2008-02-28, 16:36
Medlem
Rambo13s avatar
Hittelön After Shave

Efter att ha letat i flera dagar efter Escada pour homme After Shave erbjuder jag nu en hittelön till personen som hittar den!

Din hittelön kommer att vara en parfym från samma leverantör (inrikes/utrikes, spelar ingen roll) jag beställer varan ifrån - vi snackar alltså om en hittelön på 400-800 kronor beroende på vad för sorts parfym du väljer

Tips: Många hemsidor påstår att dem har After Shave:en, dock är den alltid "out of stock".

Good luck boys!
Citera
2008-02-28, 16:54
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamondi
Jag har en hyfsad samling på ca 50-55 parfymer. Mina personliga favoriter just nu ligger på Unforgivable och Santos de Cartier.

Du vet om att det är jävla mycket GAY att ha mer än 2-3 parfymer va?
Citera
2008-02-28, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rambo13
Efter att ha letat i flera dagar efter Escada pour homme After Shave erbjuder jag nu en hittelön till personen som hittar den!

Din hittelön kommer att vara en parfym från samma leverantör (inrikes/utrikes, spelar ingen roll) jag beställer varan ifrån - vi snackar alltså om en hittelön på 400-800 kronor beroende på vad för sorts parfym du väljer

Tips: Många hemsidor påstår att dem har After Shave:en, dock är den alltid "out of stock".

Good luck boys!
http://cgi.ebay.com/Escada-Sentiment-Pour-Homme-3-3oz-After-Shave-No-Box_W0QQitemZ180048546763QQihZ008QQcategoryZ67503Q Q rdZ1QQssPageNameZWD1VQQ_trksidZp1638.m118.l1247QQc mdZViewItem
Är det denna?! beställ två stycken och skicka en till mig då.
Citera
2008-02-28, 18:15
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejf
http://cgi.ebay.com/Escada-Sentiment-Pour-Homme-3-3oz-After-Shave-No-Box_W0QQitemZ180048546763QQihZ008QQcategoryZ67503Q Q rdZ1QQssPageNameZWD1VQQ_trksidZp1638.m118.l1247QQc mdZViewItem
Är det denna?! beställ två stycken och skicka en till mig då.
Det är väl snarare denna som avses: http://www.fragrancedirect.co.uk/Mens-Products/Escada/Escada-EscadaPourHomme-p-3932.html

Den du länkar till är en serie som heter Sentiment.
Citera
2008-02-28, 18:52
Medlem
valleys avatar
Mina tre favoriter:

Clinique - Happy
En ganska uppfriskande parfym, doftar friskt av citrus och gör en faktiskt ganska glad.

Paul Smith - London
Ganska lyxig på något sätt, doftar mandarin, sandelträ, frostad mint och ambra enligt beskrivning men enligt mig en trevlig mix av mandarin och kokos. Tjejerna blir galna av denna. Speciellt om de gillar kokos.

Christian Dior - Fahrenheit 32
Doftar lite orientaliskt, lite godis, ganska "varmt" på något sätt.
Citera
2008-03-01, 12:40
Medlem
suttit och läsit igenom tråden nu på morgonen. Igår var jag och provade lite olika parfymer och stötte på Calvin Klein Eternity for men. Tyckte den luktade lite annorlunda men jag gillade den starkt så..

Har sett att flera här använder den. Jag undrar om den funkar som vardagsparfym men även till finare tillfällen som fest och dejt osv?

Som sagt, vad säger ni? Har inte ägt så jättemånga parfymer så är inte allt för insatt.
Citera
2008-03-01, 12:51
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweet.thai
suttit och läsit igenom tråden nu på morgonen. Igår var jag och provade lite olika parfymer och stötte på Calvin Klein Eternity for men. Tyckte den luktade lite annorlunda men jag gillade den starkt så..

Har sett att flera här använder den. Jag undrar om den funkar som vardagsparfym men även till finare tillfällen som fest och dejt osv?

Som sagt, vad säger ni? Har inte ägt så jättemånga parfymer så är inte allt för insatt.

Det är en parfym som har hängt med länge. Den är helt klart godkänd. Så om du tycker om den så tycker jag att du ska köpa den.
Citera
2008-03-02, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det är en parfym som har hängt med länge. Den är helt klart godkänd. Så om du tycker om den så tycker jag att du ska köpa den.

Har jag uppfattat det rätt om det är samma parfym till killar och tjejer bara att dom gjort om flaskan? Den lite bredare och kompakta flaskan till killen och sen den lite smalare och högre flaskan till tjejerna?

Måste ju säga att jag tycker unisexparfymer är lite sådär...
Citera
2008-03-02, 12:45
Medlem
dnys avatar
Aqua di Parma är min favorit som alltid står i badrumsskåpet, på andra plats kommer Dior Homme.
Citera
2008-03-02, 12:55
Medlem
Kokettes avatar
jean paul gautier, den blå, åh den luktar så gott att man dör!
Citera
2008-03-02, 13:30
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweet.thai
Har jag uppfattat det rätt om det är samma parfym till killar och tjejer bara att dom gjort om flaskan? Den lite bredare och kompakta flaskan till killen och sen den lite smalare och högre flaskan till tjejerna?

Måste ju säga att jag tycker unisexparfymer är lite sådär...

Nej ETERNITY är inte unisex så vitt jag kan komma ihåg. Var enormt många år sedan jag använde den.
Citera
2008-03-02, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
jean paul gautier, den blå, åh den luktar så gott att man dör!
Jag kör på den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in