Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Oxy har ruskigt snabb tillvänjning, raketfart på den fronten som inte heller helt och hållet går ner till noll igen.
Jag förstår om man tar oxy någon gång ibland för upplevelsen men att gå på Oxy måste vara riktigt kasst, "kort" rus, dyrt, snabb tillvänjning men det som är bra är att det är god oral biotillgänglighet vilket inte alla droger har förunnat sig.
Jag hade köpt på mig en del oxy som blev liggandes och nu då jag gått av ghb'n i ska försöka stå utan i typ 2 veckor så var det perfekt att hitta , men som du säger dyrt (betalade 2kr/mg) för ett kort rus och nu märkt den snabba tillvänjningen också.. så får se vad det blir som substitut för gobben nu, har en del benso hemma också men opi's tar bort det enorma suget efter kork bättre.
Hittar jag metadon till hyfsat pris kör jag på det annars finns ju sub alltid billigt, är bara lite tamt och tråkigt rus på det tycker jag.
ca 50-60mg oxy svårt och veta exakt då man bryter av 80 milligramare sen 3 starkpilsner, 5mg nitrazepam och 2mg ikto på det... så nu mår jag jävulskt gött. tänkte se american pie filmerna i ett maraton och käka glass, har redan sett 1an och 2an, inte igår man såg dom kan jag ju säga haha
Ni som iv:ar oxy måste väl få toleransökning som är ännu jävligare? och bara typ 2 timmars rus? jag orkade aldrig ens börja iv:a dom eftersom jag behöver så lång effekt som möjligt för så fort det börjar gå ur så kommer suget efter en kork direkt.