2013-05-24, 19:35
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Även mindre förpackningar kan vara intressanta att splitta. Själv skulle jag nog ställa upp på en Guerlain SDV splittad på fem personer, det blir 15 ml var. Dels är doften ganska jobbigt att få tag i och dels är det inget man använder jätteofta, men samtidigt något man skulle vilja ha i lite större storlek än samplestorlek.

Ja, ovanligare dofter funkar ju givetvis med mindre splittar. Tänkte mest på Creed och sånt sånt som "går åt" mer eller vad man ska säga.

Ingen som har nån idé vart man löser bra atomizers?
Citera
2013-05-24, 19:59
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Någon som vet nån bra sida som säljer schyssta atomizers och kanske bra mätinstrument så man kan räkna lite på det? Via Essenza Nobila kostar ju 250ml av Creed's Exclusive-dofter 525€. Finns dem kanske billigare på något annat håll? Tror Tom Ford har stora flaskor också av sina dofter.
Nån som har bra idéer om vad som kan tänkas splittas?
http://www.accessoriesforfragrances.com/ har bra atomizers.
Har fått flaskor från den leverantören på två splittar och även köpt flaskor själv.
Inte billigaste frakten men bra flaskor.
Citera
2013-05-24, 21:32
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumho
http://www.accessoriesforfragrances.com/ har bra atomizers.
Har fått flaskor från den leverantören på två splittar och även köpt flaskor själv.
Inte billigaste frakten men bra flaskor.

nä 40$ i frakt för 12st flaskor som kostar 40$ är ju lite saftigt men det är väl nåt sånt som behövs göras om det ska splittas antar jag. Finns inget EU-baserat ställe?
Citera
2013-05-24, 21:45
Medlem
3rds avatar
Citat:
nä 40$ i frakt för 12st flaskor som kostar 40$ är ju lite saftigt men det är väl nåt sånt som behövs göras om det ska splittas antar jag. Finns inget EU-baserat ställe?
Kolla om det finns på crearome.se. Har hört att det ska finnas där till bra priser.
Citera
2013-05-24, 22:39
Medlem
Jag söker en sexig och dominant doft som som ger intrycket av självförtroende och pondus, och som gör sig utmärkt på kvällen, gärna i nattklubbsmiljö.

Bortse från:
Dior Homme Intense
Hugo Boss Bottled
Giorgio Armani Acqua Di Gio Homme
Paco Rabanne One Million
Citera
2013-05-24, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermarioxxx
Jag söker en sexig och dominant doft som som ger intrycket av självförtroende och pondus, och som gör sig utmärkt på kvällen, gärna i nattklubbsmiljö.

Bortse från:
Dior Homme Intense
Hugo Boss Bottled
Giorgio Armani Acqua Di Gio Homme
Paco Rabanne One Million

en doft kommer aldrig ge dig det,med pondus och självförtroende kan du ha vilken parfym som helst och ha det intrycket på folk
Citera
2013-05-24, 23:45
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
120ml för 1070:- på cheapsmells
http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productId=16135

Det var riktigt bra pris! Och gratis frakt över £50.
Citera
2013-05-24, 23:50
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Nej, tror nog nästan att dom flesta kom ifrån USA. Här är tråden: http://www.basenotes.net/t/309272/amouage-opus-vii-armani-prive-bois-dencens-mdo-eau-absolue-xerjoff-malle-mfk-oud-mood

Kollar man lite på säljarens bakgrund så säger det väl en del. 210 positiva feedbacks.

Är det du som är Krickan? Ja Helt klart att man kan lita på han, grymt seriös kille.

Jag är med att splita på det mesta. Dom jag personligen är sugen på är MDCI Invasion Barbare
Och Creed Silver mountain water / Aventus. Men ni kanske redan har dom?
Senast redigerad av Niteclub 2013-05-25 kl. 00:02.
Citera
2013-05-25, 00:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Det var riktigt bra pris! Och gratis frakt över £50.
Var dock beredd på att oftast tar drygt 2 veckor att få hem saker därifrån.
Citera
2013-05-25, 09:35
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Är det du som är Krickan? Ja Helt klart att man kan lita på han, grymt seriös kille.

Jag är med att splita på det mesta. Dom jag personligen är sugen på är MDCI Invasion Barbare
Och Creed Silver mountain water / Aventus. Men ni kanske redan har dom?

Tror dom flesta är ganska seriösa där så det är nog inga problem. Tror posten är ett större problem än försäljaren i dom flesta fallen.

Vi får väl kika lite på vad som kan tänkas splitta. Lite tråkigt om man skulle köpa hem massa tomma flaskor + utrustning som krävs och sen är ingen intresserad.
Citera
2013-05-25, 09:45
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Kolla om det finns på crearome.se. Har hört att det ska finnas där till bra priser.

Bruna och blå flaskor kändes ju lite trist...enda klara flaskan var på 18ml bara
Citera
2013-05-25, 09:47
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Tror dom flesta är ganska seriösa där så det är nog inga problem. Tror posten är ett större problem än försäljaren i dom flesta fallen.

Vi får väl kika lite på vad som kan tänkas splitta. Lite tråkigt om man skulle köpa hem massa tomma flaskor + utrustning som krävs och sen är ingen intresserad.
Creeds Selection Verte skulle jag kunna tänka mig en split av, om någon orkar dra igång detta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in