Citat:
Ursprungligen postat av ZätaH
Alltså rent strukturalistiskt är han överordnad henne och det är samma sak som när östeuropeer importeras. Jag menar inte alla men det finns en del sådana fall. Jag syftar på mail-order brides och dyl. dejting. Noppe gifte ju sig med en 20 årig asiat. Könsimperialism vill jag kalla det!
Varför gillar svenskar asiater? Små och feminina... kolla altsex tråden.
Forskaren Tobia Hübinette skrev följande:
"Den asiatiska kvinnan inte bara feminiseras utan infantiliseras också, och omvandlas därmed för västerländska män till en pedofil fetisch, det vill säga ett föremål som kan dyrkas, upplevs bära på njutning och laddas med undertryckta begär. Vad som driver denna fetischisering av asiatiska kvinnor är nämligen inget annat än undanträngda pedofila böjelser som här kan komma till uttryck som en socialt accepterad blandrelation, dessutom hyllad som ett mångkulturellt ideal. Därmed blir svenska män som bär på ”gula febern” och därmed skriver in sig i en lång västerländsk tradition av övergrepp utförda av europeiska kolonialherrar och amerikanska soldater till och med belönade för sin pedofila läggning."
Källa: "Vithetens gula feber", Mana, nr. 2/2005.
Jag kan bara säga word!
En hel del vet jag, jag är insatt och påläst.

Om du nu vore insatt och påläst som du påstår borde du väl förstå källkritik. Den personen som du refererar till (Tobia Hübinette) påstår att adoptioner av barn från fattigare delar av världen är rasistiska uttryck. Det du är insatt i är alltså att alla personer som inte kan få barn och adopterar från ett annat land är rasister.
Du refererar till en person som skryter att han brukat våld mot pensionärer och barn för sin ideologi. Så insatt du är så tycker du det är ok.
Du refererar till en person som hotat folk, krossat fönster och hotat jurister. Allt han kan stoltsera med här i livet är en fil.mag. i koreanska språket, född i Sydkorea och en vänsterextrem journalist. Tycker du själv att det är en bra källa? Och med tanke på hans utbildning, vad kan han om sexuella läggningar, orsaker och verkan? Du som är så insatt, kan du förklara det?
Dessutom så refererade han enbart till Thailändare och filippiner. Enligt hans och ditt sätt och se det så är alla dessa nationaliteter underlägsna alla andra och fattiga prostituerade som gör allt för att komma till Sverige. Förklara det du som vet.
Är så jäkla trött på sådana outbildade förortsbarn som tror de vet allt, men knappt varit utanför korvmojjen i Upplands-Väsby. Den dagen du lyckas resa utomlands till ställen förutom Mallorca så kanske nu kan börja säga att du vet saker, men med sådana källor gör du bara bort dig.