2011-02-04, 20:43
Medlem
TS, det handlar för det mesta om ren avundsjuka. Då o då är det väl männen som mer eller mindre vill ha en slav och då blir asiatiska kvinnor bra för det verkar göra vadsomhelst för att komma därifrån.
Får känslan att du importerat eller tänker göra det. Kör på, o lycka till med ert liv.

Problemet med många svenska tjejer/kvinnor är att de själva inte vet vad de vill, en del verkar vara så manipulerade av media att de tror resten av världen fungerar o ser ut som deras favorit såpa på tv.
Ett bra exempel är dejting sidor, "Stolt mamma söker: muskulös man med bil, pengar och villa..."
Fanns en tråd om detta minns jag, vet ej vilken del av forumet. Mycket rolig läsning.

De tjejerna/kvinnorna du pratar om är dem som ställer orimliga krav på sin partner. Brister existerar enbart hos deras partner och själva är de felfria.

Och kom ihåg, är det någon som jävlas med dig / er, testa med en av följande fraser, borde få dem att hålla käft:
"Käft!"
"Dra åt helvette!"
"Gå hem o få lite kuk...nej just det, du är ju singel, förlåt mitt fel"
Citera
2011-02-04, 20:58
Medlem
dekanmis avatar
Jag tror inte det handlar om tjejens ursprung, utan snarare den uppenbara anledningen att männen importerar kvinnor för en enda anledning - knulla. Visst kan kärlek uppstå (det har i alla fall jag sett fall av), men i grund och botten är kvinnorna ute efter en man som kan försörja dem och deras familj, och männen vill knulla.

Bör tilläggas dock: Jag bryr mig inte alls om vad andra gör och tycker att det är upp till var och en vad de gör. Jag tror bara att åsikterna de har inte handlar om rasblandning eller ursprung, utan syftet med "importeringen" av kvinnor.
Citera
2011-02-04, 21:02
Medlem
Helt ärligt börjar jag bli orolig för dig Tonaldin. Har du någon diagnos?
Citera
2011-02-04, 21:16
Medlem
De tjejer som gnäller över detta är de tjejer som inte ens kan fixa en thaiimportör.
Citera
2011-02-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Jämt och ständigt hör man gnäll från svenska kvinnor om svenska män som hämtar hit olika asiatiska kvinnor, men svenska kvinnor har inte rätten att gnälla om denna rasblandning när ni själva verkar för invandring av diverse avskrädes negrer och mellanöstern blattar som ni sedan blandar er friskt med.

Ni blandar er så mycket med främmande män att det inte finns tillräckligt många svenska kvinnor som svenska män kan para sig med längre så därför tvingas en hel del svenska män importera kvinnor från andra länder, det är alltså svenska kvinnors fel att svenska män importerar thai.

Ironiskt också att gnälla på svenska mäns dåliga omdömen när ni själva ingår samlag och förhållanden med de värsta avskrädesfolken på jorden från Afrika och mellanöstern med barbari och Islam som följd, asiater är i alla fall smarta tillskillnad från packet ni dejtar som är kriminella och aldrig jobabt under sina miserabla liv.

Svenska kvinnor åker årligen till Afrika och får stock av negrerna där, även resor till mellanöstern är vanliga för att blanda sig med blattarna där. Svenska kvinnor är otroligt förrädiska och älskar svartmuskiga män som sedan oftast slår dem varje dag och kallar er för horor.

Så sluta klaga på svenska män som blandar sig när ni gör det mycket mer och med världens avskum till och med.

