Resultat: VILL ni (svenskar) bli en minoritet i Sverige?
Jag r svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
4,81%
24 röster
Jag r inte svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
1,60%
8 röster
Jag r svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
76,15%
380 röster
Jag r inte svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
10,02%
50 röster
Bryr mig inte
7,41%
37 röster
2011-08-04, 14:15
Medlem
Lantbruks avatar
Jag vet faktiskt inte om den hr statistiken, specifikt, har diskuterats p FB. Hursomhelst, klickar ni p lnken s mrker ni att utvecklingen gr i en klar riktning; svenskarna hller p att bli en (potentiellt frfljd) minoritet i Sverige (samma trend mrker vi av ven i andra vstlnder).

Som svensk s tycker jag att det hr r den absolut viktigaste frgan vi i Sverige str infr, och jag kan inte begripa att s f verkar bry sig. S jag stller frgan (till svenskarna d), VILL ni bli en minoritet i Sverige?

Citera
2011-08-04, 14:19
Medlem
Nej, och jag tror inte att en enda svensk vill bli en minoritet i sitt eget land.
Citera
2011-08-04, 14:21
Medlem
DanteAlighieris avatar
Innerst inne r det nog vldigt f etniska svenskar som vill bli en minoritet i sitt egna land. Inte heller jag vill det.

Citera
2011-08-04, 14:24
Medlem
JeffDs avatar
---Revolution ligger inte i svenskarnas gener. Dom kommer frmodligen lydigt att vnta tills dom blir ersatta av frmlingar, och blir det ngra svenskar kvar kommer dom att vara en fraktad minoritet i sitt eget land.

---Svenskarna r ett suicidalt, blattelskande litet ynkligt skitfolk som frtjnar att g under.

Courtesy of: M_A_R
Citera
2011-08-04, 14:25
Medlem
padus avatar
Klart man inte vill det, har du ngon fungerande lsning?
Citera
2011-08-04, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeffD
---Revolution ligger inte i svenskarnas gener. Dom kommer frmodligen lydigt att vnta tills dom blir ersatta av frmlingar, och blir det ngra svenskar kvar kommer dom att vara en fraktad minoritet i sitt eget land.

---Svenskarna r ett suicidalt, blattelskande litet ynkligt skitfolk som frtjnar att g under.

Courtesy of: M_A_R
jag ser grna att blattarna tar ver sverige och utvisar oss , skulle vara kul , synd man inte lever d
Citera
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padu
Klart man inte vill det, har du ngon fungerande lsning?

Begrnsa invandringen eller ptvingad avling?
Citera
Medlem
Nej, men folk glmmer bort snt. Statistiken visar endast folk med utlndsk bakgrund. Folk med utlndsk utseende rknas inte in i statistiken och bland yngre mnniskor finns det mycket fler med utlndsk utseende. S bland 10-25 ringar r nog etniska svenskar i minoritet vldigt snart vilket r vldigt trkigt. Frresten s tror jag att "ursvenskar" kommer bli lika illa behandlade som romer om "ursvenskarna" blir i minoritet.

Nu vill jag ha ett annat svar:
Varfr vill ni inte att "vita svenskar" ska bli i minoritet?
Citera
2011-08-04, 14:28
Medlem
r det ett troll i sngen som hindrar Svenska mn och kvinnor frn att skaffa barn? Inte muslimers fel att ni inte r krn familj orienterade.
Citera
2011-08-04, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Begrnsa invandringen eller ptvingad avling?
Europerna koloniserade ju afrika tidigare. Hur frsvann de frn afrika? Blev de avlivade eller stack de bara tillbaka hem?

Citat:
Ursprungligen postat av acoholic
TS du har en avatar av en norrman , stick tillbaka dr du kom ifrn och lmna svea rike ifred...jvla frrdare
Tror TS r nationaldemokrat eller ngot snt eftersom han har anders med prideflaggan, israelflaggan och en SD-symbol.
Citera
2011-08-04, 14:32
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss.blond
Nej, och jag tror inte att en enda svensk vill bli en minoritet i sitt eget land.

Och det r det hr som fascinerar mig s mycket (ven med mig sjlv), varfr bryr sig ingen.
En SJ-konduktr kastar ut en flicka ur ett tg - landssorg.
Statistik presenteras som sger att svenskarna hller p att bli en (potentiellt frfljd) minoritet i Sverige - ingen bryr sig.

Det r den hr sjlvdestruktiva likgiltigheten som jag finner s fascinerande.
Senast redigerad av Lantbruk 2011-08-04 kl. 14:34.
Citera
2011-08-04, 14:33
Medlem
Pwndcak3s avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Inv..._1850-2007.svg
Klart man blir lite skraj..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem