Citat:
Ursprungligen postat av
FatPPLrHrdrTkidnap
Det var inte det jag frågade, du är inte observant nog för att förstå. När börjar din hand och när börjar din knytnäve? Började din hand när du låg i din mammas mage? Började din hand när du låg i din fars pung och skvalpade runt? Började din hand när din far låg i sin mors mage? Eller började din hand när din far skvalpade i sin fars pung? Ska vi fortsätta leka?
Det går aldrig att säga med exakthet när en händelse startar eller när den slutar. Nu är det ju ganska enkelt för mig att förstå eftersom det endast finns en händelse som tar plats här i rummet av nu.
Perspektiv, vems perspektiv talar vi om?
Jaha fraktaler. Orginellt. Fraktaler har olika sidor.
3 delar är minsta möjliga för ett mönster. Nåt som viker sig i något och något som håller dom isär.
Annars får du inga mönster. Inga fraktaler.
Att det finns perspektiv betyder att allt inte är samma. För i samma är allt samma. Perspektivlöst.
Om du har perspektiv så lever du i uppdelning.