Kommer tatuera in ett eller flera inom snar framtid och undrar mest.. Bryr mig egentligen inte om de har någon betydelse
Kristna brukar också göra den. Fast många är ju även emot tatueringar. Men den gamla kristna fisksymbolen eller ankaret har används för att visa sin tro lite diskret.
Kan nån länka en bild på en tatuering som symboliserar ett tufft liv och droger?
En kanyl med bandana på borde kirra biffen. Annars kan du ju bara välja ett motiv som du själv känner representerar det, det finns inga så allmängiltiga innebördsbilder att alla kommer förstå vad du menar. Varför det nu ens ska vara något att sträva efter.
En kanyl med bandana på borde kirra biffen. Annars kan du ju bara välja ett motiv som du själv känner representerar det, det finns inga så allmängiltiga innebördsbilder att alla kommer förstå vad du menar. Varför det nu ens ska vara något att sträva efter.
Men vill ju inte att alla ska förstå därför väljer jag någon symbol... annars skulle jag ju bara kunna gadda nån text om det istället
Men vill ju inte att alla ska förstå därför väljer jag någon symbol... annars skulle jag ju bara kunna gadda nån text om det istället
Vilka vill du ska förstå det då? Vi i tråden? Jag tycker som sagt att du ska välja ett motiv du tycker om, låt det markera slutet på något för dig själv. Det är svårt att hitta bilder som betyder något specifikt för varje enskild tänkbar sak.
Jag har märkt att en inom min närhet har en tatuering som bara står två siffror "21" på handen, jag frågade han och han velade inte riktigt berätta åt mig först men sen nu efter ett par år så berättade han att det handlade om gäng men inte vad för gäng eller något liknande, någon som har några aningar om vilket gäng han pratar om? Tack på förhand
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!