Resultat: VILL ni (svenskar) bli en minoritet i Sverige?
Jag r svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
4,81%
24 röster
Jag r inte svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
1,60%
8 röster
Jag r svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
76,15%
380 röster
Jag r inte svensk och vill inte att svenskar ska bli en minoritet i Sverige
10,02%
50 röster
Bryr mig inte
7,41%
37 röster
2011-08-21, 19:11
Medlem
Sanningslusts avatar
Jag ska aldrig tillhra en minoritet i mitt, mina frfders och mina barns land. Negerhanar, muhammedaner, zigenare, vriga unibrowfolk och politiker ska f betala med sina liv innan det hnder. En dag ska Sverige resa sig nnu en gng, starkare och bttre n ngonsin frr. Ett land fr svenskar, av svenskar.
Citera
2011-08-21, 21:37
Medlem
Om svenskarna blir en minoritet i sitt eget land och politiker fortfarande inte fattar att vi ska sluta grnserna mellan vissa lnder r FAN skmmigt............
Citera
2011-08-21, 21:42
Medlem
Varsnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannesson93
Om svenskarna blir en minoritet i sitt eget land och politiker fortfarande inte fattar att vi ska sluta grnserna mellan vissa lnder r FAN skmmigt............

Ta det lugnt!
Svenskar vill bli en minoritet och ge bort landet till dem duktiga muslimerna.
Titta bara p hur mycket uppfinningar och Nobelpriser som muslimer har fixat de senaste 100 ren.
Citera
2011-08-21, 22:27
Medlem
HARDCORE1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pwndcak3
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Inv..._1850-2007.svg
Klart man blir lite skraj..

Oj efter andra vrldskriget brjade det ka en hel del. Innan s var ju invandringen ganska jmn och t o m dalade nert. Damn you, Hitler.
Citera
2011-08-28, 21:23
Medlem
Lantbruks avatar
Har nu skickat en frfrgan till en av moderatorerna i detta delforum att gra detta till en omrstningstrd. I vntan p besked s tnkte jag bara uppmrksamma er om ett intressant fynd jag gjorde p en amerikansk blogg, som drivs av en ttling till comanche-indianerna, och som jag skrev om hr.

I lnken s uttrycker indianen ifrga sin beundran fr den norska terroristen och massmrdaren Anders Behring Breivik. Detta r intressant, och ger perspektiv p saker och ting, d denna indians frfder ocks sysslade med vad man kan kalla fr terrorism och massmord, mot de europeiska kolonisatrerna. Detta motstnd mot europeisk massinvandring brukar romantiseras av mngkulturalister likt AUF/SSU, vilket kan vara vrt att ppeka.

Massinvandring till Amerika ledde iallafall till att ursprungsfolken dr blev frtryckta minoritetsfolk (albansk/muslimsk invandring till Kosovo ledde till att serberna dr drabbades av samma de o.s.v.). Frgan r vad som kommer att hnda med de europeiska ursprungsfolken nr vi drabbas av samma sak? Kommer historien att upprepa sig, tro?
Citera
2011-08-28, 21:37
Medlem
http://statistics.webatu.com/prognos2050/
http://politisktinkorrekt.info/2011/...-svenskt-2050/
http://affes.wordpress.com/2011/08/2...kommuner-2050/

Kolla in ovanstende lnkar; Ni som sger att svenskar inte kommer bli minoritet i sitt egna land br tnka om. Om inte; Bereder ni bara er egna undergng.
Citera
2011-08-29, 16:50
Medlem
Lantbruks avatar
Uppdatering: Detta r nu en omrstnings-trd, tack vare moderatorerna. Iochfrsig r detta flashback, och drmed kanske inte det bsta tvrsnittet av befolkningen, men jag jag tror att resultatet kan bli intressant nd, om tillrckligt mnga rstar.

Rsta!
Senast redigerad av Lantbruk 2011-08-29 kl. 17:19.
Citera
2011-08-29, 17:23
Medlem
En rst p alternativet "Jag r svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige". Var det du, AllaOlikaAllaLika?

Edit: Sjlvklart vill jag inte att svenskar skall bli en minoritet i Sverige.
Citera
2011-08-29, 17:26
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
En rst p alternativet "Jag r svensk och vill att svenskar ska bli en minoritet i Sverige". Var det du, AllaOlikaAllaLika?

Edit: Sjlvklart vill jag inte att svenskar skall bli en minoritet i Sverige.
Jag rstade precis, tydligen finns det fler personer p flashback som delar mina moderna ideal.
Citera
2011-08-29, 17:29
Medlem
Sanningslusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Jag rstade precis, tydligen finns det fler personer p flashback som delar mina moderna ideal.

Det enda som skulle vara gldjande med en svensk minoritet i Sverige vore att dina framtida barn skulle lida ngot oerhrt medan den muhammedanska negern misshandlar och hnar dem. Jag minst sagt njuter bara av tanken att du sitter och grter ver dina misshandlade konvertitbarn.
Citera
2011-08-29, 17:32
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningslust
Det enda som skulle vara gldjande med en svensk minoritet i Sverige vore att dina framtida barn skulle lida ngot oerhrt medan den muhammedanska negern misshandlar och hnar dem. Jag minst sagt njuter bara av tanken att du sitter och grter ver dina misshandlade konvertitbarn.
Detta var vl vldigt otrevligt.
Citera
2011-08-29, 18:11
Medlem
dark__angels avatar
Sjlvklart vill jag inte det! Finns det ngot land i hela vrlden dr folket nskar att deras ras dr ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in