Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: VILL ni (svenskar) bli en minoritet i Sverige?
Jag är svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
4,81%
24 röster
Jag är inte svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
1,60%
8 röster
Jag är svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
76,15%
380 röster
Jag är inte svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
10,02%
50 röster
Bryr mig inte
7,41%
37 röster
2011-08-21, 19:11
Medlem
Sanningslusts avatar
Jag ska aldrig tillhöra en minoritet i mitt, mina förfäders och mina barns land. Negerhanar, muhammedaner, zigenare, övriga unibrowfolk och politiker ska få betala med sina liv innan det händer. En dag ska Sverige resa sig ännu en gång, starkare och bättre än någonsin förr. Ett land för svenskar, av svenskar.
Citera
2011-08-21, 21:37
Medlem
Om svenskarna blir en minoritet i sitt eget land och politiker fortfarande inte fattar att vi ska sluta gränserna mellan vissa länder är FAN skämmigt............
Citera
2011-08-21, 21:42
Medlem
Varsnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannesson93
Om svenskarna blir en minoritet i sitt eget land och politiker fortfarande inte fattar att vi ska sluta gränserna mellan vissa länder är FAN skämmigt............

Ta det lugnt!
Svenskar vill bli en minoritet och ge bort landet till dem duktiga muslimerna.
Titta bara på hur mycket uppfinningar och Nobelpriser som muslimer har fixat de senaste 100 åren.
Citera
2011-08-21, 22:27
Medlem
HARDCORE1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pwndcak3
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Invandrare_utvandrare_Sverige_1850-2007.svg
Klart man blir lite skraj..

Oj efter andra världskriget började det öka en hel del. Innan så var ju invandringen ganska jämn och t o m dalade neråt. Damn you, Hitler.
Citera
2011-08-28, 21:23
Medlem
Lantbruks avatar
Har nu skickat en förfrågan till en av moderatorerna i detta delforum att göra detta till en omröstningstråd. I väntan på besked så tänkte jag bara uppmärksamma er om ett intressant fynd jag gjorde på en amerikansk blogg, som drivs av en ättling till comanche-indianerna, och som jag skrev om här.

I länken så uttrycker indianen ifråga sin beundran för den norska terroristen och massmördaren Anders Behring Breivik. Detta är intressant, och ger perspektiv på saker och ting, då denna indians förfäder också sysslade med vad man kan kalla för terrorism och massmord, mot de europeiska kolonisatörerna. Detta motstånd mot europeisk massinvandring brukar romantiseras av mångkulturalister likt AUF/SSU, vilket kan vara värt att påpeka.

Massinvandring till Amerika ledde iallafall till att ursprungsfolken där blev förtryckta minoritetsfolk (albansk/muslimsk invandring till Kosovo ledde till att serberna där drabbades av samma öde o.s.v.). Frågan är vad som kommer att hända med de europeiska ursprungsfolken när vi drabbas av samma sak? Kommer historien att upprepa sig, tro?
Citera
2011-08-28, 21:37
Medlem
http://statistics.webatu.com/prognos2050/
http://politisktinkorrekt.info/2011/08/28/demografisk-prognos-ar-sverige-svenskt-2050/
http://affes.wordpress.com/2011/08/25/utlandsk-bakgrund-i-alla-kommuner-2050/

Kolla in ovanstående länkar; Ni som säger att svenskar inte kommer bli minoritet i sitt egna land bör tänka om. Om inte; Bereder ni bara er egna undergång.
Citera
2011-08-29, 16:50
Medlem
Lantbruks avatar
Uppdatering: Detta är nu en omröstnings-tråd, tack vare moderatorerna. Iochförsig är detta flashback, och därmed kanske inte det bästa tvärsnittet av befolkningen, men jag jag tror att resultatet kan bli intressant ändå, om tillräckligt många röstar.

Rösta!
Senast redigerad av Lantbruk 2011-08-29 kl. 17:19.
Citera
2011-08-29, 17:23
Medlem
En röst på alternativet "Jag är svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige". Var det du, AllaOlikaAllaLika?

Edit: Självklart vill jag inte att svenskar skall bli en minoritet i Sverige.
Citera
2011-08-29, 17:26
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
En röst på alternativet "Jag är svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige". Var det du, AllaOlikaAllaLika?

Edit: Självklart vill jag inte att svenskar skall bli en minoritet i Sverige.
Jag röstade precis, tydligen finns det fler personer på flashback som delar mina moderna ideal.
Citera
2011-08-29, 17:29
Medlem
Sanningslusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Jag röstade precis, tydligen finns det fler personer på flashback som delar mina moderna ideal.

Det enda som skulle vara glädjande med en svensk minoritet i Sverige vore att dina framtida barn skulle lida något oerhört medan den muhammedanska negern misshandlar och hånar dem. Jag minst sagt njuter bara av tanken att du sitter och gråter över dina misshandlade konvertitbarn.
Citera
2011-08-29, 17:32
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningslust
Det enda som skulle vara glädjande med en svensk minoritet i Sverige vore att dina framtida barn skulle lida något oerhört medan den muhammedanska negern misshandlar och hånar dem. Jag minst sagt njuter bara av tanken att du sitter och gråter över dina misshandlade konvertitbarn.
Detta var väl väldigt otrevligt.
Citera
2011-08-29, 18:11
Medlem
dark__angels avatar
Självklart vill jag inte det! Finns det något land i hela världen där folket önskar att deras ras dör ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in