2009-02-05, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speerskinka
Mina teorier:

Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.
1. Skriker thailändska kvinnor mer än svenska när de har sex? Är de tajtare?
2. Även thailändska kvinnor åldras, tro mig...
3. Mycket möjlig anledning.
4. Mycket möjlig anledning.

Citat:
Det är tydligt att detta inte rör sig om kärlek i de flesta fallen, då de ofta säkert har vissa problem med att kommunicera via språket. Det har garanterat inte samma värderingar, humor, kultur, intressen osv.
De flesta kan hygglig engelska, och väldigt många lär sig hygglig svenska när de väl kommit hit.

Citat:
Om orsaken inte är kärlek så är det patetiskt enligt min åsikt, detsamma gäller väll all form av ytliga realationer men detta är något speciellt, åka till thailand bara för ta hem en tjej bara för att få sätta på hon regelbundet, utan att ha någon som helst kärlek till henne.
På väldigt många håll i världen gifter man sig först och därefter älskar man varandra. Det är något som växer fram. Det var inte värst längesedan fallet ofta var så även här i Sverige. Att åka till Thailand och ta hem en tjej enbart för att ha sex med henne tror jag faktiskt inte existerar, det är mycket kostsamt (bla måste man visa att tjejen antingen kan få ett jobb och försörja sig själv eller också att mannen kan försörja henne) och det tar mycket tid och energi i anspråk. Det är långt ifrån så enkelt som att bara ta en under armen och åka hem...

Citat:
Jag pratar i tråden endast om de som hämtar hem en asiat bara för att ha någon brevid sig i sängen, så ni som inte har gjort det av den anledningen har ingen anledning att ta illa upp.
Hur gör du den definieringen? Ser du utanpå ifall någon har tagit hem en tjej av den enkla anledningen att han vill ha en kvinna att leva med, eller om han bara är ute efter att få höra "tajta, orakade tjejer skrika"?

De flesta västerländska män som tar hem asiatiska tjejer på det här viset gör det med största säkerhet för att de på ett eller annat vis inte lyckas få till det med tjejer på hemmaplan. Blyghet, osäkerhet, whatever. Jag har mycket svårt för att tro att det är förstahandsvalet att gå igenom den mycket krångliga och kostsamma process det faktiskt är att gifta sig med en thailändska och få tillstånd att få hit henne. För tjejens del är det ett hopp om en bättre framtid än hon kan få i Thailand där livet är hårt när man inte har pengar.

Släpp lite på fördomarna, man mår inte bra av att gå runt och sura...
Citera
2009-02-05, 20:17
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speerskinka

Fast han har sagt ärligt att han starkt ogillar att asiaterna flyttat dit till sin far, detta är verkligen beundransvärt. "varför ska alla asiater komma hit till sverige och hålla på" eller något i den stilen sa han bla.

Han har även berättat hur han har kallat den thailändska kungen för diktator och liknande för att jävlas med mamman, som blir väldigt arg när någon förolämpar hennes kung.

Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.

Det låter som evig kärlek det där, not !

Finns nog Asiater som är de värsta gaplapparna o.
Citera
2009-02-05, 21:21
Medlem
Spinnacers avatar
Tycker det är riktigt pinsamt, Fula thai:isar med barnvagnar på stan. Ett tecken på låg social status enligt mig.
Citera
2009-02-05, 21:28
Medlem
Äh vem bryr sig! Har 2 nära vänner som har "hämtat" hem sina tjejer och som kommer att bo här.
Bara för jag själv inte tycker dom är snygga så finns det andra som gör det. Och båda kompisarna var ihop med varsin adopterad Korean innan dom träffa dessa tjejerna, dom gillar helt enkelt att knulla gult.
Citera
2009-02-05, 21:37
Medlem
keyboardcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinceKey
Äh vem bryr sig! Har 2 nära vänner som har "hämtat" hem sina tjejer och som kommer att bo här.
Bara för jag själv inte tycker dom är snygga så finns det andra som gör det. Och båda kompisarna var ihop med varsin adopterad Korean innan dom träffa dessa tjejerna, dom gillar helt enkelt att knulla gult.

