Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Kan du skriva ner deras mejladress och din mall i mejlet så byter jag bara ut gatuadressen och några ord? Ja, jag är lat

No problem bro! Haha, jag tänkte inte så mycket när jag skrev. Skrev bara ner en massa saker som borde få dom att skicka lite samples. Funkade finfint
Deras mejl adress:
info@artisan-parfumeur.com
Vad jag skrev:
"Dear L'Artisan,
So far, my fragrance journey have been really good. I've met a lot of great people and have smelled some great fragrances. The only house I haven't smelled anything from is yours. I don't like to blind buy fragrances, especially niche fragrances which tends to be more expensive than others. That's why I always need to sample fragrances before I make my big purchase. That is why I'm asking you if you kindly could send me some samples of your line? It would help me out if you could. I'm really looking forward to sample your fragrances since they all sound beautiful. Samples from you would make my purchase much more easier!
Best regards,
(ditt namn)"
När dom fått ditt mejl kommer dom svara tillbaks och fråga vilka parfymer du vill prova. Skriv då ner dom du är intresserade av så kommer dom se ifall dom finns tillgängliga eller inte. Sen skriver du ner din adress, stad och sånt.