Jag köpte dom från NP och det var ett kamoflagemönster så jag antar att jag är en av dom där 7%..
Störande
Njae, det behöver du inte vara. Testa igen. Kanske 100mg mer.. Du borde känna av det du tog, men kör igen.. Tramadol åt jag säkert 3ggr utan att ja kände något av det. Ganska stora doser.. Men sen av nån anledning blev man skön på det också.
Hey, nu e de så här.. ja hittade ett par lådor Citodon 500 mg/30 mg tabletter men problemet är så att dom gick ut -93 , hur går det att käka dom oralt?
kmr ja få ut kodeinets effekt eller kan ja lika gärna slänga dom?
Knh Rolix
Hey, nu e de så här.. ja hittade ett par lådor Citodon 500 mg/30 mg tabletter men problemet är så att dom gick ut -93 , hur går det att käka dom oralt?
kmr ja få ut kodeinets effekt eller kan ja lika gärna slänga dom?
Knh Rolix
Du kan ju i alla fall prova. Jag tror de kommer fungera väl, speciellt om det inte är brustabletter och ligger kvar i kartan. För ett eller två år sen tog jag citodon som gick ut '94 så det är två-tre år mindre tid visserligen men ändå, de fungerade som vanligt iaf.
Njae, det behöver du inte vara. Testa igen. Kanske 100mg mer.. Du borde känna av det du tog, men kör igen.. Tramadol åt jag säkert 3ggr utan att ja kände något av det. Ganska stora doser.. Men sen av nån anledning blev man skön på det också.
Slängde i mig 100mg till men fick bara lite klåda.. Har också haft problem med tramadol då varje dos jag tagit legat på 600 - 700mg men bara 1 gång av 4 jag känt av det.
Jag har kommit fram till att kodein nedmalt i kaffe med mycket socker är fullt drickbart. Sedan kom jag att tänka på att värmen kanske förstör kodeinet, vad tror ni?
Jag har kommit fram till att kodein nedmalt i kaffe med mycket socker är fullt drickbart. Sedan kom jag att tänka på att värmen kanske förstör kodeinet, vad tror ni?
Över 40° förstörs kodein rätt snabbt har jag läst, och ju högre temperatur destå snabbare förstörs det.