Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
jag o min kompis jobbade några sesonger i thailand som dykarinstruktörer,
o tjände "thaipengar",vi hade ett antal thailändska flickvänner,dom försörjde sig själva, fick inga pengar av oss! kan ju knappast säga att dom va golddiggers eller sugna på att fixa PUT i sverige...klart det finns golddiggers i asien, men det finns det här med, sluta nu med att va så fruktansvärt trångsynta! åk ut o upplev världen innan ni dömmer folk!
Precis, att döma hela thailands kvinno befolkning efter de bargirls man sett på semestern på koh samui är j*vligt trångsynt. Finns faktiskt de folk som inte tittar på utisdan och dömer efter färg/nationalitet fina tjejer finns överallt har inget med vilket land de kommer ifrån.
För övrigt så har jag gått i samma klass som en tjej som alltid sa att hon skulle gifta sig med en rik man som kunde försörja henne så hon inte behövde göra så mycket, hon var hel svensk och helt seriös med den åsikten.
Problemet med att bo i sverige med en tjej man träffat i utlandet är att den svenska rasismen är inte baserad på hat utan på fördomar, och att den också är väldigt utbredd.