2013-03-27, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Mailade Urbanretreat igår och frågade om de hittat en lösning att skicka parfym utomlands. De sa att de håller på att kika på olika alternativ och att de förmodligen har en lösning på gång. Jag skulle få mail igen när det går att beställa parfymer från dem. Låter lite lovande . De har riktigt bra priser på t.ex. Tom Ford som ju i princip är omöjliga att få tag på i Sverige till rimligt pris.

Kunde heller inte hålla mig, så igår drog jag iväg en order på Clive Christian No 1 från Tyskland, ca 1000:- mer än Urbanretreat skulle de ha , men fortfarande billigare än Vivamondo.
Jag hoppas att dem hittar en lösning snart, jag hoppas även att cheapsmells hittar någon lösning på problemet. Säg gärna till om du får svar
Citera
2013-03-27, 18:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Jag hoppas att dem hittar en lösning snart, jag hoppas även att cheapsmells hittar någon lösning på problemet. Säg gärna till om du får svar
Har för mig "LaCucaracha" i denna tråd fick hem en Creed från cheapsmells nyligen, de kanske har fixat eller så hade han tur?
Citera
2013-03-28, 02:10
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har för mig "LaCucaracha" i denna tråd fick hem en Creed från cheapsmells nyligen, de kanske har fixat eller så hade han tur?

Jepp, den kom från/via Belgien. Sen om jag bara hade tur är omöjligt att svara på.
Citera
2013-03-28, 02:43
Bannlyst
Vad anser ni om Paco Rabanne 1 Million?
Citera
2013-03-28, 02:56
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRosss
Spontant tycker jag den är söt/sliskig och syntetisk. Det hjälper inte heller att många användare av den sprayar på sig för mycket.

Dessutom är det trist, i min mening, att bära samma parfym som väldigt många andra bär.
Citera
2013-03-28, 11:31
Medlem
Citat:
Den stora frågan man måste ställa sig själv är om man vill dofta som många andra gör eller inte.
Citera
2013-03-28, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Spontant tycker jag den är söt/sliskig och syntetisk. Det hjälper inte heller att många användare av den sprayar på sig för mycket.

Dessutom är det trist, i min mening, att bära samma parfym som väldigt många andra bär.

Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Den stora frågan man måste ställa sig själv är om man vill dofta som många andra gör eller inte.

Tycker den är god så får se.
Citera
2013-03-28, 16:37
Medlem
Citat:
Topp noterna är bäst imo. Ca 30 minuter efter applicering så går allt i princip snett, doften förvandlas till en syntetisk katastrof med en läder not som jag ej klarar av! Finns mycket bättre dofter att välja bland. Dessutom så bär varannan om inte varje svensk på den, vilket är trist!
Citera
2013-03-28, 20:04
Medlem
irrblosss avatar
I kväll ska det tydligen värderas gamla parfymflaskor i Antikrundan på SVT. Ska bli kul att se vad det är för parfymer .
Citera
2013-03-28, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
I kväll ska det tydligen värderas gamla parfymflaskor i Antikrundan på SVT. Ska bli kul att se vad det är för parfymer .
Se där, kanske man skall kika då.
Citera
2013-03-28, 20:56
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Se där, kanske man skall kika då.
Äh, det var inget kul. En tom flaska, nämndes ingen om eventuellt märke. Hur som helst värderades den tomma flaskan till 6000:-.
Citera
2013-03-29, 02:34
Medlem
mr.demons avatar
Fick hem min flaska Santos de Cartier, och gissa om jag blev besviken. Jag hade den när jag var ung och tyckte den ägde, nur får jag bara huvudvärk av den.

Nån som har testat Pacsha, Roadster från Cartier osv? Annars får jag väl köra Armani code. Har kört sen starten då den hette Black Code, tycker den är lika bra än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in