2008-08-11, 20:28
Medlem
Jag ser att många tror att de bara skulle vilja ha mig för pengar och dylikt... För det skulle ju aldrig en svensk tjej vilja? Alla brudar är likadana, de gillar stålar, oavsett härkomst!

Jag har haft en svensk flickvän i 4,5 år men hon begränsade mig så mycket så det är väl nice med en brud som inte har så höga krav mer än tak över huvudet?
Citera
2008-08-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caker
Bumpar skiten och säger att jag håller med..

Fan, finns det nåt fulare och mer avtändande än en späd, snedögd, thailändska med grått tandkött, platt, runt ansikte och varken rumpa eller bröst?

Men oj vad förvånad man blir när en jugge säger så. Juggetjejer ser för fan ut som jävla hästar, fult när era tänder är utanför munnen
Citera
2008-08-11, 20:33
Medlem
SharooNs avatar
visst finns det fina. men dom är få...

brukar kalla dem spermabanker annars..
Citera
2008-08-11, 20:46
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
I vissa kretsar kommer det att vara acceptabelt. Har en del bekanta på en gruvort i Mellansverige, där majoriteten av gubbarna i gruvan har hämtat hem en thailändska.

Sett till samhället i övrigt så kommer det dock i princip alltid att skämtas bakom ryggen på en som hämtar fruntimmer från thailand/filippinerna etc. Det är en signal till omvärlden att man inte är kapabel att ordna en västerländsk kvinna pga lågt socialt kapital. Mannen nedan bidrar ju inte direkt till att skingra fördomarna.

http://www.youtube.com/watch?v=dWOqWVDTeVI
Citera
2008-08-11, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emil.lector
Men oj vad förvånad man blir när en jugge säger så. Juggetjejer ser för fan ut som jävla hästar, fult när era tänder är utanför munnen
Juggetjejer är vackra europeiska brudar. Blev du lite kinkig för att du älskar thailuder eller?
Citera
2008-08-11, 21:24
Medlem
MaDevs avatar
Citat:
Juggetjejer är vackra europeiska brudar. Blev du lite kinkig för att du älskar thailuder eller?

Finns väl fler asiatiska brudar än just thai... Jag tycker japs-brudar och kinesiska brudar ofta är väldigt fina och söta. Jag är tjej så jag tänder inte på dom men jag uppskattar fortfarande ett snyggt utseende såklart!
Citera
2008-08-11, 21:30
Medlem
R.Rs avatar
Asiatiska brudar är ingen stor turn-on för mej precis, men de är helt okej tycker jag.
Citera
2008-08-11, 21:31
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Jag tycker en del av er som skrivit i tråden har en ganska konstig syn på människor. Det är ju faktiskt så att asien har en hel del människor(läs kvinnor) som är välutbildade och rika, om jag skulle ta en sådan kvinna med mig hem till Sverige skulle folk se ner på mig. :S Det är ganska tragiskt att det ska vara så. Nu är det tur att asiater inte lockar mig för fem öre.

TS pratar om att "hämta", inte om att träffa en tjej och bli kär i henne. Dessutom kallar han henne "slyna". Så i hans fall är det inte accepterat, hans kvinnosyn är under all kritik. Han vill inte ha en sambo utan en slav.
Citera
2008-08-11, 22:29
Medlem
tiger_1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull bitch
TS pratar om att "hämta", inte om att träffa en tjej och bli kär i henne. Dessutom kallar han henne "slyna". Så i hans fall är det inte accepterat, hans kvinnosyn är under all kritik. Han vill inte ha en sambo utan en slav.
Kanske är TS tolkning av kärlek...Och vissa tjejer är ju verkligen slynor med

Men jag skulle föreslå att rikta blickarna från de magra flickorna i fjärran östern till de sexiga tjejerna från Öststaterna och mellaneuropa. Det finns många väldigt snygga tjejer från Ukraina och Slovakien för att nämna två länder som säkert skulle vara överlyckliga över TS.
Citera
2008-08-11, 22:36
Medlem
I min egen vardag så har jag på empirisk basis konstaterat. Att de flesta män som släpar runt(bildligt talat) på någon späd ung asiatisk kvinna själva ser ut som några djävla lumphögar själva. Således för slöa för att sköta sin egen hygien och uppförande för att väcka någon kvinnas uppriktiga intresse. Således köper de sig en fruga från fjärrran land
Citera
2008-08-11, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tiger_1977
Det finns många väldigt snygga tjejer från Ukraina och Slovakien för att nämna två länder som säkert skulle vara överlyckliga över TS.

Vet iofs bara ett halvt jota men det finns ingen inte ens han själv som är överlycklig att umgås med honom.
Citera
2008-08-11, 22:52
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Bumpar skiten och säger att jag håller med..

Fan, finns det nåt fulare och mer avtändande än en späd, snedögd, thailändska med grått tandkött, platt, runt ansikte och varken rumpa eller bröst?

Öööö, dom flesta har ju väldigt fint tandkött (dom äter inte så mycket skräpmat och godis), rumpa och bröst har dom det lovar jag dig...
Smaken är som baken. Så jag säger inte att du har fel. Men att dom är späda är ju rätt komiskt med tanke på att dom jobbar BRA mycket hårdare och tyngre än vad genomsnittliga kvinnan i Sverige gör!

Kan ju vara så att du enbart sett tjejer från thailand på turistställena och där du enbart sett bartjejer (läs horor)...
Jag lever med en tjej från Thailand, en som kommer från landet som aldrig hade varit i någon turiststad mer än Bangkok innan vi tillsammans åkte lite på tursistfällorna. Så jag har varit en hel del på dom ÄKTA thailändska områdena.
Där jobbar tjejerna med en hel del tunga jobb och inte fan är dom späda i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in