Citat:
Ursprungligen postat av
ujhs
Släpp det där . Gå vidare! Ta det lugnt.
Det är inte så lätt att släppa det och ta det lugnt om alla avfällingar vet vem jag är och vet var jag bor, och att dessa har ringt till mig, och skickat litteratur anonymt.
Jag var från början naiv i internets barndom, där jag trodde att om jag bara var öppen med vem jag var, så skulle folk ta mig mer på allvar och avfällingar skulle omvända sig.
Men jag märkte efter ett tag att det var en dålig ide, med tanke på dom knäppskallar som skrev inlägg, och mina farhågor besannades.
Därför bestämde jag mig för att vara anonym från och med då, och började skriva på andra forum under andra alias, men tydligen kunde vissa personer ändå luska ut vem jag var, beroende på hur jag skrev inlägg, och därmed kände sig fria att anonymt skicka litteratur till mig. I värsta fall hade personen gissat fel, och skickat anonym litteratur till fel person, detta ursäktar sig personen med att han får anonym litteratur skickat till sig, jag vet inte vilka kretsar denna person rör sig kring, men jag är inte glad över sådan anonym uppmärksamhet.
Jag blev skärrad, men självklart visade jag inte det utåt, utan tackade formellt för litteraturen medan jag försökte fundera på vad jag skulle göra härnäst, turligt nog kom jag på varifrån jag hade träffat denna anonyma person, jag kände igen skrivstilen och olika fakta som gjorde att jag kunde identifiera denna anonyma "välgöraren".
Och när jag konfronterade denna person så ville han inte kännas vid det, och förnekade att han var denna person, men inte nog med det, då bestämde han sig för att koppla mitt alias med mitt verkliga namn, han publicerade helt sonika exakt vad jag hette, så att alla kunde lätt söka och hitta var jag bodde, och mina telefonnummer. Detta var nog anledningen att man ringde hem till mig.
Men som sagt, han vill inte avslöja sig själv på ett forum, så som han avslöjade mig med för och efternamn.
Om han nu inte var denna person som jag trodde, så hade han inte haft
någon anledning att publicera
min identitet på detta forumet, men detta visade bara att jag hade träffat rätt, mitt i prick.