Tjoho, här var det extrema generaliseringar om både kvinnor och andra folk... Tycker inte det här säger ett dyft. Tänk på att folk klagar på allt hela tiden. Det får folk att känna sig bättre än andra. (gäller både killar och tjejer) Tagga ner litegrann. Vill du skaffa dig en thailändsk tjej så är det okej!
Citera
2011-02-04, 23:06
Medlem
Molson Canadians avatar
De flesta svenska kvinnor väljer ju fortfarande helt vanliga svenska män som partner och vice versa.
Citera
2011-02-04, 23:20
Medlem
TheKickss avatar
Att du ens orkar hålla på. Att åka utomlands och knulla är ju inte samma sak som att åka utomlands och lura med sig ngn stackars tjej hem. Ska du gnälla så gnäll på alla äckliga gubbar som betalar för att ha sex med ngn 12 årig tjej från thailand. Och btw så är alla dina trådar likadana...har du dålig fantasi eller?

Svar: Ja
Citera
2011-02-05, 00:23
Medlem
Hur vanligt är egentligen fenomenet att vita kvinnor ligger med invandrare på samma sätt som vita ligger med thaibrudar?
Citera
2011-02-05, 03:14
Medlem
dirnas avatar
Hm... jag har nog aldrig upplevt att tjejer blir sura på karlar som köper hem asiater. Snarare viss förakt och lite "se ner på"-attityd, mest för att det bevisar att killen i fråga inte kan få en svensk tjej utan måste hitta nån som i princip skulle ta vem som helst från västvärlden.
Citera
2011-02-05, 07:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dirna
Hm... jag har nog aldrig upplevt att tjejer blir sura på karlar som köper hem asiater. Snarare viss förakt och lite "se ner på"-attityd, mest för att det bevisar att killen i fråga inte kan få en svensk tjej utan måste hitta nån som i princip skulle ta vem som helst från västvärlden.
Som om negrer är så jävla mycket bättre att skaffa än asiater då? Eller är araber bättre det med?

Sluta låtsas som att avskräden ni dejtar är på en högre nivå när de bevisligen inte är det.

Ni behöver dock inte åka och importera dessa män eftersom de redan finns i landet, annars hade ni lugnt åkt ner och hämtat män från Afrika på samma sätt som männen hämtar i Asien, ni har istället verkat för massinvandring av afrikaner enbart för att få stock av dem så att ni slipper åka ner och hämta dem hit.

Jag är själv emot att män hämtar hit Thaikvinnor eftersom det är rasblandning, men kvinnorna ska inte gnälla då ni rasblandar hela tiden med negrer och andra svartmuskingar, så uppenbarligen har ni inget emot rasblandning och då får ni acceptera thailudren i Sverige. På samma sätt som jag får acceptera att ni har sex med Obongo från Nigeria varje vecka.
Senast redigerad av Tonaldin 2011-02-05 kl. 07:40.
Citera
2011-02-05, 09:29
Medlem
Ähh kryp ner under din sten igen och sluta gör dig till åtlöje.

Varför skulle det vara så förfärligt att folk är ihop och ligger med någon som har en annan hudfärg?

Hur vanligt är det egentligen att svenska kvinnor ligger med negrer eller araber? Nu menar jag inte småflickor utan vuxna kvinnor. Att svenska vita män ligger med thai är ju inte helt obekant och man ser dem rätt ofta ihop.
Citera
2011-02-05, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Ähh kryp ner under din sten igen och sluta gör dig till åtlöje.

Varför skulle det vara så förfärligt att folk är ihop och ligger med någon som har en annan hudfärg?

Hur vanligt är det egentligen att svenska kvinnor ligger med negrer eller araber? Nu menar jag inte småflickor utan vuxna kvinnor. Att svenska vita män ligger med thai är ju inte helt obekant och man ser dem rätt ofta ihop.
Svenska kvinnor föder hela tiden mulatter så uppenbarligen är det jävligt vanligt...

Men det hör inte till topic egentligen, saken är att man inte kan klaga på svensk - asiat rasblandning när man själv praktiserar rasblandning med negrer som ofta är brottslingar som svenska kvinnor gör.

Fattar inte hur man kan skaffa barn som får en annan hudfärg och utseende än en själv, det är skamligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in