haha vad brutalt de låter "knulla gult"

hur träffa alla sina thai tjejer?
Citera
2009-02-05, 21:38
Medlem
Citat:
Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
Så kan det nog vara ja.
Citat:
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
Ja varför inte? Gillar inte alla unga och fertila kvinnor? Att inte göra det är onaturligt enligt mig.
Citat:
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Hur många vackra 40 åriga svenska kvinnor finns det egentligen?
Citat:
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna
Varför ska man anstränga sig när man inte behöver? Ser det bara som jävligt dumt.

edit:
Farsan till en klasskamrat som jag hade i 4-6an for och hämtade en philipinare, han va frånskild från en fet äcklig sugga (tror hon slog min klasskamrat med) så han hämtade en ny fru, han är inte specielt mycket äldre än henne iaf och hon är inte specielt snygg heller för den delen men klart snyggare än den förra.
Aja i vilket fall verkar det vara en win win sitation, han kan driva sitt skogsbruk och har nån som tar hand om hemmet med. Är väll inge fel med det så länge båda är glada.

Sen ska du inte tro att asiatiska män är specielt mycket bättre än svenska, jobbar med philipinare nu och alla har typ 1 fru (och barn)och typ 1-2 flickvänner
Senast redigerad av Fistor 2009-02-05 kl. 21:43.
Citera
2009-02-05, 21:40
Medlem
keyboardcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Så kan det nog vara ja.

Ja varför inte? Gillar inte alla unga och fertila kvinnor? Att inte göra det är onaturligt enligt mig.

Hur många vackra 40 åriga svenska kvinnor finns det egentligen?

Varför ska man anstränga sig när man inte behöver? Ser det bara som jävligt dumt.

mycket bra svar. sluta va så fördomsfulla!

med tanke på att de kommer hit så många invandrare män hit, måste vi jämna ut de och ta hit lite kvinnor
Citera
2009-02-05, 23:18
Medlem
Känner en som passar väldigt bra in på första inlägget, fast thailändaren är en kines istället. Han hade skiljt sig från sin fru och träffade henne på Internet. Sedan åkte han till Kina och träffade henne på riktigt, vet inte om de gifte sig direkt då eller om det hände senare och nu bor hon med honom. Senare kom dottern över.

Tror att det kan bero på att han vill ha sällskap helt enkelt, och kanske känner sig för gammal för att ragga på krogen eller helt enkelt inte bekväm med att göra det. Kan inte tänka mig att han "hängde" på kinesiska chattsidor innan han skiljde sig, är ganska säker på att det var just i detta syfte.
Citera
2009-02-05, 23:25
Medlem
Robertsons avatar
Det finns fler män än kvinnor i Sverige, så låt importen fortsätta.
Citera
2009-02-06, 12:37
Medlem
leenies avatar
Har detta på hyfsat nära håll och i det fallet kan jag med all säkerhet säga att det rörde sig om att
Citat:

Sedan handlar det ju inte bara om påsättande, utan om att man vill ha någon att leva med precis som alla andra. Men i det här fallet var det klart att karl började komma upp i åren, det var dags att skaffa familj men han nog ansågs som en loser av svenska tjejer plus att han tyckte att svenska tjejer ställde för mycket krav och var för "besvärliga".
Citera
2009-02-06, 12:40
Medlem
keyboardcowboys avatar
fast måste faktiskt hålla med om att svenska tjejer kan vara lite stroppiga

typ "åhh ni är så snygga och avgudade i hela världen därför ska du dyrka mig" (när det snarare handlar om att alla vet att svenska tjejer är mer lössläppta än andra, kanske pga av vårt sekulariserade land
Citera
2009-02-06, 12:57
Medlem
njuttos avatar
svenska tjejer har för mkt krav för sitt eget bästa och sen så har de flesta i min ålder (34) barn vilket gör dem oerhört oattraktiva för mig.
skulle jag bli singel igen så inte fan kommer jag att ragga på nån 34 årig tvåbarnsmamma, knulla henne kan jag ju göra men fan inte inleda ett förhållande.
tror dock inte att jag skulle orka med processen att importera en bunkerknullande napalmbaby, lära dom svenska och allt annat runt omkring.
finns ju nå som heter fleshlight, man kanske skulle ge det en chans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in