För det första; keep up the good work, Team FB-CSI!
Har varit på Terjes sida och skummat igenom hans "blogroll", dvs listan på hans blogg-polare. Det märks genast att han varit en riktig förebild för en stor grupp människor, många är rejält
upprörda. Rekommenderas kanske för dom som funderar över hur Terjes "krets" har sett på mannen.
Lite off topic; Stefan "Oscar" Oscarsson (en av Pro-Terje/Anti-FB typerna från Gunnar Glöersens original-blogginlägg) har också en blogg med ett galleri. I galleriet finns vanliga bilder på fåglar, men också ett par som ser totalt
konstgjorda ut ... eller är det mina ögon det är fel på? Visserligen får man såklart lägga upp vad man vill på sin egen blogg, och han skriver inte heller uttryckligen att bilderna alla skulle vara foton/omanipulerade, men jag tycker hursomhelst att albatrosserna var lite lustiga speciellt med tanke på att Oscar också är medlem i "Naturfotograferna" som (iaf officiellt) verkar ha en ganska "Straight Edge" attityd vad gäller tekniska bildförbättringar.