Citat:
Ursprungligen postat av dirna
Hm... jag har nog aldrig upplevt att tjejer blir sura på karlar som köper hem asiater. Snarare viss förakt och lite "se ner på"-attityd, mest för att det bevisar att killen i fråga inte kan få en svensk tjej utan måste hitta nån som i princip skulle ta vem som helst från västvärlden.
Som om negrer är så jävla mycket bättre att skaffa än asiater då? Eller är araber bättre det med?
Sluta låtsas som att avskräden ni dejtar är på en högre nivå när de bevisligen inte är det.
Ni behöver dock inte åka och importera dessa män eftersom de redan finns i landet, annars hade ni lugnt åkt ner och hämtat män från Afrika på samma sätt som männen hämtar i Asien, ni har istället verkat för massinvandring av afrikaner enbart för att få stock av dem så att ni slipper åka ner och hämta dem hit.
Jag är själv emot att män hämtar hit Thaikvinnor eftersom det är rasblandning, men kvinnorna ska inte gnälla då ni rasblandar hela tiden med negrer och andra svartmuskingar, så uppenbarligen har ni inget emot rasblandning och då får ni acceptera thailudren i Sverige. På samma sätt som jag får acceptera att ni har sex med Obongo från Nigeria varje vecka.