2018-02-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hans.greta
Nej!

Varför kan jag inte det?
Citera
2018-02-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKossmos
Jag heter inte Terje och kan aldrig svara för vad han gör, jag har inte lurat en enda person.

Vad han har gjort får stå för honom och ifall folk vill jaga och banka skiten ur han så får det stå för er. Jag behöver inte banka skiten ur nån för ingen har lurat in mig i detta, jag gjorde min hemläxa innan jag satsade pengar i detta företag.

Jag läste på om vad dom gör och jag lärde mig kompensationsplanen och jag insåg att man kan tjäna pengar helt ensam utan nån annan.

Jag läste också på om riskerna med detta företag så jag vet mycket väl vad som kan gå åt helvete och vad som inte kan gå åt helvete.

Och sen det viktigaste av allt, jag satsar inte pengar som jag inte har råd att förlora. Pengar kommer och går ibland gör man dåliga köp eller investeringar och ibland gör man bra.

Och för alla är lyoness en dålig affär!

Ditt rykte är kört!
En företagare som är med förlorar en massa kunder och får ett dåligt rykte!

Så det kan tyckas att du inte läst på så noga!
Citera
2018-02-24, 23:22
Medlem
Citat:
Och för alla är lyoness en dålig affär!

Ditt rykte är kört!
En företagare som är med förlorar en massa kunder och får ett helheter!

Så det kan tyckas att du inte läst på så noga!

För mig är det inte en dålig affär och jag vet många med mig som tycker samma!

Mina företag har inte förlorat kunder utan tvärtom det rullar på för dom!
Citera
2018-02-24, 23:29
Medlem
Citat:
För mig är det inte en dålig affär och jag vet många med mig som tycker samma!

Mina företag har inte förlorat kunder utan tvärtom det rullar på för dom!

Dina företag fanns inte
Ni är bara en del av detta bedrägeri
Ni kommer aldrig bli riktiga vinstdrivande bolag.
Jag har rätt! Och säg du emot jaja våga lägg upp dina .org nr ja just ja
!!!
Citera
2018-02-24, 23:34
Medlem
Citat:
Dina företag fanns inte
Ni är bara en del av detta bedrägeri
Ni kommer aldrig bli riktiga vinstdrivande bolag.
Jag har rätt! Och säg du emot jaja våga lägg upp dina .org nr ja just ja
!!!

Jag är med i lyconet ja, och ett företag är inte mitt men jag hjälper en vän.

Du kan få reda på mitt org nummer om ett halvår, är fortfarande i startgropen med företaget så om 6 månader har jag lite mer siffror!
Citera
2018-02-24, 23:43
Medlem
Citat:
Jag är med i lyconet ja, och ett företag är inte mitt men jag hjälper en vän.

Du kan få reda på mitt org nummer om ett halvår, är fortfarande i startgropen med företaget så om 6 månader har jag lite mer siffror!

Jaja från flera lyckade företag till inte ett ända .org nr! Låter som lyoness i ett nötskal det!
Din revisor lär gråta om hen har ett extra hjärta för dom förlorade... lycka till du med skattekontot haha tragigogisopa!
Citera
2018-02-24, 23:47
Medlem
Citat:
Du behöver inte blanda in min mor i detta.

Vem har sagt att jag ska till 8.1?

Jag har kvar min fria vilja och gör vad jag vill i detta nätverk. Om jag vill kan jag komma till 8.1.
du har inte din fria vilja men snarere en løpegutt for de som er høyt oppe og ler av deg hele veien til banken..har du sniffat lim i kveld
Citera
2018-02-24, 23:56
Medlem
Citat:
Jaja från flera lyckade företag till inte ett ända .org nr! Låter som lyoness i ett nötskal det!
Din revisor lär gråta om hen har ett extra hjärta för dom förlorade... lycka till du med skattekontot haha tragigogisopa!

Vad är det med dig? När har jag sagt att jag sitter på flera lyckade företag? Jag säger att oavsett om lyoness går bra eller dåligt har jag mitt på det torra med andra saker att göra för att få in pengar.
Citera
2018-02-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
du har inte din fria vilja men snarere en løpegutt for de som er høyt oppe og ler av deg hele veien til banken..har du sniffat lim i kveld

Vem är det som bestämmer om jag har en fri vilja, är det jag själv eller du?

Inte ens lim sniffar jag! Jag tjänar mer pengar än två av mina uplines varje månad.
Citera
2018-02-25, 00:00
Medlem
"Startgropen men ge mej ett halvår"...

Jaja och om du viste ett skit om företagande så skulle du vetat att förstå att bokslutet kommer efter ett till ett och ett halvt år...
Men återkom du om ett halvår när ni fått ett .org nr... och har ett drygt år tills vi kan se siffror på dit nästan befintliga bolag. Jesus vilka idioter som går med i lyoness!
Senast redigerad av hans.greta 2018-02-25 kl. 00:08.
Citera
2018-02-25, 00:01
Medlem
Citat:
Du får ju 4850 svenska för varje 475 du sparar. Sen att du får 30% ut på kontot och 70% låst i systemet är bara så systemet fungerar!

Käkar inga tabletter ännu varken recept eller icke recept. Undrar om du fortfarande ber mig dra åt helvete om 2 år.
president Arne Ødegård i Norge på level 8 som er tidligere såpeselger i et annet pyramide selskap som gikk til helvete etter noen år har sagt og skrevet år en ESP på 400 kr pr måned må skaffe en handel i ditt nettverk på minst 10000 kr for være lønnsom..da er vi tilbake til verve en haug dumme folk for få til dette ..all tid det nesten ikke finnes butikker og handla i ..dette er så useriøst at det kan sammenlignes med tivoli og kjøpe lodd der ..du kjøper lodd for 100 spenn og får en liten teddybjørn
Citera
2018-02-25, 00:06
Medlem
Citat:
"Startgropen men ge mej ett halvår"...

Jaja och om du viste ett skit om företagande så skulle du vetat att första bokslutet kommer efter ett till ett och ett halvt år...
Men åter kom du om ett halvår när ni fått ett .org nr... pch har ett drygt år tills vi lan se siffror på dit nästan befintliga bolag. Jesus vilka idioter som går med i lyoness!

Det är redan ungefär 4 månader sen jag startade det så ta det lugnt! Det kommer, allting byggs inte på en natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in