I princip aldrig ägt någon "riktig" parfym av den simpla anledningen att jag varit en datornörd utan någon som helst kvinlig kontakt.
På senare tid har jag dock tagit mig ur träsket och tänkte nu lägga några hundralappar på en parfym.
Efter en runda på kicks kom jag fram till att det mesta luktar kemikalier eller fjortis men kan inte låta bli att tycka helt vanlig vaniljparfym luktar överlägset godast.
Så min fråga är: Kan 20-åriga män använda vaniljparfym eller är det flickigt eller gay?
Klart man kan, rekommenderar Jean Paul Gaultier - 2
Armani är en upprepning av 90-talets Farhenheit och JPG - ett bra val för unga osäkra grabbar med silverkedja som enbart spelar säkra kort när det gäller sitt stilval. Våga prova lite nytt, nästa gång ni passerar parfymhyllan så sniffa lite på t.ex. Green Irish Tweed, Terre d'Hermès, A*Men / Angel Men, och den givna kvällsdoften M7. Bra grejer som är enkla att få tag i.
Var och tittade på parfym idag.
Jag gillar själv lagerfeldt och hittade en annan god som hette fahrenheit.
När jag bad expediten om hjälp så trode hon inte att det var jag som skulle ha den jusst utav den anledningen att "ungdomar vill ha parfym med fräschare dofft".
Vadsjutton menar hon med det tänker jag då, parfym som parfym luktar ju gott på både gubbar, män och pojkar.
Boss till exempel tycker jag "sticker" lite för mycket i näsan, gillar mera denhär millda lena doften som jusst lagerfeldt och fahrenheit har.
Finns det någon mer god parfym som verkligen får er tjejer att bli riktigt upphetsade utav den goda lukten, kom gärna med tips och ja, som sakt hellst tjejer ska svara?
Jag tycker att "sportiga" herrparfymer är bäst... ofta är de rätt milda och går inte obemärkt förbi... sen är det ju såklart en smaksak de där...men man ska passa sig att spruta på sig för mycket av det goda så att säga, det gäller alla typer av dofter. Är sämst på märken/namn så kan dessvärre inte ge dig ett konkret tips på parfym...