Flashback bygger pepparkakshus!
2014-10-28, 02:00
Medlem
exades avatar
tagit oxy idag och tog 10mg meta förut.. blev bara mer opiatad så på det håller gick det ju bra iaf, undrar bara om det är samma när man går på oxyt sen
Citera
2014-10-28, 20:54
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
tagit oxy idag och tog 10mg meta förut.. blev bara mer opiatad så på det håller gick det ju bra iaf, undrar bara om det är samma när man går på oxyt sen

Kan du utveckla din fråga? Jag förstår ingenting.
Citera
2014-10-29, 01:01
Medlem
Tja. Igår ville jag känna mig skön en vardagkväll. Tuggade i mig 1.5 st 10mg oxycontin (ca 15mg) runt 18.00. Det tog bara 15 min så kom kliningarna och en skön känsla. Den satt i fint till ca 01. Då gick jag och lade mig. Kände mig rätt pigg och skön. Vaknade nån gång under natten. På morgonkvisten vaknade jag av en del svettningar för att somna om igen. Gick upp runt 10.00 (Ledig), lite förvirrad och "tung". Allt var således normalt och bra. Fick dock ett par svettningsattacker under dagen. Jag undrar om det finns det något bra sätt att känna sig minder "tyng" och få svettningar dagen efter. Nu menar jag INTE att ta andra droger, utan snarare tips på huskur eller möjligen receptfria preparat. Tack på förhand!
Citera
2014-10-29, 02:34
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerfejja
Tja. Igår ville jag känna mig skön en vardagkväll. Tuggade i mig 1.5 st 10mg oxycontin (ca 15mg) runt 18.00. Det tog bara 15 min så kom kliningarna och en skön känsla. Den satt i fint till ca 01. Då gick jag och lade mig. Kände mig rätt pigg och skön. Vaknade nån gång under natten. På morgonkvisten vaknade jag av en del svettningar för att somna om igen. Gick upp runt 10.00 (Ledig), lite förvirrad och "tung". Allt var således normalt och bra. Fick dock ett par svettningsattacker under dagen. Jag undrar om det finns det något bra sätt att känna sig minder "tyng" och få svettningar dagen efter. Nu menar jag INTE att ta andra droger, utan snarare tips på huskur eller möjligen receptfria preparat. Tack på förhand!

Skön på 15mg OxyContin? Vissa har det bra.. När jag håller på att avlida pga opiat-AT så köper jag 2 paket Dimor (loperamid) på apoteket.. Då försvinner kallsvetten.
Citera
2014-10-29, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Skön på 15mg OxyContin? Vissa har det bra.. När jag håller på att avlida pga opiat-AT så köper jag 2 paket Dimor (loperamid) på apoteket.. Då försvinner kallsvetten.

Jo jag vet att jag ska vara glad för att jag går igång på så lite. :-) . Men ditt råd om Dimor fattar jag inte. Det är mot lös mage. Det är verkligen inte det jag lider av på Oxy. Men om det tar bort svettningar är det väl Ok. Men hur fan blir man i kistan då? Tillbaka till grundfrågan. Hur minskar man "baksmällan" ?
Citera
2014-10-29, 11:53
Medlem
Har petat i min lite oxikodon för skojs skull. Första och andra dagen fick jag ett jätteskönt rus på 10-20 mg. Sen försvann det totalt och jag kände ingenting på den dosen, fick höja till 40mg. Går det så jävla fort att få toleransökning??
Fortsätter det så här så skulle det ju bli jävligt dyrt i längden!
Citera
2014-10-29, 13:04
Medlem
Spinnflugans avatar
Citat:
Jo jag vet att jag ska vara glad för att jag går igång på så lite. :-) . Men ditt råd om Dimor fattar jag inte. Det är mot lös mage. Det är verkligen inte det jag lider av på Oxy. Men om det tar bort svettningar är det väl Ok. Men hur fan blir man i kistan då? Tillbaka till grundfrågan. Hur minskar man "baksmällan" ?
Du fick precis svar på din fråga. Jö.
Citera
2014-10-29, 15:33
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Det är också en fentanylanalog, och är en väldigt potent opioid som dock inte passerar blodhjärnbarriären och därför inte ger något rus, om man inte tweakar till det med andra ingredienser! På så sätt hjälper det till att stilla oroliga opioidreceptorer, och därför lugna ner de jobbiga effekterna av en opiat-at såsom kallsvettningar, lös mage osv!
Citera
2014-10-29, 17:35
Medlem
exades avatar
Citat:

läs sidan innan så fattar du tror jag
Citera
2014-10-29, 17:38
Medlem
exades avatar
Citat:

men kan lika gärna skriva, det jag undrar är om metadonet blockerar oxyn.. gåt dagligen på oxy i några månader, nu hade jag slut så tagit metadon i 2 dagar.. får nytt oxy imorgon, kommer det vara lugnt att gå på oxyn direkt det jag undrade men funkade ju att ta metadon på oxy så tror inte metadonet blockerar oxyn sen
Citera
2014-10-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraclecure
Har petat i min lite oxikodon för skojs skull. Första och andra dagen fick jag ett jätteskönt rus på 10-20 mg. Sen försvann det totalt och jag kände ingenting på den dosen, fick höja till 40mg. Går det så jävla fort att få toleransökning??
Fortsätter det så här så skulle det ju bli jävligt dyrt i längden!

Nej, du inbillar dig bara. Det är skitbilligt att knarka oxy varje dag!

Citera
2014-10-30, 12:38
Medlem
Oxycontin och Atarax, bra ihop?

Jag tar oxycontin 20 mg per dag mot smärtor.
Sover dåligt. Har någon erfarenhet av Atarax?
Fungerar den att sova på? Går den ihop med oxycontin? Känner någon till denna kombination? Hjälper den eller är det starkare som behövs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in