2013-06-22, 16:53
Medlem
yxxels avatar
Skulle vara jtteglad ifall ngon kan svara p vad den hr killens tatuering betyder/str fr ?

Tack!

LNKTEXT
Citera
2013-06-22, 20:10
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxxel
Skulle vara jtteglad ifall ngon kan svara p vad den hr killens tatuering betyder/str fr ?

Tack!

LNKTEXT
Han gillar Tyskland mycket?
Citera
2013-07-20, 14:34
Medlem
Thubbes avatar
Detta kan troligtvis vara intressant fr trden, en bildlnk med mycket text om vad olika fngelserelaterade motiv betyder:
http://imgur.com/a/ADUur

Jag hittade den p reddit, man fr vl vara lite kllkritisk nr man lser den men det mesta som str r i alla fall logiskt och stmmer verens med mycket annat jag hrt/lst.

Mycket nje!
Citera
2013-07-22, 20:41
Medlem
AndersM79s avatar
Sg en tjej med tv enorma pistoler tatuerade p skuldrorna. Tnkte genast att detta kanske inte var det frsta motiv man hade i tankarna om man som tjej skulle tatuera sig. Har detta motiv en specifik innebrd, tro?
Citera
2013-08-04, 01:54
Medlem
Fooulzs avatar
Vad betyder den hr pilen?
http://4.bp.blogspot.com/-8jJ8nR15Je...tattoos-24.jpg
Citera
2013-08-13, 18:01
Medlem
MrHippies avatar
Vilken innebrd har Ankare?

Kommer tatuera in ett eller flera inom snar framtid och undrar mest.. Bryr mig egentligen inte om de har ngon betydelse
Citera
2013-08-13, 18:19
Medlem
RatsGetFats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHippie

Kommer tatuera in ett eller flera inom snar framtid och undrar mest.. Bryr mig egentligen inte om de har ngon betydelse

Vad tror du?
Det innebr att man r sjman. I vissa meningar ven att man korsat atlanten. Om du inte r det s kommer du nog ngra dig, efter att gng p gng f hra frgor om varfr du har ett ankare tatuerat.
Senast redigerad av RatsGetFat 2013-08-13 kl. 18:24.
Citera
2013-08-13, 18:30
Medlem
MrHippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatsGetFat
Vad tror du?
Det innebr att man r sjman. I vissa meningar ven att man korsat atlanten. Om du inte r det s kommer du nog ngra dig, efter att gng p gng f hra frgor om varfr du har ett ankare tatuerat.

Mste du svara s aggressivt? Tvekar att du vet om att de r ganska populrt just nu att tatuera in ett ankare..

S ngon annan mening mste det ha
Citera
2013-08-13, 19:25
Medlem
Citat:
Mste du svara s aggressivt? Tvekar att du vet om att de r ganska populrt just nu att tatuera in ett ankare..

S ngon annan mening mste det ha

Att man har dlig fantasi?
Citera
2013-08-14, 13:52
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:

Str det inte fr hopp ocks?
I tro hopp och krlek symboliserar i alla fall ankaret hopp och det r en gammal symbol man inte mste vara sjman fr att ha. Men ls p om det om du knner det r viktigt med betydelsen. Vill du gra ett ankare fr att det r snyggt s gr det ocks, det viktigaste r att du sjlv vet varfr du vill tatuera in det anser jag.

Det mste inte ligga ngon symbolik eller historia a la L.A ink bakom varje gaddning man gr.
Citera
2013-08-16, 10:24
Medlem
The-rat-beefs avatar
Tnkte ge mig in lite i denna diskussion om stjrnor. Om detta redan postats s ber jag om urskt, orkade ej lsa igenom drygt 100 sidor ^^ tv stjrnor p axlarnas framsida (en stjrna/axel) r tydligen en symbol/ett bevis fr att man r medlem i ryska maffian! True story, fick detta bekrftat i Turkiet p vrt hotell (fullt av ryssar ofc).
Citera
2013-08-18, 16:05
Medlem
errikos avatar
har letat och skt men inte hittat..

vad skulle det betyda om man tatuerade ett ga p varje kn?
har lnge funderat p motivet men vill vara sker p att det inte betyder ngot skumt

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in