2009-02-07, 19:03
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Jo, jag har också tänkt på detta. Fan vilken ilska/avundsjuka det bör finnas i dessa länder hos killarna. Jag skulle inte direkt bli glad om folk från mer bemedlade kontinenter och länder kom hit och snodde shyssta brudar.

Sedan beror det väl både på att de inte kan få svenskar som ser bra ut och en viss del gubbsjuka spelar nog med. Min farsa har skaffat sig en ryska t.ex.
Med tanke på att det råder en kraftig brist på kvinnor i iaf Kina så är de nog väldigt ilskna.

Svenska killar klagar ju jämt på alla blattar som kommer och tar deras tjejer, även om blattarna inte är rika så verkar indignationen vara densamma.
Citera
2009-02-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Med tanke på att det råder en kraftig brist på kvinnor i iaf Kina så är de nog väldigt ilskna.

Svenska killar klagar ju jämt på alla blattar som kommer och tar deras tjejer, även om blattarna inte är rika så verkar indignationen vara densamma.
Dom får väll ta och skylla sig själva när dom medvetet gör abort på foster av hankön
Men en annan grej jag tänkt på, ni vet shemales/ladyboys finns det ju gott om i asien och framförallt thailand. Är det många killar som väljer att bli tjejer pga bristen på kvinnor i allmänhet?
Citera
2009-02-07, 19:52
Medlem
Get-Looses avatar
Funkar ju perfekt. Thailändarna är buddister så för dom är det bara nobelt och väldigt bra att vara ihop med nån ful loser då belöning blir större i nästa liv.

Kärlek för asiater uppväxta i en feudalism som thailand är helt enkelt att bli försörjd. Vår definition av kärlek tror jag inte dom kan förstå om dom inte är uppväxta här. Att tycka synd om endera parten är dumt då det är en win - win.

Tjejerna skickar hem massa pengar och blir byns hjälte, killen får ligga och blir ompysslad.

Varför ska man va grinig över hur nåt ser ut, funkar det för dom så är det bra för oss alla då vi får 1. Invandrare som är jävligt hederliga och arbetssamma för det mesta. 2. Lyckliga män.

Jag saluterar dom thailändska kvinnorna som hjäper Sverige.
Citera
2009-02-07, 20:19
Medlem
Sillberts avatar
Sedan finns det ju en annan fördel, nämligen alla blandraser.... På 80-talet började de första thailändska och filippinska fruarna dyka upp i Sverige. Nu börjar deras döttrar komma upp i giftasmogen ålder och 50/50-blandningen kan ofta vara mycket sexig. Tyvärr för unga för mig, men man kan ju alltid vila ögonen på dem.
Citera
2009-02-27, 14:15
Medlem
nolifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
hahah....grattis?

Problemet är ju att thailändskor som snyggast är 5-6 på en skala liksom. De är med andra ord inte särskilt attraktiva

Är väl tur att det finns folk med olika smaker.....
Endel föredrar stora kvinnor med feta slappa arslen...och andra liksom mig föredrar mindre kvinnor med små och fasta arslen

Sen kan jag iof hålla med om att det inte är dom snyggasta av thaibrudarna som kommer hit till Sverige.....
Citera
2009-02-27, 14:50
Medlem
mega_techs avatar
Detta anses som en dröm av mig. Jag jobbar, sen när jag kommer hem ska tjejen ge mig en avsugnning innanmiddag. Sen en innan Läggdags. Och hon ska väcka mig med en på morgonen. Sen et hårt knull varje dag.

Inga normala fantasier jag vet=P.

Men jag skiter i om folk tar hit thailändare. Jag menar det är ändå bättre än att vi släpper in 100 000 (?). Invandrare om året som först måste ha socialbidrag i tre år eller mer
Citera
2009-02-27, 16:04
Medlem
Synergys avatar
Anledningen att thailändskor och tjejer från asien är så populära är för att de vanligen är så lättsamma och trevliga.

De har inte som motto att spela svåra och gå runt på stan som om dem hade en dildo uppkörd i rövhålet likt många svenska tjejer.

Dessutom uppskattar dem mannen på ett annat sätt än svenska kvinnor vanligen gör. I Sverige är det som exempel högstatus och trendigt att välja bort män och spela svår.

De kraven thailändskor vanligen har på män kan ofta även motsvaras med dem krav män har på kvinnor.
Jordnära krav där de tar hänsyn till på vilken nivå dem själva befinner sig på och väljer därefter.

Kvinnor med lite självdistans helt enkelt som väljer utefter sina egna egenskaper och drag.

