Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Vad föreslår du att vi gör? Plockar upp högafflarna och marscherar mot parlamentet?
Jag påpekade att vi kommer att bli minoritet även om vi stoppar invandringen.
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Just nu, klockan 12:44
tror jag faktiskt inte att svenskar kommer att bli en minoritet. Jag tror att vi kommer stoppa invandringen helt om ca. 15-20 år. I Danmark finns det politiker som uppmanar islamister att flytta från Europa. Den attityden kommer förhoppningsvis hit med. Det är vad jag tror just nu, klockan 12:44.

Som du ser så påstår du att vi inte kommer att bli minoritet, och utvecklar resonemanget med att vi stoppar invandringen om 15-20 år. Jag säger dig, vi kommer ändå att bli minoritet om det sker.
Vad vi ska göra just nu vet jag inte. På sätt och vis får vi bida vår tid. Vi har ett totalt dominerande ideologiskt dogma som genomsyrar alla samhällsinstitutioner, våran media och politiker är som ett, och de ser inte till svenskarnas intresse, tvärtom, som bekant fälls kommentarer som att svenskarna inte existerar och att svensk kultur inte existerar, alternativt är barbarisk eller töntig, av våran egen statsminister och förra oppositionsledaren för valet 2010.
Så just nu finns inte så mycket att göra, förutom att upplysa om hur våra makthavare förhåller sig. Medias och sjuklöverns hegemoni håller på att brista, en ideologi med så stora brister är bunden till att gå under, men de har lyckats skjuta upp det med sin totala dominans medialt och har mer eller mindre monopol på det offentliga och vad folket får höra för propaganda.
Som vi ser så börjar fasaden att spricka upp, bit för bit, i takt med att verkligheten kommer ikapp, tyvärr reagerar inte majoriteten förrän verkligheten kommer och knackar dem på axeln, då DE drabbas av de negativa effekterna. Inte förrän de får känna av effekterna av nuvarande politik, så kommer de överge den gamla hegemonins sida, då de får uppleva på första hand hur verkligheten och den bild som politikerna och media illustrerar, är helt olika.
Så innan dess... We wait... Nuvarande hegemoni kommer oundvikligen att rämna... Förr eller senare, och det är inte förrän då som det kommer till handling... Frågan är bara hur djupt sjuklövern har störtat Sverige vid det laget... Och motreaktionen kan bli otrevlig... Inte önskvärt på något sätt, men med nuvarande politik är det oundvikligt.