2009-03-28, 16:04
Medlem
letspanics avatar
hur snart kan man dricka alkohol efter intag av kodein?
Citera
2009-03-28, 16:06
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic

Vilka mängder kodein och vilka mängder alkohol?
Om det inte är jättestora mängder så är det förmodligen ingen fara.
Öppnar första bärsen efter 2 Treo Comp nu.
Citera
2009-03-28, 16:07
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Beror på dos, både kodeinets dos och alkoholens. Men du behöver inte oroa dig för biverkningar sålänge du inte dricker dig spysjuk..
Citera
2009-03-28, 16:15
Medlem
letspanics avatar
planerna ligger runt tio starköl till kvällen. Bara en kodeintablett tidigare idag. hörde nåt om andningsstillestånd med kodein och alkohol...något jag vill undvika.
Citera
2009-03-28, 16:17
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
planerna ligger runt tio starköl till kvällen. Bara en kodeintablett tidigare idag. hörde nåt om andningsstillestånd med kodein och alkohol...något jag vill undvika.

Äh, en kodeintablett. Högst 50mg skulle jag tro. Så det är hellugnt. Det där med andningsdep men alkohol och opioider är såklart en fara, men då ska man ta mycket av båda, alltså knarka vårdslöst. Så det är nema problemas för dig grabben.
Citera
2009-03-29, 22:23
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Många som dött av det. Jag rekommenderar det inte, men om Du nu skall göra det så ta kodeinet först och drick sedan (Som Du nu tänker göra). Drick Dig inte full utan ta bara en öl. Ta inga monsterdoser kodein (över 200mg). Men som sagt så tycker jag inte att Du skall göra det.

Edit: Såg nu att du har tagit 50mg och tänker våldssupa. Det lär gå bra. Men inget är säkert. Jag moraliserar inte.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-03-29 kl. 22:28.
Citera
2009-03-31, 08:12
Medlem
overtrips avatar
Är marknaden så mycket mindre för kodein jämnfört med benzo? Har sökt ovanligt mycket efter någon bra källa att ordna de men antingen får man beställa från asien eller osäkra shoppar.

Skulle uppskatta om nån pekade mig i rätt riktning.
Citera
2009-04-07, 14:42
Medlem
Narviks avatar
jag gjorde en ny beställning från goodclient idag och jag märkte att det är nytt namn på personen man beställer av och ny bank som används, brukar de ändra eller är det något fuffens på gång?
Citera
2009-04-07, 15:00
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
jag gjorde en ny beställning från goodclient idag och jag märkte att det är nytt namn på personen man beställer av och ny bank som används, brukar de ändra eller är det något fuffens på gång?
Vet att de använder sig av minst två namn som är skrivna på varsitt bankkonto. Ett svensk namn och sedan ett exotiskt.
Citera
2009-04-07, 16:04
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vet att de använder sig av minst två namn som är skrivna på varsitt bankkonto. Ett svensk namn och sedan ett exotiskt.
Okej, då verkar det stämma. Jag hade blivit ledsen om en sådan fin sida hade blivit röd.
Citera
2009-04-10, 00:50
Medlem
Lures avatar
Har 20 tabletter me 300mg paracetamol 30 mg kodein å 15 mg coffeine. Förra gången jag provade fick jag ont i magen. Är det bara kodeinet man får ont i magen av eller är det paracetamolens fel också?
Citera
2009-04-10, 02:13
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lure
Har 20 tabletter me 300mg paracetamol 30 mg kodein å 15 mg coffeine. Förra gången jag provade fick jag ont i magen. Är det bara kodeinet man får ont i magen av eller är det paracetamolens fel också?

Inte hört att man får ont i magen av alvedon.. Många får ont i magen av kodein så tippar på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in