De brukar inse att dem kanske inte enbart ska rikta sig mot toppskiktet när dem själva tillhör bottenskrapet.
Att se nordiska tjejer med killar de aldrig skulle förtjänat är ett vanligt fenomen i Sverige tycker jag.

Så dem killar som söker sig till thailändskor/filippiner/vietnameser osv har jag stor förståelse för.

Själv är jag däremot inte det minsta förtjust i dessa tjejer på ett sexuellt plan och skulle själv aldrig kunna bli ihop med någon därifrån. Fast det är jag som känt rätt ensam om
Citera
2009-02-27, 16:29
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Dom får väll ta och skylla sig själva när dom medvetet gör abort på foster av hankön
Men en annan grej jag tänkt på, ni vet shemales/ladyboys finns det ju gott om i asien och framförallt thailand. Är det många killar som väljer att bli tjejer pga bristen på kvinnor i allmänhet?

Är du inte ute och cyklar nu? Det är foster av kvinnligt kön som aborteras i störst utsträckning skulle jag vilja påstå.
Citera
2009-02-27, 16:36
Medlem
Vi har ju alla olika smak, kommentarer om att de inte är snygga osv är ganska onödigt. Sen tycker jag det är lite skumt när folk klumpar ihop alla Asiater i en grupp när det gäller snygghet, men det visar väl bara brist på allmänbildning.

Att thailändska tjejer skulle vara så jävla ödmjuka och lättstyrda är en stor lögn.

Visst många thailändska tjejer tar på sig hushållet, dvs städar, diskar, tvättar och lagar mat. Detta är en mer kulturell grej än att de skulle underkasta sig mannen. Jag vet svenska tjejer som älskar att stryka men hatar att laga mat, sen finns det andra svenska tjejer som gillar att göra allt, dvs diska, tvätta osv.

Vi har i Sverige skapat någon allmän åsikt om att städa, diska, tvätta och laga mat är något fult, i övriga världen (ni vet den utanför västvärlden, (ni vet där majoriteten av världens invånare bor.)) ses det inte som fult.

De flesta thailändska tjejer som kommer till Sverige är personer som vet vad de vill, de vill ha ett bättre liv än vad de kan få i Thailand samt att de kan göra livet lättare för sina barn/familj. Detta menas inte att de är dumma i huvudet och väljer vem som helst. Ett fåtal gör flytten enbart för att få ett svenskt medborgarskap men tänk efter lite nu. Skulle ni klara av att bo ihop med någon ni hatar i tre år, enbart för att få ett medborgarskap?

Min erfarenhet av thailändska tjejer som flyttar till Sverige är att de tänker längre än svenska tjejer, de väljer att ändra sitt liv för att bygga något bra för framtiden, för sig själva och sina barn/familj. Ytterst få thailändska tjejer är undergivna i ett förhållande, de brukar styra sitt hem ganska hårt.

Min erfarenhet av grabbar som är ihop med thailändska tjejer är att de tycker det är okej att vara hårt hållna, tjejen har hand om ekonomin. Däremot skiter hon i om han går ut och festar med polarna, om han blir full osv, om han däremot sover borta är risken stor att helvetet brakar lös.

Thailand har flest fall av tjejer som skär av grabbars genitalier i hela världen.
Citera
2009-03-05, 08:00
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback

Thailand har flest fall av tjejer som skär av grabbars genitalier i hela världen.

Jaså, så det är bara vi män som är otrogna då? Vad gör de thailändska männen med kvinnor som eventuellt kan vara otrogna?

Örfil?
Citera
2009-03-05, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Jaså, så det är bara vi män som är otrogna då? Vad gör de thailändska männen med kvinnor som eventuellt kan vara otrogna?

Örfil?

Var mer kuriosa, men våld mot kvinnor är inte helt ovanligt i Thailand.
Citera
2009-03-05, 09:37
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
De flesta thailändska tjejer som kommer till Sverige är personer som vet vad de vill, de vill ha ett bättre liv än vad de kan få i Thailand samt att de kan göra livet lättare för sina barn/familj. Detta menas inte att de är dumma i huvudet och väljer vem som helst. Ett fåtal gör flytten enbart för att få ett svenskt medborgarskap men tänk efter lite nu. Skulle ni klara av att bo ihop med någon ni hatar i tre år, enbart för att få ett medborgarskap?
Jag känner tre ryskor som stod ut sina år för att få medborgarskap. Ingen av dem hatade sin man men föraktade honnom och en av ryskorna såg till att även skaffa sig nya porslinständer och en betald utbildning innan hon tackade för sig, packade och drog. En annan folkgrupp, ja, men det visar att det finns de som uthärdar för att få det de innerst inne vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in