Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Vad freslr du att vi gr? Plockar upp hgafflarna och marscherar mot parlamentet?
Jag ppekade att vi kommer att bli minoritet ven om vi stoppar invandringen.
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Just nu, klockan 12:44
tror jag faktiskt inte att svenskar kommer att bli en minoritet. Jag tror att vi kommer stoppa invandringen helt om ca. 15-20 r. I Danmark finns det politiker som uppmanar islamister att flytta frn Europa. Den attityden kommer frhoppningsvis hit med. Det r vad jag tror just nu, klockan 12:44.

Som du ser s pstr du att vi inte kommer att bli minoritet, och utvecklar resonemanget med att vi stoppar invandringen om 15-20 r. Jag sger dig, vi kommer nd att bli minoritet om det sker.
Vad vi ska gra just nu vet jag inte. P stt och vis fr vi bida vr tid. Vi har ett totalt dominerande ideologiskt dogma som genomsyrar alla samhllsinstitutioner, vran media och politiker r som ett, och de ser inte till svenskarnas intresse, tvrtom, som bekant flls kommentarer som att svenskarna inte existerar och att svensk kultur inte existerar, alternativt r barbarisk eller tntig, av vran egen statsminister och frra oppositionsledaren fr valet 2010.
S just nu finns inte s mycket att gra, frutom att upplysa om hur vra makthavare frhller sig. Medias och sjuklverns hegemoni hller p att brista, en ideologi med s stora brister r bunden till att g under, men de har lyckats skjuta upp det med sin totala dominans medialt och har mer eller mindre monopol p det offentliga och vad folket fr hra fr propaganda.
Som vi ser s brjar fasaden att spricka upp, bit fr bit, i takt med att verkligheten kommer ikapp, tyvrr reagerar inte majoriteten frrn verkligheten kommer och knackar dem p axeln, d DE drabbas av de negativa effekterna. Inte frrn de fr knna av effekterna av nuvarande politik, s kommer de verge den gamla hegemonins sida, d de fr uppleva p frsta hand hur verkligheten och den bild som politikerna och media illustrerar, r helt olika.
S innan dess... We wait... Nuvarande hegemoni kommer oundvikligen att rmna... Frr eller senare, och det r inte frrn d som det kommer till handling... Frgan r bara hur djupt sjuklvern har strtat Sverige vid det laget... Och motreaktionen kan bli otrevlig... Inte nskvrt p ngot stt, men med nuvarande politik r det oundvikligt.