Citat:
Ursprungligen postat av
Petter100
Terje Duesund..klysa fra Bergen som har lurat folk de siste 30 år i pyramide selskap havnet på 8.1 og fikk bil i Praha..nå er det slik at Norge rakner og går åt helvete så han har måtte levere inn nyklar til den bilen til den sleipe hubert i østerike..Snart er Norge et eventyr som ble et mareritt og stol på meg når jeg sier de presidenter og Terje Duesund måste søke asyl i nord Korea pga folk vil ta de og banke skitten av de ..
Jag heter inte Terje och kan aldrig svara för vad han gör, jag har inte lurat en enda person.
Vad han har gjort får stå för honom och ifall folk vill jaga och banka skiten ur han så får det stå för er. Jag behöver inte banka skiten ur nån för ingen har lurat in mig i detta, jag gjorde min hemläxa innan jag satsade pengar i detta företag.
Jag läste på om vad dom gör och jag lärde mig kompensationsplanen och jag insåg att man kan tjäna pengar helt ensam utan nån annan.
Jag läste också på om riskerna med detta företag så jag vet mycket väl vad som kan gå åt helvete och vad som inte kan gå åt helvete.
Och sen det viktigaste av allt, jag satsar inte pengar som jag inte har råd att förlora. Pengar kommer och går ibland gör man dåliga köp eller investeringar och ibland gör man bra.