Citat:
Det här är inga direkta svar på sakfrågorna utan mer av dina anklagelser att den info jag presenterar för dig kommer från ditt älsklingsskällsord "avfällings"-sidor. Så fort det svider till för dig heter det "lögn", "avfällings ditt & datt" och "icke uppriktigt". Hur kan man diskutera på det sättet? De material från Vakttornet jag hänvisat till gång på gång fortsätter du ignorera. Jag kan konstatera att du anser att äldre VT material är detsamma som avfällingsmaterial. Om du vill motbevisa mig här och nu var vänlig och läs de sidor jag hänvisat till i ovan inlägg till boken "Jehovas Vittnen, Förkunnare av Guds Kungarike" angående vad VT lärde ut om Jesus andra advent vid tidpunkten 1914. Osv. Jag har fortfarande en drös av osvarade frågor, det enda (ödmjuka) vittnet här som i alla fall inte skyggat undan och blivit nasty som dig är Apollos. Jag hoppas för hans egna skull att hans tystnad nu beror på att han öppnat sina ögon och granskar de sju gubbarna i Brooklyn med påvestatusar.
Så du menar på fullaste allvar att jag "aldrig har svarat på en enda sakfråga"? Du är helt otrolig!
Jag tror nog dom flesta inser att jag visst har svarat på dina "frågor", även om jag har känt att dina frågor inte är uppriktiga, och därför reagerade efter ett tag. Och sedan bad jag om ursäkt eftersom du lugnade ner dig, och jag fortsatte att svara på dina frågor, respektfullt, medan jag bet i läppen för att försöka hålla mig lugn från dina anklagelser som du återigen började uttrycka.
Nu fortsätter du med din propaganda, och kallar mig för "nasty", du är tydligen inte intresserad av försoning så att vi kan diskutera på ett respektfullt sätt.