Oddsen är oändligt minus 1. Ett tal som enbart är intressant i sannolikhetslära, i princip innebär det att du multiplicerar fakulteten med hypotenusan och delar med hennes bh mått.
Är svaret över .3567 delar du resterande siffror upp till 1 med 2. Är det över 0.5 kommer de bli lyckliga.
Hur ser dom ut tillsammans? Finns det en sportskepa att tjejen är förälskad, tror du? Verkar dom ha kul, verkar tjejen uppskatta din kompis? Kort sagt: Din kompis är säkert förälskad, men som i alla förhållanden där den ene är antingen rik, berömd eller mäktig och den andre inte är det finns ju risken för blåsning.
Men en vild gissning är att det garanterat kommer att hålla till den dagen tjejen permanent får stanna i Sverige. Efter det är det som vilket förhållande som helst. Älskar hon inte din kompis så drar hon snabbare än en avlöning...
Dom priotierar andra saker en va svenska tjejer gör att leva i välstånd emd en man kanske är tillräckligt för henen så länge han inte är hur ful och dum i huvudet som hälst. kan nog funka.
Thailändska tjejer är väl inte mer golddiggers än svenska tjejer. Ser dagligen massor av blonda svenska fnask här på östermalm som gärna särar för att få gratis husrum och mat.
Jag tror det är mer sannolikt att killen kommer lämna tjejen och inte tvärtom. Han kommer snea ur på kulturskillnaderna och hennes eviga risätande samt skvallrande med sina thai-polare.
Sen kommer han inte förstå varför hon måste skicka pengar pengar till sin familj i Thailand....I början tycker han det är ok men sen blir det bråk om det...garanterat!
Annars så är thailändskor mer trogna än vad svenska kärrringar någonsin kommer vara....så jag sätter mina pengar på att han sticker före henne.
Inget fel på asiatiska brudar, många av de ser riktigt bra ut. För mig ligger problemet med asiatiskor i att jag alltid ser de som undergivna alternativt prostituerade. Dessa fördomar (den första har jag för övrigt fått bevisad empiriskt) har vållat en del problem i sociala sammanhang. Jag har försökt att bli av med detta "Thailand-syndrom" utan framgång.
Vidare så känns det i alla fall för mig som att eurasiska kvinnor oftast uppfattas som snyggare än "hel-asiatiska" av män från väst. Correct me if i'm wrong...