Citat:
Ursprungligen postat av honkan
Jag har haft nöjet att vara med terje ute i naturen! och har gått kurser för honom! dessutom känner jag honom genom Naturfotograferna/N och det finns inte i denna världen att han skulle ens tänka tanken att klona in ett element i en bild som inte finns där från början!, hela denna historien är löjeväckande! om man varit med om hur terje närmar sig natur och djur är det mer förvånande att lodjuren inte sitter i en ring runt honom!. Han har arbetat med det här projektet i över tio månader från så gott som gryning till skymning! det här är trams!, dessutom välkomnar han alla som vill att titta igenom hans arkiv med orginalbildfiler!. Skulle en sådan fotograf som terje göra det han är anklagad för så skulle han lika gärna kunna slänga sin utrustning i sjön och börja knyppla eller nått istället! för han skulle inte få ett jobb efter det!, blir förbannad! seriöst!.
Ja, det känns som en smutskastningskampanj. Jag har tittat igenom bloggen nu på morgonen och gillar hans bilder. Väldigt speciellt bildspråk, men jag tycker att det är attraktivt. Jägarna verkar arga på honom av någon anledning, men det här touchar väl rovdjursfrågan och de flesta som debatterar den blir ju helt skogstokiga (oavsett sida)...