Anledningen att thailändskor och tjejer från asien är så populära är för att de vanligen är så lättsamma och trevliga.
De har inte som motto att spela svåra och gå runt på stan som om dem hade en dildo uppkörd i rövhålet likt många svenska tjejer.
Dessutom uppskattar dem mannen på ett annat sätt än svenska kvinnor vanligen gör. I Sverige är det som exempel högstatus och trendigt att välja bort män och spela svår.
De kraven thailändskor vanligen har på män kan ofta även motsvaras med dem krav män har på kvinnor.
Jordnära krav där de tar hänsyn till på vilken nivå dem själva befinner sig på och väljer därefter.
Kvinnor med lite självdistans helt enkelt som väljer utefter sina egna egenskaper och drag.
De brukar inse att dem kanske inte enbart ska rikta sig mot toppskiktet när dem själva tillhör bottenskrapet.
Att se nordiska tjejer med killar de aldrig skulle förtjänat är ett vanligt fenomen i Sverige tycker jag.
Så dem killar som söker sig till thailändskor/filippiner/vietnameser osv har jag stor förståelse för.
Själv är jag däremot inte det minsta förtjust i dessa tjejer på ett sexuellt plan och skulle själv aldrig kunna bli ihop med någon därifrån. Fast det är jag som känt rätt ensam om