2009-05-18, 19:07
Medlem
korps avatar
lite off topic, men ändå kopplad till vad vi diskuterar.

Kvinnor som sexturister

http://www.aftonbladet.se/kultur/article435888.ab
Citera
2009-05-18, 23:49
Medlem
Tobiaslindgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sackapotato
Martin HalvThai-Hora Svensson: Pappa hur träffade du mamma?
Lennart: Jooo du det var en varm sommarnatt i Thailand, jag var kåt som en dalahäst(?) och din mamma satt vid en trottoarkant och skrek: SUCKY FUCKY 5 DOLLAAAR. Rimligt pris tänkte jag för mig själv och jaa vi var oskiljbara i ett tag.....tills hon mötte din "låtsas pappa #1" förstås.
Martin HalvThai-Hora: wtf MEN JAG ÄR SVENSK GOD DAMNIT aja ska dra till låtsas pappa #5 ses!

Jag har också funderat över detta. Det borde inte kännas så kul att veta att ens mamma är en importhora.

Förövrigt undrar jag vad folk finner så attraktivt hos just thaikvinnor. De har korta näsor, och har med guling-mått mätt, stora ögon. De påminner lite om primater!

Enligt min mening är de flesta andra asiatiska folkslagen betydligt vackrare.
Senast redigerad av Tobiaslindgren 2009-05-18 kl. 23:54.
Citera
2009-05-19, 00:38
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PBUNisse
Och du har mage att kalla dig viking. En viking som hatar nordiska kvinnor, grattis!

Du har inte hängt med mycket på historielektionerna va?

Vikingarna hade ganska roligt på diverse plundringståg där de våldtog allehanda exotiska kvinnor. Kossan de hade hemma var ju primärt till för matlagning och barnavel...
Citera
2009-05-19, 15:09
Medlem
Kilogramss avatar
Rätt kul tråd, man märker lite sanningar och känner igen sig rätt bra här och där
Kan bara tillföra med något från egen erfarenhet, var ihop med en thailändska lite kortvarigt när jag var sisådär 18 år gammal, detsamma för henne.
Kan bara säga att det var oerhört lugnt och skönt, ingenting jag ångrar
Sätter inte mig i samma fack som dem som gifter sig med dem, hälften så unga osv. men det är ändå ännu en erfarenhet!
Men personligheten saknades lite, hade inte mycket att säga trots att hon var en väldigt smart tjej med toppbetyg.
En dröm till en början med en snygg tjej med en framtid - men insåg rätt snart att jag hade tråkigt och då var det inte värt att stanna.
Citera
2009-05-19, 16:41
Medlem
korps avatar
En lång tråd, men min åsikt i frågan är att det inte är något som jag tycker är fel eller negtivt med svensk-thai relationer. Inte min grej, men jag dömer ingen. Men visst det väcker en rad negativa fördomar även hos mig ibland, men jag försöker minnas att det mest är just fördomar.
Citera
2009-05-19, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crusoe
Det har alltid funnits förlorare och det kommer alltid att finnas förlorare.

Dessa "män" har förmodligen att varit i underläge - sådana gubbar som kvinnor normalt sett har makt över.

Synd att man som man måste sjunka så lågt. Nu menar jag inte att det är fel på Thailändskor, jag har all respekt för dem. Det jag menar är att de som måste hitta en tjej i Thailand eller andra fattiga länder har förlorat helt enkelt, de kan inte bättre...
Det gör du visst du försöker bara dölja din rasism på ett PKsätt. Du och dina pk-gelikar är egentligen vidrigare än de må nazisttrollen i ert perversa sätt att rättfärdiga ert hat.
Citera
2009-05-19, 21:20
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41
Det gör du visst du försöker bara dölja din rasism på ett PKsätt. Du och dina pk-gelikar är egentligen vidrigare än de må nazisttrollen i ert perversa sätt att rättfärdiga ert hat.

Så man får verkligen inte klaga över fel i dagens samhälle?
Citera
2009-05-20, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Så man får verkligen inte klaga över fel i dagens samhälle?
Gå tillbaks och läs trådstarten. Om du finner att den på ett objektivt och sanningsenligt sätt tar upp ett aktuellt problem och inte är en fördomsfull rasistspya, sprängfylld av undertryckt hat i all sin skitnödighet så gratulerar jag dig tilll din "speciella" form av klarsynthet.
Citera
2009-05-20, 15:18
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41
Gå tillbaks och läs trådstarten. Om du finner att den på ett objektivt och sanningsenligt sätt tar upp ett aktuellt problem och inte är en fördomsfull rasistspya, sprängfylld av undertryckt hat i all sin skitnödighet så gratulerar jag dig tilll din "speciella" form av klarsynthet.

Haha, vad är det du kallar fördomsfull rasistspya?
Citera
2009-05-20, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Du har inte hängt med mycket på historielektionerna va?

Vikingarna hade ganska roligt på diverse plundringståg där de våldtog allehanda exotiska kvinnor. Kossan de hade hemma var ju primärt till för matlagning och barnavel...

Ungefär min syn.

Jag har barn med en svensk kvinna.
Vill inte ha egna "blattebarn".

Efter en lååång bitter vårdnadtvist har jag betämmt mej att aldrig mer ha med svenska kvinnor att göra. De är ju rabiata feminister allihopa.

Nu fick jag ensam vårdnad om pojken och åker hellre dit ner till sydostasien.
Jag och min son åker ner årligen på semester och har kul bara vi två.

När han växer upp flyttar jag ner och skaffar mej en thailändska och bor DÄR,och lyfter min pension.
De hör hemma där och inte i Sverige.

Har ALDRIG tänkt tanken på att ta hem nån till Sverige.

Jag föredrar icke-europeiska kvinnor då de inte är rabiata feminister även om de har andra nackdelar. Har haft längre förhållande med såna men dock i deras hemländer.Jag har bott långa perioder utomlands.

De kan vara svartsjuka och faktiskt rent av våldsbenägna om de misstänker att du är otrogen. Har aldrig varit det men sett andra förhållanden där mannen blivit knivskuren. Ta er i akt.
Citera
2009-05-20, 16:09
Medlem
xCCCPxs avatar
Lika barn leka bäst heter det. Vem bryr sig om de gillar asiater, deras val. Så länge de inte gör något olagligt, lär det inte drabba TS. Personligen så stör jag mig inte på att vita, män i övremedelåldern ses med yngre asiatisk import.
Citera
2009-05-20, 16:12
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xCCCPx
Lika barn leka bäst heter det. Vem bryr sig om de gillar asiater, deras val. Så länge de inte gör något olagligt, lär det inte drabba TS. Personligen så stör jag mig inte på att vita, män i övremedelåldern ses med yngre asiatisk import.
Helt rätt. Världen är inte så uppdelad som den var förut, så att olika nationaliteter umgås och bildar förhållanden är inte konstigt eller uppmärksammande. Svenskar med thailändare (har ett sådant förhållande i min vänskap), norrmän med kineser, finnar med japaner...varför lyfter någon ens på ögonbrynen över sådant?
Det säger sig självt att man vill leta på andra marknader för att hitta kvaliteter som inte finns i hemlandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in