Resultat: VILL ni (svenskar) bli en minoritet i Sverige?
Jag r svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
4,81%
24 röster
Jag r inte svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
1,60%
8 röster
Jag r svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
76,15%
380 röster
Jag r inte svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
10,02%
50 röster
Bryr mig inte
7,41%
37 röster
2011-11-01, 18:09
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Den som lever fr se. Jag r nmligen vertygad om att nr jag tar mitt sista andetag r Mohammed ett svenskt namn i mnga mnniskors gon.
Jag mrker att du hoppas. Du njuter av hur frnedrande det vore fr svenskar antar jag. Det kommer dock aldrig hnda i min vrld som sagt. Det r som sagt den som gller, fr min del d.
Citat:
Jag stller mig tveksam t att dpa min son till Muhammed dock r det inte uteslutet. Jag knner inte ngot behov av att be till Allah med motiveringen att jag inte r muslim.
Varfr tveka nu, du r ju halvvgs in under snabelskon? Vore det inte lite frckt att dpa sin son efter en man som uppmanade till att sl barn om de inte ber?
Citera
2011-11-01, 18:25
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Tror du p allvar att Svenskar kommer dpa sitt barn efter en pedofil
Jag tror att namnet "Mohammed" blir lika vanligt som "Adolf" r p Svenska barn.

OnT: Som det ser ut nu s blir vi nog minoritet inom en inte alltfr avlgsen framtid, vilket jag kommer motarbeta in i det sista.
Tro du vad du vill s ska jag fortstta att kmpa fr min sak.
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Jag mrker att du hoppas. Du njuter av hur frnedrande det vore fr svenskar antar jag. Det kommer dock aldrig hnda i min vrld som sagt. Det r som sagt den som gller, fr min del d.
Du r d bra knasig, varfr skulle jag njuta av att frnedra svenskar? Det ser jag ingen pong med.
"Din vrld"? Vi r 7 miljarder mnniskor p denna jord, du och din lilla "vrld" gr ingen markant skillnad. Du blir med tiden gammal och nr livet har sin ende tar dina barnbarn ver och frhoppningen r dom kan tnka i andra modernare tankebanor. Man mste tnka lngsiktigt och strategiskt.
Citat:
Varfr tveka nu, du r ju halvvgs in under snabelskon? Vore det inte lite frckt att dpa sin son efter en man som uppmanade till att sl barn om de inte ber?
Jag har mnga anledningar till att tveka, det r inget som egentligen rr dig.
Citera
2011-11-01, 18:41
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Du r d bra knasig, varfr skulle jag njuta av att frnedra svenskar? Det ser jag ingen pong med.
Man mrker hur du ligger p grnsen till trollnjutning nr du ger dig in i trdar hr fr att nedvrdera det svenska p olika stt och reta upp de som bryr sig om svenska folket med naiva, bisarra uttalanden.
Citat:
"Din vrld"? Vi r 7 miljarder mnniskor p denna jord, du och din lilla "vrld" gr ingen markant skillnad. Du blir med tiden gammal och nr livet har sin ende tar dina barnbarn ver och frhoppningen r dom kan tnka i andra modernare tankebanor. Man mste tnka lngsiktigt och strategiskt.
Det r fortfarande min vrld. Jag tror p min vrlds gngbarhet under mnga rhundraden framver. Lngt efter att multikultifiaskot och islam har gtt i graven.
Citat:
Jag har mnga anledningar till att tveka, det r inget som egentligen rr dig.
Nu nr du vet att Muhammed uppmanade till att sl barn som inte ber, r det d en av anledningarna till att du tvekar?
Citera
2011-11-01, 19:00
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Man mrker hur du ligger p grnsen till trollnjutning nr du ger dig in i trdar hr fr att nedvrdera det svenska p olika stt och reta upp de som bryr sig om svenska folket med naiva, bisarra uttalanden.
"Trollnjutning"? Va?

