2009-10-07, 19:27
Medlem
blev för mkt, ta mindre dos så du slipper må så illa, även om du kan komma att göra det lite ändå.
Om du har otur kan det även vara så att du i sömnen får andningsuppehåll, vanligt förekommande även på låga doser och "ingåddhet".
Därför är det också att rekommendera regeln;
-skit i lugnande/sömnpiller tills dollen släppt. Om du vill undvika att sussa in för gott vill säga
Första gången jag tog doll slängde jag i mig en 100`s okrossad,
och jäms med att den kickade, kickade även (-i dessa sammanhang vanligtförekommande symtomet- tarmvred igång.
Tarmvred är inte skönt.

-väljer du att knarka, -knarka så du mår bra,
(eller rättare sagt,upplever dej må bra) Annars blire liksom lite pointless..

(ta reda på hur av ngn erfaren om du bestämt dej för att knarka)
-Betala för risker utan poäng, det gör bara fjortisar&muppar......
Citera
2009-10-08, 07:15
Medlem
petters avatar
Dollisar är värdelösa oralt. Jag slösade ett tiotal när jag hade mer eller mindre obegränsat av 120mg i kapsel. Sedan skulle jag göra ett vetenskapligt experiment och injicera innehållet i EN kapsel. Intalade mig att det var en engångsföreteelse. Sedan följde fyra års intravenöst opiatmissbruk. Dollisarna tog såklart slut snabbt så jag fick byta till heroin vilket egentligen gjorde mig gladare, det gick ännu snabbare att förbereda fixen och histaminfrisättningen var inte lika hemsk.
Citera
2009-10-09, 03:23
Medlem
Durogesics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
Dollisar är värdelösa oralt. Jag slösade ett tiotal när jag hade mer eller mindre obegränsat av 120mg i kapsel. Sedan skulle jag göra ett vetenskapligt experiment och injicera innehållet i EN kapsel. Intalade mig att det var en engångsföreteelse. Sedan följde fyra års intravenöst opiatmissbruk. Dollisarna tog såklart slut snabbt så jag fick byta till heroin vilket egentligen gjorde mig gladare, det gick ännu snabbare att förbereda fixen och histaminfrisättningen var inte lika hemsk.

Man hamnar lätt på den banan när man börjar Injicera!

Men ni som tar Dolcontin! Ge fan i att svälja dom.. Svälj stoltheten och skjut det rektalt eller också skjuter ni det IV... (om ni vill riskera att få se den riktiga baksidan av ett opioidmissbruk) Det fungerar även i värsta fall att ta det Nasalt men då kan en del åka ner i magen via svaljet och sen är det likförbannat bortkastat!
Citera
2009-10-09, 05:49
Medlem
backmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eskimoepuss
blev för mkt, ta mindre dos så du slipper må så illa, även om du kan komma att göra det lite ändå.
Om du har otur kan det även vara så att du i sömnen får andningsuppehåll, vanligt förekommande även på låga doser och "ingåddhet".
Därför är det också att rekommendera regeln;
-skit i lugnande/sömnpiller tills dollen släppt. Om du vill undvika att sussa in för gott vill säga
Första gången jag tog doll slängde jag i mig en 100`s okrossad,
och jäms med att den kickade, kickade även (-i dessa sammanhang vanligtförekommande symtomet- tarmvred igång.
Tarmvred är inte skönt.

-väljer du att knarka, -knarka så du mår bra,
(eller rättare sagt,upplever dej må bra) Annars blire liksom lite pointless..

(ta reda på hur av ngn erfaren om du bestämt dej för att knarka)
-Betala för risker utan poäng, det gör bara fjortisar&muppar......

han säger ju att han tog så pass många för han inte fick något rus... varför skall han då minska dosen? det går liksom inte ihop det du skriver...
Citera
2009-10-22, 17:01
Medlem
akut!!

har inga bra ställen att injicera på går helt enkelt inte, och nu gäller det 10mg dolcontin är det bättre att he i rumpan eller slidan eller näsan eller vad fan? har panik hur ska jag göra..
Citera
2009-10-22, 17:07
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isabella__
har inga bra ställen att injicera på går helt enkelt inte, och nu gäller det 10mg dolcontin är det bättre att he i rumpan eller slidan eller näsan eller vad fan? har panik hur ska jag göra..
Leta på fötterna, stasa och värm för att blodkärlen skall bli mer tydliga och "komma upp till ytan".
Citera
2009-10-22, 17:11
Medlem
petters avatar
Du kan ju alltid prova att krossa och lösa tabletterna i lite varmt vatten (för att det ska tas upp snabbare), dra upp i en pump och trycka i röven. Du slipper depoteffekten om du krossar dem.
Citera
2009-10-28, 18:31
Medlem
dolcontin iv, nu feber och frossa..

Har kört 40 mg dolcontin intravenöst. Var jätte noga med hygienen, handskar, alkogel, nya nålar, pump osv.. Däremot filtrerade jag inte lösningen ordentligt och det var ju inte sterilt när jag gjorde lösningen.
För ett tag sedan fick jag frossa, feber och ont i huvudet.. Kom ganska fort..

Kan detta bero på att jag inte filtrerade lösningen ordentligt? Eller vad tror ni?
Citera
2009-10-28, 18:44
Medlem
Toxikomans avatar
Ja, det beror med stor sannolikhet på det. Det hände mig vid ett tillfälle, jag var rejält moffad och löste upp/filtrerade en Dolc lite slarvigt. Slog i mig lösningen och det var frid och fröjd tills några timmar senare. Kände mig kass, men det gick över.
Citera
2009-10-28, 18:58
Medlem
Tack för svaret..
Hur lång tid tog det innan det gick över?
Citera
2009-10-29, 06:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Låter ju som du fick i dig någon smutsbit.
Synd då du var så noga med allting annat, tänkte på handskar och alkogel osv :P
Citera
2009-10-29, 09:55
Medlem
morfin meda igår, fylla idag?

hej hopp, drog i mig en kanske 15-25 ml morfin meda 5mg/ml inatt runt 00-tiden, första gången, så låg tolerans och jag är fortfarande påverkad. mycket mycket skönt har jag haft det, och har fortfarande hehe men det jag undrar, är det safe med en fylla ikväll tro? tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in