2018-02-24, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKossmos
Då har personen som du litat på ljugit för dig, jag informerar alla om att 30% blir riktiga pengar tillbaka på kontot och 70% är låst i systemet. Och ifall jag går och handlar på ett anslutet företag så använder jag dom pengarna. Så säg att jag har 30 000kr efter 3 år i låsta pengar så kan jag boka en resa via hotels.com och använda alla dom pengarna.

Det är inte svårare än så! Förklarar gärna systemet för dig så du förstår exakt varför du ska vara kvar och inte dra dig ur.
du måste gå på medisiner uten resept som tror jeg vil bli kvar i dette svindel og bedrag firma ..og du ..selv presidenter fortalte på møter i Oslo at dette er passiv inntekt og man skulle få igjen 4000 kr pr måned ut livet ..dra åt helvete mann og håper du stannar der
Citera
2018-02-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiitherspoon
"Ett av världens största företag som ska hjälpa folk att spara pengar." Jag tänker inte ens kommentera det.

Det är så här sektmedlemmarna hjärntvättas i deras egna "hemliga" grupp som DrKossmos är aktiv i.
https://i.imgur.com/eqMJUmN.png

Du väljer vad du vill kommentera.

Det är bonusen för att du nått karriär 8.1, alla som kommet det får en bil.

Så det är en sekt för att man har möten med folk?
Citera
2018-02-24, 23:00
Medlem
Citat:
Läs frågan som jag besvarade, han frågade vad tanken var med Cbw och det är ett av världens största företag.

Återigen bevisar du att du inte kan läsa.

Har läst!
Du kanske ska dricka något svagare än absinth för du e fan inte nykter.
Du bedriver bara självbedrägeri så...
Tragiskt!!
Citera
2018-02-24, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
du måste gå på medisiner uten resept som tror jeg vil bli kvar i dette svindel og bedrag firma ..og du ..selv presidenter fortalte på møter i Oslo at dette er passiv inntekt og man skulle få igjen 4000 kr pr måned ut livet ..dra åt helvete mann og håper du stannar der

Du får ju 4850 svenska för varje 475 du sparar. Sen att du får 30% ut på kontot och 70% låst i systemet är bara så systemet fungerar!

Käkar inga tabletter ännu varken recept eller icke recept. Undrar om du fortfarande ber mig dra åt helvete om 2 år.
Citera
2018-02-24, 23:08
Medlem
Citat:

Om nu inte din mamma är en alkis så bör du för din och hennes skulle berätta vad du sysslar med för du lär aldrig nå 8.1 eller i närheten.
Det är en sekt för att det är det o har inte ett skit att göra med att du vill nå Windows 8.1.
Citera
2018-02-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hans.greta
Har läst!
Du kanske ska dricka något svagare än absinth för du e fan inte nykter.
Du bedriver bara självbedrägeri så...
Tragiskt!!

Är nykterist så inte ens starka varor tullar jag på! Om du hade läst hade du insett vad jag skrev.
Citera
2018-02-24, 23:11
Medlem
Citat:

Terje Duesund..klysa fra Bergen som har lurat folk de siste 30 år i pyramide selskap havnet på 8.1 og fikk bil i Praha..nå er det slik at Norge rakner og går åt helvete så han har måtte levere inn nyklar til den bilen til den sleipe hubert i østerike..Snart er Norge et eventyr som ble et mareritt og stol på meg når jeg sier de presidenter og Terje Duesund måste søke asyl i nord Korea pga folk vil ta de og banke skitten av de ..
Citera
2018-02-24, 23:12
Medlem
Citat:
Om nu inte din mamma är en alkis så bör du för din och hennes skulle berätta vad du sysslar med för du lär aldrig nå 8.1 eller i närheten.
Det är en sekt för att det är det o har inte ett skit att göra med att du vill nå Windows 8.1.

Du behöver inte blanda in min mor i detta.

Vem har sagt att jag ska till 8.1?

Jag har kvar min fria vilja och gör vad jag vill i detta nätverk. Om jag vill kan jag komma till 8.1.
Citera
2018-02-24, 23:13
Medlem
Citat:
Är nykterist så inte ens starka varor tullar jag på! Om du hade läst hade du insett vad jag skrev.

Då bör du sluta knarka för det du skriver stämmer inte.
Läs du en gång till på dina svar så kanske även lilla du förstår.
Pellets analys stämmer då du är ett fullblods klappmongo!
Citera
2018-02-24, 23:14
Medlem
Citat:
Du behöver inte blanda in min mor i detta.

Vem har sagt att jag ska till 8.1?

Jag har kvar min fria vilja och gör vad jag vill i detta nätverk. Om jag vill kan jag komma till 8.1.

Nej!
Citera
2018-02-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
Terje Duesund..klysa fra Bergen som har lurat folk de siste 30 år i pyramide selskap havnet på 8.1 og fikk bil i Praha..nå er det slik at Norge rakner og går åt helvete så han har måtte levere inn nyklar til den bilen til den sleipe hubert i østerike..Snart er Norge et eventyr som ble et mareritt og stol på meg når jeg sier de presidenter og Terje Duesund måste søke asyl i nord Korea pga folk vil ta de og banke skitten av de ..

Jag heter inte Terje och kan aldrig svara för vad han gör, jag har inte lurat en enda person.

Vad han har gjort får stå för honom och ifall folk vill jaga och banka skiten ur han så får det stå för er. Jag behöver inte banka skiten ur nån för ingen har lurat in mig i detta, jag gjorde min hemläxa innan jag satsade pengar i detta företag.

Jag läste på om vad dom gör och jag lärde mig kompensationsplanen och jag insåg att man kan tjäna pengar helt ensam utan nån annan.

Jag läste också på om riskerna med detta företag så jag vet mycket väl vad som kan gå åt helvete och vad som inte kan gå åt helvete.

Och sen det viktigaste av allt, jag satsar inte pengar som jag inte har råd att förlora. Pengar kommer och går ibland gör man dåliga köp eller investeringar och ibland gör man bra.
Citera
2018-02-24, 23:17
Medlem
Citat:
Då bör du sluta knarka för det du skriver stämmer inte.
Läs du en gång till på dina svar så kanske även lilla du förstår.
Pellets analys stämmer då du är ett fullblods klappmongo!

Sysslar ej heller med droger. Läs själv en gång till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in