Jag har mrkt att det finns ett hat hos mnga nationalister, jag har mrkt att man hatar alla oliktnkande. Jag har ftt detta hat frklarat fr mig av en mycket respekterad anvndare hr p flashback p detta vis:

"Tyvrr s r hat ett mycket vanligt frekommande fenomen hos rasister och nationalistiska skribenter. Frst och frmst s mste vi dock frst att Flashback r ett ppet, anonymt forum, dr alla sikter tillts. Som en konsekvens av detta r debattklimatet rtt och kallt, och om man vill sticka ut och n Flashbackkollektivet med sina sikter s mste man rtta sig efter det rdande klimatet p forumet. Jag hade grna hllt en vnskapligare ton i mina diskussioner, men d hade jag inte ntt srskilt lngt, vill jag pst. Fr det andra s tror jag inte du frstr hur vi nationalister uppfattar vr nuvarande situation. Kortfattat s skulle man kunna sga att situationen fr dagens svenskar r fullstndigt katstrofal, p alla tnkbart mjliga plan. Att vr situation r s katastrofal innebr att mycket ilska, hat och frustration ventileras p forumet, vilket ibland kan rendera i spontana vredesutbrott. [..] Fr det andra s stmmer det vl att mnga rasister hatar. Personligen s r hatet jag knner mot vra politiker och tidningsjournalister s oerhrt starkt att jag inte kan beskriva det i text. Det finns, i min mening, inte en eld het nog i helvetet att straffa dessa mnniskor, och jag knner mig inte ett dugg skamsen ver att jag hatar dem. Jag hatar lgnare och frrdare, och om det finns en enda plats i Sverige som r som klippt och skuren fr lgnare och frrdare s r det riksdagshuset - tyvrr."

Jag anser inte att det jag skriver hr p flashback r nmnvrt provocerande, jag tror att det r rasisternas hat som gr att man kokar av ilska och jag tycker att det r deras ansvar att hantera det.

Jag hller en vnlig ton till alla som inte frsker smutskasta mig, ven mina meningsmotstndare, det vill jag lova.
Citat:
Det r fortfarande min vrld. Jag tror p min vrlds gngbarhet under mnga rhundraden framver. Lngt efter att multikultifiaskot och islam har gtt i graven.
Det r ofta jag som i debatten anklagas fr att sitta under en foliehatt men jag mste sga att jag tycker att uttrycket passar dig bttre.
Citat:
Nu nr du vet att Muhammed uppmanade till att sl barn som inte ber, r det d en av anledningarna till att du tvekar?
Till viss del.
Citera
2011-11-01, 22:55
Medlem
-Mystics avatar
Nej, jag som Svensk vill sjlvfallet inte att vi ska bli en minoritet i ett land som vi har byggt upp. Jag ska kmpa fr oss, tillsammans s ska vi klara av uppgiften att avskaffa mngkulturen och massinvandringen.
Citera
2011-11-02, 12:59
Medlem
Gerrard89s avatar
Paranoida fntrattar. Mngkultur eller ej, svenskar blir aldrig en minoritet i sitt eget land.
Citera
2011-11-02, 13:01
Medlem
christopher82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Paranoida fntrattar. Mngkultur eller ej, svenskar blir aldrig en minoritet i sitt eget land.

Du r rtt naiv va?
Vart bor du, i skogen eller?
Citera
2011-11-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Eller hur, hur fan skulle det se ut. Enda lnderna dr medborgare kan hlla p att bli minoritet r rasistiska skitlnder som inte lter invandrare bli medborgare. Eftersom vi gr det r det inga problem. Kanske blir vita, blonda och blgda svenskar en minoritet (vilket de redan r, bara idioter som serist tror att svenskar ser ut s), men svenska medborgare kommer sjlvklart alltid vara majoritet i Sverige.
Citera
2011-11-02, 13:20
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobberoth
Eller hur, hur fan skulle det se ut. Enda lnderna dr medborgare kan hlla p att bli minoritet r rasistiska skitlnder som inte lter invandrare bli medborgare. Eftersom vi gr det r det inga problem. Kanske blir vita, blonda och blgda svenskar en minoritet (vilket de redan r, bara idioter som serist tror att svenskar ser ut s), men svenska medborgare kommer sjlvklart alltid vara majoritet i Sverige.

Om Sverige nu r ett skitland, varfr stannar du hr d ditt judesvin?
Citera
2011-11-02, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Om Sverige nu r ett skitland, varfr stannar du hr d ditt judesvin?
Whut? Jag har inte sagt att r ett sverige r ett skitland, kan du ens lsa sprket? Det r inga problem fr utlnningar att bli svenska medborgare.
Citera
2011-11-02, 13:30
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobberoth
Whut? Jag har inte sagt att r ett sverige r ett skitland, kan du ens lsa sprket? Det r inga problem fr utlnningar att bli svenska medborgare.

Problemet r att dom inte vill bete sig som svenska medborgare.
Citera
2011-11-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Problemet r att dom inte vill bete sig som svenska medborgare.
Tja, tror det finns regler och man kan inte betee sig hur som helst och nd bli svensk medborgare. Har man problem med de reglerna r det ju bara att vnda kritiken ditt s kan kanske det problemet lsas ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in