2008-01-19, 16:07
Bannlyst
persiskor, syrianskor och sydeuropeiskor har verkligen inte mer former än svenskor. Många blattetjejer är som stickor, och spanska tjejer är ofta rätt platta, iaf jämfört med latinas.
Citera
2008-01-19, 16:10
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Du är nog ganska ensam om att tycka att svenska tjejer inte är attraktiva. Varför tror du att i princip alla utlänningar som kommer hit, oavsett vilket land de kommer ifrån, säger att svenska tjejer är så snygga? Visst, de har oftast inte lika kurviga kroppar som de nationaliteter du räknar upp, det kan jag hålla med om, men deras ansikten är bland de vackraste i världen.

Också det är ju en smaksak, jag tillhör de som inte tycker svenskor är nåt speciellt, de flesta har rätt så tråkiga ansikten enligt mej.
Citera
2008-01-19, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
de är inte fula som fan, men de är inte heller attraktiva för mig. De flesta ser likadana ut, varken snygga eller fula, till skillnad från t.ex. svennar där en del är riktiga supersnyggingar medan andra är fula och groteska på alla sätt.

Gulingar är intetsägande för mig, jag har inget emot dom alls, men skulle aldrig tända på en sådan brud. Det är nord- och centraleuropéer och "slaver" som hör till min smak, med slaver menar jag "nordslaver", jag var i Polen nyligen och såg månag snyggingar där, dock är juggebrudar sällan snygga.

Liksom de flesta andra föredrar jag tjejer som liknar mig.

Märkligt att de mest är vita män ihop med östasiatiska brudar, medan det är tvärtom när det gäller vit + neger. Beror väl på att mongoloida män är omanliga, små och nördiga i vita kvinnors ögon, medan negrer ofta är långa och atletiska (stora kukar tror jag inte på). Dock har jag vad jag vet aldrig mött en tjej som attraheras av negrer, och det är också väldigt sällan jag ser ett sånt par ute. Alla negrer jag möter är ihop med andra negrer.

Svenska tjejer föredrar svenska/nordiska/europeiska killar, oavsett vad cp-muppar som Tallinn och Babianen försöker hävda. Provocation failed!
Det är väl ingen som har hetsat mot svenska tjejer i denna tråd, vad snackar du om?

fulast i europa tycker jag inte svenskor är däremot finskor, brittiskor och tyskor.
Senast redigerad av Perkovic1 2008-01-19 kl. 16:56.
Citera
2008-01-19, 17:24
Medlem
ledargestalts avatar
Allting är väl relativt, du kan väl knappast påstå att alla svenskor är snygga?

För mig spelar det ingen roll vart någon kommer ifrån bara dom är snygg, kuken ska ha sitt.
Citera
2008-01-19, 17:33
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Det är väl ingen som har hetsat mot svenska tjejer i denna tråd, vad snackar du om?

fulast i europa tycker jag inte svenskor är däremot finskor, brittiskor och tyskor.

Britterna lär helt klart vara fulast... i världen?
Citera
2008-01-19, 17:52
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel

Jo, det har nog fastslagits i många trådar här på FB och jag kan inte annat än att hålla med.
Citera
2008-01-19, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Tycker bla. att östasiater,afrikaner och aborginer samt indier är fulare. nästan allt annat funkar. finns dock snygga utblandade negresser, typ Brick och Lace som är mulatter. Men inte är dom många.
Citera
2008-01-20, 07:44
Medlem
Red Machines avatar
Japanskor är vackra men inte thailändskor....Dock är svenskor eller skandinaviska tjejer snyggast.
Citera
2008-01-20, 10:43
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Japanskor är vackra men inte thailändskor....Dock är svenskor eller skandinaviska tjejer snyggast.

Jag håller med, svenskor är skitsnygga... Babben Larsson, Kristina Lugn, Stina Dabrowski, Gudrun Schyman etc.

Asiatiska tjejer, som på bilden nedan är skitfula och saknar både bröst och bakdel.

http://img402.imageshack.us/my.php?image=made3au6.jpg

P.S http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi D.S
Citera
2008-01-20, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
På ett par miljarder asiater torde det väl finnas iaf ett par som ser hyffsade ut..

De som ser hyffsade ut har dock oftast västerländska drag vilket gör det hela lite komiskt.,
hahahahaha den va klockren
Citera
2008-01-20, 11:30
Medlem
Måste instämma med TS. Jag har aldrig sett en snygg asiat live. Ändå har ju 100.000 tals svenska män importerat hit sina brudar från ,Thailand, Filipinerna etc. Man har sett en å annan på TV, men de som kommit hit är rena skröven. Inga pattar ingen röv, kropp som en pojkspoling med andra ord. Minakommentarer retar säkert upp en å annan som fixat sej en Asiatbrud. Man kan ju älska dem ändå .
Citera
2008-01-20, 11:46
Medlem
Snorlyktans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Dom är späda, snedögda, har inga former (rumpa och bröst) samt har språk som är grymt fula och avtändande.

Såg att du satt och kallade folk svennetönt. Lägger man ihop det med ditt namn får man att du är en balkan-fåne?

Och du har mage att snacka om fult språk? *garvar*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in