2008-04-19, 00:48
Medlem
små o behändiga. När man sätter på fom kan man lyfta upp dom o snurra dom på ett lillfinger dessutom lagar dom god mat men dom kan lukta lite illa men det får man ta. Kan jag tänka mig iaf..inte för att jag skulle importera nån, det lämnar jag åt göran och bengt och karl-olov på bruket.
Citera
2008-04-19, 01:45
Medlem
BlueEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
Klart det finns undantag, alla har väl hört om pingivnen som kunde flyga. Den här tråden handlar om att reda ut varför så många svenska män ger upp den svenska marknaden på kvinnor och drar runt halva jortklotet för att hitta något annat. Jag köper inte riktigt att det handlar om att männen "tröttnat på svenska kvinnor". Jag tror det handlar om svenska män som inte kan få sig något annat..

Råkar känna en hel del män som tagit sig en utländsk hustru och det är vanligtsvis beroende på att de varit så jäkla trötta på svenska kvinnor, och det behöver nödvändigtsvis inte vara just thailändskor.
Själv gifte jag mig med en polsk tjej.
Kanske man bara har haft en riktig otur, men jag träffade inga vettiga svenska tjejer ... och till slut tröttnade man.
Citera
2008-04-19, 01:59
Medlem
Seriouskais avatar
Min granne, min grannes granne, nån tjockis på stan, nån annan snubbe, min syrras polares farsa, ja listan kan göras jävligt lång på hur många jag sett och vet som har "importerat" en thailändska... Nu menar jag inte importera som i att dom är objekt bara så alla vet.

Personligen finner jag absolut ingenting attraktivt med thailändskor, jag tycker inte om deras ansiktsformer för det mesta däremot är jag helt såld på kineser och japaner

Men det jag inte kan fatta är varför just thailändskor och i viss mån filippinare?

Personligen hade jag väl tagit en ryska eller nåt istället. Det är typ en sån smaksak egentligen så det är på snudd till sjukt men men. Jag vill hellre pröva lite av varje kaka, nån svenska ibland, kanske någon amerikan. Eller japan, mmm hehe... Njae jag vette fan, men vanligt är det fan ta mig, och som dom flesta säger så är det äldre män som "importerar" dom.
Citera
2008-04-19, 03:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
thailändskor är jävligt snygga och bra flickvänner helt enkelt...

Jävligt snygga går att diskutera, personligen tycker jag thailändskor ser ut som män med intryckta ansikten. Dvs riktigt fula.

Mvh
Citera
2008-04-19, 03:38
Medlem
Seriouskais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldoozer
Jävligt snygga går att diskutera, personligen tycker jag thailändskor ser ut som män med intryckta ansikten. Dvs riktigt fula.

Mvh

Hahahahaha jag ville inte säga det själv för jag vill inte framstå som främlingsfientlig som det så fint kallas, men personligen tycker jag att det du säger stämmer in ganska perfekt fast jag brukar oftast säga att dom är det folkslag som är mest lika neandertalare eller apor i ansiktet

Förlåt till alla som kanske tar illa upp, jag menar inte att thailändskor är dåliga människor eller nåt, bara att jag inte finner något attraktivt överhuvudtaget i dom. Däremot är dom rätt sjyssta att snacka med
Citera
2008-04-19, 03:40
Bannlyst
thailändska kvinnor sköter hushållssysslorna utan att bråka eller säga emot. Priset man får betala är pengar till hennes familj som man sakta men säkert köper sig in i.
Citera
2008-04-19, 10:42
Medlem
inavawetrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Det jag funderat på finns det välutbildade thailändskor?
Som inte enbart blir städare och nudelkokare.

En sådan skulle kunna tilltalla mig.

Ingen aning om det finns thailändskor, men filippinskan som jag tidigare nämnde i tråden är utbildad jurist, och visst, hon kan inte direkt åka till Sverige och etablera sig här, utan hon måste utbilda sig till en viss grad här i Sverige också, men hon kan alltså mycket annat än att koka nudlar.
Citera
2008-04-19, 11:13
Medlem
Först och främst så är det självklart så att de verkligen finns folk som föredrar andra "raser" de betyder inte på något sätt att de är patetiska eller inte kan få svenska brudar, varför verkar folk tro att de bara är fula 40åringar som vill ha asiater? Det stämmer helt enkelt inte jag föredrar asiater och jag är 2x och ser ganska bra ut(jag har testat tjejer från alla kontinenter förutom australien så jag har testat lite iaf).

