Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
"Jag anser inte att det jag skriver hr p flashback r nmnvrt provocerande, jag tror att det r rasisternas hat som gr att man kokar av ilska och jag tycker att det r deras ansvar att hantera det.
Jag hller en vnlig ton till alla som inte frsker smutskasta mig, ven mina meningsmotstndare, det vill jag lova.
Kan du inte fatta hur det knns att se det du vrderar hgt och hller krt sipprar ur hnderna p dig? Att se hur det dr vrdefulla spottas p, hnas, frtrycks, kastas i skrpkorgen fr att frsvinna och aldrig mer komma tillbaka? Ser man ett egenvrde i det svenska folket och den svenska kulturen, s r det sjlvklart att man blir frbannad nr "vra" politiker hnar och spottar p det, att f hra av vran egen statsminister sjlv att vi inte existerar och att vran kultur inte existerar och att det enda svenska r barbarism, att f hra hur frra oppositionsledaren yttrar att den svenska kulturen endast r tntig.
"Vra" politiker str allts dr och hnar oss, frnekar oss existens alternativt endast benmner oss negativt och flinar, str och berttar hur alla frn Afrika och Mellanstern r alldeles frtrffliga och att de berikar vrat land med sin kultur medan vran endast r tntig och barbarisk, allt med ett hnleende. Hittar p lgner som att vi mste ha denna invandring pga arbetskraftsbrist, trots att all verklighet sger emot dem, hvdar att 40-talisterna kommer lmna stora hl i arbetslivet trots att ver hlften av dem redan gtt i pension. Den hnar och spottar p oss helt ppet. Att inte bli ursinnig p det r rtt s svrt.
Kan du inte frst hur det knns att se det man hller krt stampas p och tryckas undan framfr dina gon? Allt med hnleende flinande politiker som glatt proklamerar hur ditt folk och kultur r vrt mindre n skit och frtjnar att trampas p tills det r totalt utrotat.