Tjenis !

Att hämta en brud från Asien verkar som att köpa en hund!
Är man så desperat att man hämtar vilken taj brud som hälst så blir det nog mycke snack om det.
Däremot tror jag att skulle man jobba där eller vara där en längre tid och dessutom det är en brud från en mindre ort som inte har varit luder, och det handlar om riktig kärlek, så kan det säkert respekteras!
Och är ni något så när jämn gamla och på samma nivå när det gäller tänkande och kärlek, så är det okay.
En brud från en turist ort som har varit luder vill säker ligen bara hit för att byta sitt liv till något bättre.
Dom är luder och så för blir, dom blåser vem som hälst, finns ingen logik i att en tjej på 20 år vill ha en gammal gubbe på över 60 år, då handlar det om andra saker än kärlek.
Jag skulle tro att tjejer från Asien och öststater är lite ansedda som luder av allmänheten och risken finns att den stämpeln förblir.
Att köpa en brud bara för att få en tjej verkar i mina ögon helt fel!

Jag bor själva i USA och är gift med en Latina sedan 14 år tillbaka, ja dels så är vi jämn gamla och träffades här i USA. Och Latinas är omtyckta tjejer här i Texas och har bra rykte.
Vet även när jag är i Sverige så är det många som gillar Latinas, ja det utseendet och deras kultur, så man får nästan vara på sin vakt! ( skämt, hon skulle aldrig göra något, för familjen är viktig för henne )
Även här i USA har Asien och ryska tjejer ryktet att man har köpt en fru!
Så mitt råd är vill du ha en tjej från något annat land leta upp en som redan finns i Sverige om du nu inte vill åka i väg och bo i något annat land en längre tid.
Då får du en riktig tjej och inte bara ett luder.