Vissa föredrar vita andra svarta medan några tycker om tjocka och andra korta är väl inte konstigt att några föredrar asiater isåfall?

Det jag skrev nyss handlade bara om utseende självklart så finns de andra fördelar/nackdelar med att ha en asiatisk fru.

Vissa män vill ha en undergiven kvinna och det är mycket enklare att hitta bland asiater medan vissa män vill ha en kvinna som kan utmana mannen på flera olika nivår och i min vänskapskrets så är det faktiskt fler som föredrar senare alternativet även om de flesta i den här tråden verkar föredra första.
Senast redigerad av Zehcnas 2008-04-19 kl. 11:24.
Citera
2008-04-19, 18:34
Medlem
Seriouskais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zehcnas
Först och främst så är det självklart så att de verkligen finns folk som föredrar andra "raser" de betyder inte på något sätt att de är patetiska eller inte kan få svenska brudar, varför verkar folk tro att de bara är fula 40åringar som vill ha asiater? Det stämmer helt enkelt inte jag föredrar asiater och jag är 2x och ser ganska bra ut(jag har testat tjejer från alla kontinenter förutom australien så jag har testat lite iaf).

Vissa föredrar vita andra svarta medan några tycker om tjocka och andra korta är väl inte konstigt att några föredrar asiater isåfall?

Det jag skrev nyss handlade bara om utseende självklart så finns de andra fördelar/nackdelar med att ha en asiatisk fru.

Vissa män vill ha en undergiven kvinna och det är mycket enklare att hitta bland asiater medan vissa män vill ha en kvinna som kan utmana mannen på flera olika nivår och i min vänskapskrets så är det faktiskt fler som föredrar senare alternativet även om de flesta i den här tråden verkar föredra första.

Som sagt jag har sett eller vet om mer än 10 personer, allt från grannar till vänners bekanta, som alla är över 40+ som "skaffat" sig en thailändska, jag har faktiskt aldrig personligen sett eller hört någon annan under 40 som ens varit intresserad. Men visst det finns, det är som du säger att alla har olika smaker, men jag tror definitivt att killar under 40 som gillar thailändskor är en minoritet
Citera
2008-04-19, 18:39
Medlem
MaDevs avatar
Var och varannan svensk snubbe verkar ha nån form av asiat-fetisch.
Visst kan Japsar och Kineser va grymmt söta, thais och filipiner är väl mindre söta... men vad är det som gör asiater så speciella, killar?
Citera
2008-04-19, 18:42
Medlem
Seriouskais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaDev
Var och varannan svensk snubbe verkar ha nån form av asiat-fetisch.
Visst kan Japsar och Kineser va grymmt söta, thais och filipiner är väl mindre söta... men vad är det som gör asiater så speciella, killar?

På japsar, ögonen och lite smårunda kinder däremot finner jag det enormt oattraktivt med den ovårdade buske dom flesta japsar har, kineser däremot så tja, det är väl ögonen och deras traditionella kläder, annars är ju formerna på kroppen samma som dom flesta andra brudar.

Så det faller för min del på hur ansiktet ser ut, speciellt ögonen. Ja och så har dom sånt hår som ser så mysigt ut också
Citera
2008-04-19, 18:48
Medlem
MaDevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seriouskai
På japsar, ögonen och lite smårunda kinder däremot finner jag det enormt oattraktivt med den ovårdade buske dom flesta japsar har, kineser däremot så tja, det är väl ögonen och deras traditionella kläder, annars är ju formerna på kroppen samma som dom flesta andra brudar.

Så det faller för min del på hur ansiktet ser ut, speciellt ögonen. Ja och så har dom sånt hår som ser så mysigt ut också

Men alltså gillar du när deras ögon bara blir till små springor när dom ler? Jag gillar dom japsarna/kineserna som inte har så "extrema" snedögon, alltså dom är ju fortfarande snea, jag menar mest att dom inte blir små sträck när dom skrattar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in