym eller är det flickigt eller gay?
Citera
2008-05-14, 23:00
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Hattulus
I princip aldrig ägt någon "riktig" parfym av den simpla anledningen att jag varit en datornörd utan någon som helst kvinlig kontakt.
På senare tid har jag dock tagit mig ur träsket och tänkte nu lägga några hundralappar på en parfym.

Efter en runda på kicks kom jag fram till att det mesta luktar kemikalier eller fjortis men kan inte låta bli att tycka helt vanlig vaniljparfym luktar överlägset godast.
Så min fråga är: Kan 20-åriga män använda vaniljparfym eller är det flickigt eller gay?

Jag har en parfym med inslag av vanilj, Azzaro - Visit.
Är en bra sommardoft, mild och doftar härligt efter ex.vis en dusch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in