Stmmer verkligen den dr statistiken? Det var det mest deprimerande jag sett p lnge.
Frgan r vad man kan gra t det som enskild individ? Det r uppenbarligen otroligt viktigt fr politikerna i vrat land som styr ver lagar och regler, att framst som toleranta och vlkomnande utt. Jag tvivlar dock p att alla r lika glada ver utvecklingen privat. r det verkligen ingen av dem som r bekymrade ver vad detta kommer f fr konsekvenser i det lnga loppet?
Srskilt muslimsk invandring. Det r vldigt mrkligt hur politiker likt t.ex Mona Sahlin, kan vara s vlkomnande gentemot dem. r hon inte samtidigt feminist, som vill ha lika rttigheter fr kvinnor i vrt land?
Hur gr detta ihop? Hon r tolerant mot en religion som Islam, som behandlar kvinnor som andra klassens medborgare. Som klart och tydligt frtrycker kvinnan och missunnar henne rttigheter och en fri vilja.
Nr hon accepterar muslimer och deras tro s vnder hon samtidigt ryggen t sina medsystrar genom att inte kmpa fr deras rtt till frihet. Hon vljer att blunda fr deras situation, drfr att det r viktigare fr henne att verka tolerant och ppensinnad utt?
S lnge vi har politiker som blundar fr problemen fr att deras anseende r viktigare n ngt annat, s kommer invandringen ka och ursvensken kommer bli i minoritet.
Jag bvar inte s mkt fr att vara just vit i minoritet, som jag bvar fr att vara ateist i minoritet. Det r en situation som skulle innebra slutet fr Sverige som ett demokratiskt, framgngsrikt, civilserat och intelligent folk/land. Vi skulle ta ett ENORMT jvla steg bakt i utvecklingen om Sveriges befolkning blev muslimsk. Jag vill inte ens tnka tanken.
S vad gr vi...Rcker det att rsta p partier likt Sd?
Eller krvs det en revolution? Mste vi strta regeringen?