Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Metadon kan jag hålla med om. Subutex däremot är så jävla individuellt. Jag får mycket mer eufori av oxikodon än buprenorfin i alla fall.

Aldrig provat meta, men håller med vad gäller buppe vs oxy. Oxyn är finare
Citera
2013-05-20, 18:34
Medlem
PeterDolvings avatar
Blir mer "sänkt" på subutexen än någon annan. Ska vara metadonet man blir lika sänkt på då. Iaf i min mening, då jag har tagit doser uppåt 450 mg oxy, utan att få den klockrena euforin som gjort mig något irriterad.. Klart det är skönt, men med tanke på överpriserna på oxy, kan jag fan lika gärna tugga i mig ett gäng tramadol, lätt!
Citera
2013-05-21, 14:05
Medlem
qleks avatar
Hur är oxy rektalt? SKA inte testa detta jag undrar mest för nyfikenhetsskull, den har så hög biotillgänglighet oralt så är de ens nån skillnad att ta de rektalt? och om de är detta hur stor skillnad? Vi säger att jag tar 75mg hur mke skulle jag behöva om jag tog de rektalt då?
Citera
2013-05-21, 14:36
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Hur är oxy rektalt? SKA inte testa detta jag undrar mest för nyfikenhetsskull, den har så hög biotillgänglighet oralt så är de ens nån skillnad att ta de rektalt? och om de är detta hur stor skillnad? Vi säger att jag tar 75mg hur mke skulle jag behöva om jag tog de rektalt då?
Oxy har en biotillgänglighet på 87% oralt så det enda du "tjänar" är förmodligen påslagstiden, men även den är snabb på oxycontin oralt trots att det är depot-piller vi talar om.. om man inte tar IV skulle då jag inte ta mig tiden att skala, krossa och lösa upp dem.
Citera
2013-05-21, 14:46
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Oxy har en biotillgänglighet på 87% oralt så det enda du "tjänar" är förmodligen påslagstiden, men även den är snabb på oxycontin oralt trots att det är depot-piller vi talar om.. om man inte tar IV skulle då jag inte ta mig tiden att skala, krossa och lösa upp dem.
det är oxynorm kapslar som man bara kan öppna
men skit samma var bara intresserad av om det var ekonomiskt och bättre påslag, hur är de med rökning då?
Citera
2013-05-21, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Blir mer "sänkt" på subutexen än någon annan. Ska vara metadonet man blir lika sänkt på då. Iaf i min mening, då jag har tagit doser uppåt 450 mg oxy, utan att få den klockrena euforin som gjort mig något irriterad.. Klart det är skönt, men med tanke på överpriserna på oxy, kan jag fan lika gärna tugga i mig ett gäng tramadol, lätt!

Det är ju som heroin, fast en annan rusprofil jag gillar mer - och allt runt omkring avgör saken. Jag har ingen lust att gå runt som en pajas på torg. Det gör du som heroinist. Oxy är annorlunda. Hugg dig med 160 + 4mg ikto, och du får smaka något gott. Det är rush. Men det ska vara allt på en gång, och ha gärna sex med din flickvän - även om du inte får orgasm direkt. Men när du får det....kan den vara i 30 sekunder. Dvs 100 ggr bättre sex än någonsin. Totalt awesome. Alltså dagen efter så pirrade hela min kropp och mitt skrev fram till eftermiddagen sexuellt.

Går ju att trycka eller ge tjejen lite amfetamin också så hn blir pilsk också.
Citera
2013-05-21, 16:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Subutex har ju dåligt "välmående" jämfört med tex morfin ändå fast än man noddar hårt i början, men tro mig det försvinner snabbt.. jag får inget opioid-rus av sub, ja kanske första timman känner jag mig lite skön men sen är det bara psykiskt, att jag blir mer uppåt och får ork att göra saker.

Oxikodon vs morfin så slår ju morfin det med hästlängder, är något annorlunda helt enkelt.
Citera
2013-05-21, 20:59
Bannlyst
Citat:
Subutex har ju dåligt "välmående" jämfört med tex morfin ändå fast än man noddar hårt i början, men tro mig det försvinner snabbt.. jag får inget opioid-rus av sub, ja kanske första timman känner jag mig lite skön men sen är det bara psykiskt, att jag blir mer uppåt och får ork att göra saker.

Oxikodon vs morfin så slår ju morfin det med hästlängder, är något annorlunda helt enkelt.

Det är ju subjektivt. Den bästa narkotiska effekten vid sidan av 160mg pxy + 4mg ikto + sex på det, är faktiskt FÖRSTA gången med amfetamin, och och 10 st Citodon senare vid ett annat tillfälle. Heroin är ju bara skönt för att du mår så j-a dåligt. Första gången är det en stoooor besvikelse. För de flesta.
Citera
2013-05-21, 21:18
Medlem
Citat:

ja håller me, oxy är så grymt överskattat!! heroin och morfin mmMm!
Citera
2013-05-23, 18:16
Medlem
Flaskhalsats avatar
Har ätit Oxy i perioder nu:

Tog två kartor för två månader sedan, varje dag i två veckor, mådde skitbra på det. När jag nu två månader senare tar det igen så mår jag illa när ruset går ur, är det normalt?
Citera
2013-05-23, 19:28
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Sent svar men jag tycker det är värt det istället för oralt. Slår lite bättre och så slår det snabbare. Bästa administreringsväg om man är rädd för nålar.
Citera
2013-05-23, 19:47
Bannlyst
Vad ligger en bra förstados att bli mysig på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in