Citat:
Ursprungligen postat av Speerskinka
Mina teorier:
Sexfantasier, de vill höra de tajta orakade thailändarnas skrik.
De gillar flickor som ser ut som 16 åringar.
De kan inte få vackra svenska kvinnor.
Asiater är tysta och lydiga och säger inte emot och de behöver inte anstränga sig lika mycket som de hade måstat göra för en svensk kvinna.
Japp, dina teorier stämmer väl överens med hur jag ser på saken.
Bevismaterial:
* Två killar jag "känner" sen tidigare har knullat horor i Thailand. De har numer sällskap med varsin asiatisk dam. I deras fall är det nog främst för sexets skull, de är lättfotade dessa killar. Men också för att de inte behöver anstränga sig som med svenska tjejer. De har en fruktansvärd kvinnosyn så de uppskattar nog det undergivna sättet hos en import.
* En pappa till ett barn som går på samma dagis som mitt barn verkar vara sååå j-la jobbig och efterbliven. Man får liksom rysningar så fort han tilltalar en för att han är så påfrestande. Hans sambo är asiat så för hans del handlar det nog om att han inte kan få en svensk tjej pga hans jobbiga personlighet.
* En far och son som jag också "känner" har importerat varsin thaibrud. Detta är väl det mest äckliga och uppseendeväckande av alla mina presenterade fall. Båda hade alltså familj, sen skilde sig far och son ungefär samtidigt och helt plötsligt hade de varsin thaibrud vid sin sida

Man undrar ju
väldigt mycket kring detta. Är det mamma och dotter de har fått tag på? Eller hur gick själva mötet till? Både far och son är extremt fula och motbjudande. Sonen luktar jätteilla (vi gick i samma skola) och inget ser ut att förändrats vad gäller hygien sen dess. Alltså är det ju lätt att tänka att de inte kunde få en svensk tjej. MEN pappan hade ju varit gift i flera år och sonen hade också varit gift och hade barn så de hade ju lyckats ha långvariga relationer innan deras thai-psykbryt... kanske är det nåt kinky far o son sex som de är ute efter. MOTBJUDANDE är bara förnamnet.