2025-01-10, 14:46
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
När jag rensade här hemma hittade jag kopian på hans arvodesräkning för 11,5 timmas föreläsning á 192:-vid Högskolan för fotografi vid GU. Vilka minnen. Undrar vad han sysslar med idag?

Han kanske leker naturfotograf med någon AI
Citera
2025-03-24, 19:12
Medlem
Verkar ha skiljt sig/separerat?
Citera
2025-06-16, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nebelhund
Är aktiv jägare och läste på jägareförbundets blogg om naturfotografen Terje Hellesø´s bilder och huruvida dom var äkta eller inte.

Själv blev jag mycket skeptisk när jag kollade in hans sida, men jag är helt okunnig vad gäller fotografering så jag frågar expertisen här vad ni anser.

Jag är inte okunnig vad gäller djur och natur och Terjes berättelser om hur han "blir vän" med lodjur etc. låter väldigt tvivelaktiga.

Terjes sida där han även försvarar sina bilder:

http://terjehelleso.wordpress.com/

Inlägget i jägareförbundets blogg:

http://www.jagareforbundet.se/blogg/index.php/2011/08/drombilden/

------------------

På förekommen anledning kommer här länkar till sammanfattningen och andra länkar som kan vara av intresse:

Den som frågar efter sammanfattning eller postar humorbilder i tråden får från och med nu pungen insparkad.

//Mod

Du har säkert rätt. Så vidrigt med en djurmördare som låtsats värna om djur
Citera
2025-07-01, 15:44
Medlem
Dagens ämne Flashback forever
Citera
2025-07-03, 08:35
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Dagens ämne Flashback forever

Det var en bra sammanfattning, jag var faktiskt glad att avsnittet kom ut, för på tiden när det här begav sig så fattade jag inte vad allt buzz var om.

Väldigt kul faktiskt
Citera
2025-10-29, 00:21
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000fjodor
Verkar ha skiljt sig/separerat?

Ja, de har gått skilda vägar. Exfrun (Malin Ellisdotter, har en blogg) och Terje bor dock fortfarande i Mullsjö båda två. Terje bloggar också, mycket med viltkameror som han satt ut på platser där han helt uppenbart åtlar (bilder på räv och vad han påstår är tre vargar på samma bild).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in