Citat:
Ursprungligen postat av Fettsprutan
Om er lokale "jaktvårdskonsulent" får komma in...
Så föreställer bilden inte ens ett lodjur, utan det som i nordamerika kallas bobcat!
Jag tror också att den mest svårknäckta bilden av alla (den i skugga) är ett Rödlo (som de ju heter i Europa). Den kan också vara ihopklippt av tre delar, som ju någon var inne på, vilket kan förklara att ingen har hittat den.
Det är också väldigt lik en vanlig bondkatt i kroppen... Försökte leta efter bilder igår, men det finns ju 100 miljoner kattbilder på nätet, typ, så det tar nog en stund