Citat:
1. Skriker thailändska kvinnor mer än svenska när de har sex? Är de tajtare?
Ursprungligen postat av Speerskinka
Mina teorier:
Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.
Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.
2. Även thailändska kvinnor åldras, tro mig...
3. Mycket möjlig anledning.
4. Mycket möjlig anledning.
Citat:
De flesta kan hygglig engelska, och väldigt många lär sig hygglig svenska när de väl kommit hit.
Det är tydligt att detta inte rör sig om kärlek i de flesta fallen, då de ofta säkert har vissa problem med att kommunicera via språket. Det har garanterat inte samma värderingar, humor, kultur, intressen osv.
Citat:
På väldigt många håll i världen gifter man sig först och därefter älskar man varandra. Det är något som växer fram. Det var inte värst längesedan fallet ofta var så även här i Sverige. Att åka till Thailand och ta hem en tjej enbart för att ha sex med henne tror jag faktiskt inte existerar, det är mycket kostsamt (bla måste man visa att tjejen antingen kan få ett jobb och försörja sig själv eller också att mannen kan försörja henne) och det tar mycket tid och energi i anspråk. Det är långt ifrån så enkelt som att bara ta en under armen och åka hem...
Om orsaken inte är kärlek så är det patetiskt enligt min åsikt, detsamma gäller väll all form av ytliga realationer men detta är något speciellt, åka till thailand bara för ta hem en tjej bara för att få sätta på hon regelbundet, utan att ha någon som helst kärlek till henne.
Citat:
Hur gör du den definieringen? Ser du utanpå ifall någon har tagit hem en tjej av den enkla anledningen att han vill ha en kvinna att leva med, eller om han bara är ute efter att få höra "tajta, orakade tjejer skrika"?
Jag pratar i tråden endast om de som hämtar hem en asiat bara för att ha någon brevid sig i sängen, så ni som inte har gjort det av den anledningen har ingen anledning att ta illa upp.
De flesta västerländska män som tar hem asiatiska tjejer på det här viset gör det med största säkerhet för att de på ett eller annat vis inte lyckas få till det med tjejer på hemmaplan. Blyghet, osäkerhet, whatever. Jag har mycket svårt för att tro att det är förstahandsvalet att gå igenom den mycket krångliga och kostsamma process det faktiskt är att gifta sig med en thailändska och få tillstånd att få hit henne. För tjejens del är det ett hopp om en bättre framtid än hon kan få i Thailand där livet är hårt när man inte har pengar.
Släpp lite på fördomarna, man mår inte bra av att gå runt och sura...