2011-05-27, 11:53
Medlem
Är inte alls förtjust i asiater, östeuropeer ska det vara.
Citera
2011-05-27, 12:31
Medlem
No feminism in Asia. Så enkelt är det.

Sen är ju asiatiskor nätta och feminina också. En del korsningar asien/europa botar ju en kroniskt impotent man. Svart hår, mörka ögon, vackra, pigga små bröst. Give it to me.
Citera
2011-05-27, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Hej! Jag går på universitetet och här har vi många asiater som studerar, speciellt kineser.

Jag har märkt att väldigt många svenska killar är galna över de kinesiska tjejerna, t.ex. har jag en svensk polare som planerade värsta planerna för att imponera på en snygg kinesisk tjej och bli tillsammans med henne, han lyckades efter ett tag och de är tillsammans nu.

Alltid på festerna vi har så brukar många av de svenska killarna flockas till de här asiatiska tjejerna och kämpa om att få dem, ser roligt ut...

När jag snackar med dem om detta så säger de alla att de här kinesiska tjejerna är bäst i världen och snyggare än alla andra bla bla.

Varför har så många svenska killar den här preferensen för asiatiska brudar egentligen?

Det här är inte isolerat till svenska killar, det är kanske mer utbredt i USA.

http://stuffwhitepeoplelike.com/2008/01/20/11-asian-girls/

Ett guldkorn från länken:
Citat:
Asian women also avoid key white women characteristics such as having a mid life crisis, divorce, and hobbies that don’t involve taking care of the children (also future posts). Should white guy / asian girl marry, they produce hybrids that are atheistically pleasing, but are very annoying. This practice is also a means by which white people can catch up to the asian peoples in the population race, as most of the hybrids often act white rather than asian.

Citera
2011-05-27, 14:11
Medlem
MFriedmans avatar
Har man varit med asiater i relation eller sexuellt vet man.
Nagon borde starta en trad "Varfor ar inte svenska tjejer mer som asiatiska?"
Citera
2011-05-27, 14:11
Medlem
Asiater kan vara riktigt sexiga men inget man vill ha barn med. Bara sex typ.
Citera
2011-05-27, 14:22
Medlem
brianmolkos avatar
de är lite konstiga mest vad för speciellt ? nä känns som import fru typ
Citera
2011-05-27, 15:11
Medlem
För att de sällan är självupptagna, ofta är väluppfostrade och för det mesta ser väldigt bra ut

Skulle helt ärligt föredra en asiatisk tjej framför en svensk vissa gånger faktiskt ^^
Citera
2011-05-27, 15:46
Medlem
SoldOnLifes avatar
Asiatiska tjejer finns i två kategorier (enligt mitt tycke)

Skitfula 99%
Vrålsnygga 1%

Inget däremellan.

Att dina kompisar flockas kring utbytesstudenterna kan vara för att de tycker det är kul och exotiskt med tjejer från ett annat land. Ju fullare man är desto roligare är det att konverera på engelska. Roligare både för den som pratar och de som lyssnar

De killar som föredrar att gå hem med en asiatisk tjej har väl antingen den smaken eller är helt enkelt nyfiken och tar chansen när flocken dyker upp.

Vill du ha ett mer utförligt svar så rekomenderar jag dig att fråga dina studiekamrater...
Citera
2011-05-27, 17:00
Medlem
fjungen33s avatar
Är svensk kille och inte alls kåt på dessa små varelser från djungeln. Skulle inte änns sätta på för pengar... Tänker bara på en blåst brud som håller handen med en fet, solbränd gubbe på 70 år urk
Citera
2011-05-27, 17:17
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wimze
Tja, dom är oftast like höga som ett soffbord också har dom platt huvud som man kan ställa whiskey-glaset på, så varför inte.

OnT: pinsamt att knulla en guling ju
Citera
2011-05-27, 17:20
Medlem
HH74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stray_dog
Har själv sedan ett par år drabbats av gula febern och snart provat på tjejer från varje asiatiskt land . Det finns mycket jag gillar med dem. De är oftast smalare än svenskor (som med få undantag är mulliga till tjocka enligt min standard), de har väldigt lite kroppsbehåring (numera äcklar det mig litegrann med t.ex. synligt hår på en tjejs underarm) och dessutom gillar jag håret, de exotiska dragen i ansiktet mm.

De tjejer jag varit med har dessutom varit mer feminina än de flesta svenska tjejer i sättet. De är omtänksamma och tänker mer på sin kille än vad många bitchiga svenska tjejer gör. Har aldrig blivit något tjafs över huvud taget med en asiatisk tjej angående vad man ska äta t.ex. Vill jag käka en rejäl köttbit så går vi till ett köttställe osv. Inget gnäll om veganrestauranger eller sushi där inte. Samma sak med filmval. De verkar dessutom gilla att laga mat, frukost osv till en och skämma bort en medan svenska tjejer snarare förväntar sig frukost på sängen av killen.

Nu kanske det blir mothugg från svenska feminister (har för övrigt aldrig träffat en asiatisk feminist) om att det låter barbariskt etc, men jag tror faktiskt att det är få riktiga män som inte skulle uppskatta att bli ompysslade på ovanstående sätt. Om de hävdar motsatsen så tror jag det beror på att de blivit manipulerade till denna politiskt korrekta ide eftersom det är det enda sättet att få ligga i Sverige numera, dessutom så har de nog aldrig upplevt ovanstående. Och barbariskt är det egentligen inte för till skillnad från svenska feministbrudar så känner sig inte asiatiskorna utnyttjade om de någon gång lagar middag till sin partner det är nämligen som så att ingenting verkar göra en asiatisk tjej så glad och harmonisk som när hennes man är nöjd och lycklig.

Edit - Glömde nämna det sexuella. Tänker inte gå in på för mycket detaljer, men låt oss säga att denna asiatiska anatomin har sina fördelar och att 7 av mina 8 asiatiska ligg varit grymma i sängen. Den åttonde var helt enkelt för tight men det kanske kan uppskattas också.

Du låter som en smygpedofil som gillar att bli bortskämd. Din 'standard' verkar ligga på en 13-årings kropp.
Svenskor är bland de smalaste tjejerna i världen, utöver östasiatiska tjejer.
Citera
2011-05-27, 17:27
Medlem
flingaroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stray_dog
Har själv sedan ett par år drabbats av gula febern och snart provat på tjejer från varje asiatiskt land .....blablablabla.

...du vill alltså ha en slav som aldrig säger nej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in