Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Du vill att man bara ska ge din sekt beröm och ära i denna tråd.
Nej, jag vill att man korrekt beskriver Jehovas vittnens tro och uppfattning, vilket du inte gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Detta är inte en JV org webbsida, detta är inte din personliga rekryteringsplattform.
Var har jag påstått detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Du vill inte att man synar sektens lögner.
Jag är öppen för att man synar vad som är fakta, men du förvränger fakta, och använder Trumpism för att få med dig människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
När det så klart ändå händer så förleder och förvillar du med utbrott, drama och nonsens som inte hör saken till genom att upprepa dig som en papegoja om off topic nonsens, vägrar svara på on topic frågor och tar till personliga angrepp.
Jag har befunnit mig i detta forum sedan 2011, och skrivit massor med inlägg som sakligt argumenterar för min sak. Att du falskt anklagar mig för olika saker gör det inte mer trovärdigt. Läsare här på Flashback kan dra sina egna slutsatser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Jag levde skiten, jag var där, jag vet vad som skedde tack vare min fanatiskt hjärntvättade mamma så jag har all anledning att nu som vuxen peka ut hur demonisk denna sekt är och hur den förstör människoliv här och nu och för all evig framtid. Hon har mist mer än hälften av sitt liv till att dyrka antikrist men jag fortsätter att stoppa små obekväma gruskorn i hennes skor i förhoppningen att hon vaknar upp innan det är för sent. Jesus kommer att förlåta henne och det är Han som har satt det i mitt hjärta att inte ge upp.
Det är din subjektiva upplevelse, enligt mig så förvränger du min tro och uppfattning om Jehovas vittnen. Jag har
inte blivit uppväxt bland Jehovas vittnen så som du, jag blev uppväxt i princip ateistiska förhållanden, ändå fick jag uppfattningar som stämmer väl överens med bibeln, och fick mina slutsatser bekräftade när jag läste en bibel som inte hade något med Jehovas vittnen att göra.
Så jag anser att jag är mer objektiv när det gäller Jehovas vittnens läror än vad du är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vasectomater
Jag vet att du själv har tvivel, det skulle vara omöjligt att inte ha det med dessa stora förändringar som skett inom organisationen de senaste åren.
Va? Du
vet att jag har tvivel??? Hur vet du det? Hur kan du döma mig på det sättet? Usch va äckligt!!! Du är en hemsk människa som håller på med alla dessa falska anklagelser!!!