2009-03-16, 17:31
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Men är det inte så att hela befolkningens giftemål räknas ut enligt ovan, för mig är det mer intressant med 1960 och framåt.

Den uppgiften kommer från 2004 eller 2005 (minns inte vilket) och gällde som sagt relationer, alltså inte nödvändigtvis äktenskap.
Citera
2009-03-16, 17:31
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Men vad är utifrån person? Är det de gulliga jaget eller är det allt vad den personen är?

Personlighet, är vad jag syftar på.
Citera
2009-03-16, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gramligr-Braend
Båda hör till WT kategorierna. Balkan är ju fullt med brown-thrash, sker det ingen korsblandning där?
Brown trash? Syftar du på zigenarna eller? I så fall håller jag med om att det finns lite brown-trash då
Citera
2009-03-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Den uppgiften kommer från 2004 eller 2005 (minns inte vilket) och gällde som sagt relationer, alltså inte nödvändigtvis äktenskap.

Skrev lite slarvigt, jag menar folk födda 1960 och framåt. Fått för mig att äldre generationer håller ihop längre.
Citera
2009-03-18, 02:45
Medlem
Bajsfacistens avatar
Av alla dessa thailändare, jag träffat så har det kommit framför eller senare att det att de är gamla horor. Ingen särskilt vacker. Innan thaihortrenden så hade jag fördomen att asiater var flitiga och smarta, numera har den bilden korrigeras. Sällsynt dumma tycker jag dessa thailändare är numera.

Även köttmarknaden är global. Utbudet är mycket bredare, den svenska mannen kan välja en produkt utan olater som en vägran att sköta hemmet, sexvägran och krav på en yrkeskarriär och studier. Den svenska kvinnan kräver stort underhåll och är sällan nöjd och tror numera att den är en karl. Det traditionella knullglade thailändska ludret har ju då marknadsfördelar, mot den skandinaviska motsvarigheten, som då nog uppväger dennes sämre mentala egenskaper och språkförbistringar.
Citera
2009-03-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Av alla dessa thailändare, jag träffat så har det kommit framför eller senare att det att de är gamla horor. Ingen särskilt vacker. Innan thaihortrenden så hade jag fördomen att asiater var flitiga och smarta, numera har den bilden korrigeras. Sällsynt dumma tycker jag dessa thailändare är numera.

Fyra till sex år i grundskolan skapar inte genier. Sen finns det några få undantag med universitetsexamen men dessa hänger inte med de övriga.
Citera
2009-03-18, 13:13
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanskFuling
största andelen kvinnliga mentalfall vinner Japan utan tvekan.

Haha, kan inte komma ifrån detta. Av alla japanska kvinnor jag träffat under mina resor så har inte en enda varit i närheten av normal i huvudet (bortsett från 2 surfbrudar som talade perfekt engelska och bott i usa ett tag).

Alltid dessa konstiga leenden och förrvirrade uppsyner, och verkar totalt oförmögna att ta beslut.
Citera
2009-03-18, 13:14
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pookii
Jag tycker det är jävligt risigt att importera asiater

Jag gillar de inte riktigt eftersom de alltid kollar snett på mig.
Citera
2009-03-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Haha, kan inte komma ifrån detta. Av alla japanska kvinnor jag träffat under mina resor så har inte en enda varit i närheten av normal i huvudet (bortsett från 2 surfbrudar som talade perfekt engelska och bott i usa ett tag).

Alltid dessa konstiga leenden och förrvirrade uppsyner, och verkar totalt oförmögna att ta beslut.

Hah, japp. Men med tanke på att 25% av den manliga japanska befolkningen verkar totalt tappat intresset av kvinnor, 25% spenderar för mycket tid på jobbet eller supandes med jobbarpolare att de blivit impotenta, 25% försöker ersätta den kvinnliga befolkningen med sexrobotar, och den sista fjärdedelen inte kan gå igång på något mindre exotiskt än bläckfisksex så är det ju inte så konstigt att kvinnorna är förvirrade.
Citera
2009-03-19, 03:30
Medlem
BehindTheNames avatar
Småkukade bönder med en snedvriden kvinnosyn är dom som importerar asiater.

Och den största anledningen till detta är att i asiatiska kulturer är kvinnan hemma och gör precis det hon blir tillsagd att göra av männen. Och detta vet alla dessa småkukade bönder om och därför importeras dom.

Delvis är det ju givetvis också för att dessa bönder inte kan få tag i en vanlig svensk kvinna i detta landet som dom kan diktera och styra över.
Citera
2009-03-19, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BehindTheName
Småkukade bönder med en snedvriden kvinnosyn är dom som importerar asiater.

Och den största anledningen till detta är att i asiatiska kulturer är kvinnan hemma och gör precis det hon blir tillsagd att göra av männen. Och detta vet alla dessa småkukade bönder om och därför importeras dom.

Delvis är det ju givetvis också för att dessa bönder inte kan få tag i en vanlig svensk kvinna i detta landet som dom kan diktera och styra över.

Det där håller jag inte med om.
De jag känner till verkar inte speciellt "hunsade".

Så jag undrar fortfarande vilka "fördelar" det är för mannen att impotera?
Hur det är för kvinnan, vet vi ju nu.
Citera
2009-03-19, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speerskinka
Mina teorier:
Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.

Japp, dina teorier stämmer väl överens med hur jag ser på saken.

Bevismaterial:

* Två killar jag "känner" sen tidigare har knullat horor i Thailand. De har numer sällskap med varsin asiatisk dam. I deras fall är det nog främst för sexets skull, de är lättfotade dessa killar. Men också för att de inte behöver anstränga sig som med svenska tjejer. De har en fruktansvärd kvinnosyn så de uppskattar nog det undergivna sättet hos en import.

* En pappa till ett barn som går på samma dagis som mitt barn verkar vara sååå j-la jobbig och efterbliven. Man får liksom rysningar så fort han tilltalar en för att han är så påfrestande. Hans sambo är asiat så för hans del handlar det nog om att han inte kan få en svensk tjej pga hans jobbiga personlighet.

* En far och son som jag också "känner" har importerat varsin thaibrud. Detta är väl det mest äckliga och uppseendeväckande av alla mina presenterade fall. Båda hade alltså familj, sen skilde sig far och son ungefär samtidigt och helt plötsligt hade de varsin thaibrud vid sin sida Man undrar ju väldigt mycket kring detta. Är det mamma och dotter de har fått tag på? Eller hur gick själva mötet till? Både far och son är extremt fula och motbjudande. Sonen luktar jätteilla (vi gick i samma skola) och inget ser ut att förändrats vad gäller hygien sen dess. Alltså är det ju lätt att tänka att de inte kunde få en svensk tjej. MEN pappan hade ju varit gift i flera år och sonen hade också varit gift och hade barn så de hade ju lyckats ha långvariga relationer innan deras thai-psykbryt... kanske är det nåt kinky far o son sex som de är ute efter. MOTBJUDANDE är bara förnamnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in